لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص بیش از 24 میلیون تومان قیمت دارند.

طبق گزارش های میدانی، بازار لوازم التحریر در آستانه شروع سال تحصیلی از تنوع زیادی برخوردار است، بنابراین می توانید یک کوله پشتی حاوی چهار دفتر، یک دفتر طراحی، دو عدد مداد مشکی و قرمز، 12 رنگی داشته باشید. مداد، تراش، پاک کن، دستگاه را با حداقل 270 هزار تومان و حداکثر بالای 12 میلیون تومان پر کرد.

فروشگاه های اینترنتی قیمت بسته 12 عددی مداد مشکی را بسته به نوع و برند از 20 تا 100 هزار تومان نشان می دهند. البته قیمت یک بسته 12 عددی مداد طرح مشکی به بالای 900 هزار تومان می رسد. قیمت مداد نوکی از حدود 20 هزار تومان شروع می شود و به حدود یک میلیون تومان می رسد. البته برای برندهای خارجی و اپلیکیشن های تخصصی تا 18 میلیون تومان هزینه دارد.

ضمن اینکه در حال حاضر ارزان ترین خودکار موجود در بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد و قیمت برخی از انواع خودکارها به حدود 800000 تومان می رسد. اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص بیش از 24 میلیون تومان قیمت دارند. قیمت خودکارهای رنگی در ارزانترین قاب در بسته بندی های شش تایی حدود 30 هزار تومان و در گران ترین قاب ها مداد رنگی در بسته بندی 50 تایی با قیمت بیش از سه میلیون و 600 هزار تومان به فروش می رسد. قیمت هر بسته 12 عددی مداد رنگی حدود 24 عدد حدود 900 هزار تومان به فروش می رسد. البته رنگ هایی با تنوع رنگی بیشتر قیمت بالایی دارند به طوری که یک رنگ ۱۲۰ رنگ از برند معروف خارجی در برخی فروشگاه های اینترنتی نزدیک به ۱۷ میلیون تومان قیمت دارد.

ادامه مطلب  5 روش برای اثبات مالکیت ملک

قیمت تقلبی از 13 تا 180 هزار تومان و پاک کن از 7 تا 130 هزار تومان به فروش می رسد. البته پاک کننده های برقی هم در بازار وجود دارد که تا 390 هزار تومان قیمت دارند.

حتما ببینید

کشف گنج های گرانبها برای دوران پیش از اسلام در این منطقه کرج

کشف گنج های گرانبها در این منطقه کرج با جزئیات

سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف 3 قطعه اشیاء عتیقه قاچاق و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *