واریز ۱۲۵ میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته مردادماه صندوق ذخیره فرهنگیان

واریز ۱۲۵ میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته مردادماه صندوق ذخیره فرهنگیان

فرهنگیان مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز از واریز حدود 125 میلیارد ریال سهام اعضای بازنشسته در مرداد 1402 خبر داد.

به گزارش خبرکو به نقل از ایلنا، حمیدرضا نجف پورکردی از روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز حدود 125 میلیارد و 177 میلیون ریال به حساب بدنسازان بازنشسته از 11 تیرماه تا 1 مردادماه به تعداد 1402 نفر از اعضای فرهنگیان خبر داد. صندوق ذخیره و بیان می کند: شامل سپرده اعضا، سپرده دولت و سود حاصل از فعالیت های اقتصادی موسسه است که به حساب 938 اعضا واریز می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد، سود سال مالی منتهی به 31 شهریور 1402 پس از برگزاری مجمع و محاسبه سود طبق روال و بر اساس مانده سهام شرکت به حساب هر یک از اعضا واریز می شود.

مدیر عامل موسسه بنیاد ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: به منظور احترام به جایگاه فرهنگیان و حفظ شأن و منزلت اعضای بازنشسته، در اسرع وقت و کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی از متولی و متولیان امر، نسبت به دریافت اطلاعات بازنشستگی از سوی متولی و متولیان امر اقدام شود. سهم شرکت به حساب آنها اعمال خواهد شد.

نجف پور افزود: پرداخت سهام شرکت در بازه زمانی مذکور علاوه بر اعضای بازنشسته موسسه شامل بازخرید شده، فوت شده، از کارافتاده و انصرافی نیز می شود.

وی با اشاره به توافقات منعقده با بانک مرکزی برای احیای بانک سرمایه، تصریح کرد: این بانک شرایطی را برای متقاضیان افتتاح حساب غیرحضوری از طریق ابر اپلیکیشن فرهنگیان در szf فراهم کرده است. satpay ir، می توانند در حالی اقدام کنند که سپرده های حساب مستمری بگیران نمایندگی این بانک خواهد بود.

ادامه مطلب  بانک ایران زمین حامی ابر پروژه ریلی شرق کشور

مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان همچنین درباره نحوه عضویت در این موسسه تصریح کرد: معلمان احتمالی برای عضویت در موسسه با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور و یا دفاتر تعاونی های آموزشی برای بهره مندی از خدمات مراجعه کنند. و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی. مزایای بازنشستگی.

نجف پور کردی گفت: فرهنگیان می توانند تا سقف 5 درصد حقوق و مزایا را از طریق منابع مذکور افزایش دهند.

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *