بانک ایران زمین حامی ابر پروژه ریلی شرق کشور

بانک ایران زمین حامی ابر پروژه ریلی شرق کشور

بیش از دو دهه است که شهروندان استان خراسان جنوبی منتظر راه اندازی و بهره برداری از خط ریلی در این استان بوده اند و امروز با ایجاد زیرساخت ها و تامین منابع کلان این پروژه از بخش های مختلف دولتی و خصوصی. و نظام بانکی کشور این آرزو را به واقعیت تبدیل کرده است.

به گزارش خبرکو به نقل از ایلنا؛ عبدالمجید پورسید مدیرعامل بانک ایران احداث خط ریلی در استان خراسان جنوبی را یکی از تمایزات برجسته کشور دانست و گفت: این بانک همواره حامی و همکار پروژه های ملی و فراملی بوده است و همیشه در زمینه اجرای مسئولیت اجتماعی پیشگام بود.

بانک ایران زمین حامی ابر پروژه ریلی شرق کشور

پورسید از پذیرش و اعطای نمایندگی 1000 میلیارد ریالی در ابرپروژه راه آهن خراسان جنوبی خبر داد و افزود: پس از تاکید رئیس جمهور کشورمان مبنی بر تشکیل کنسرسیوم بانکی، شش بانک عامل شامل ایران زمین، رفاه، تجارت، میانه. شرق، ملت و ملی اعلام حمایت کردند و دور جدیدی از تلاش ها را برای تامین منابع مالی و تسریع در پروژه راه آهن آغاز کردند.

امیدواریم بتوانیم سهم کوچکی در شادی هموطنان و آغاز پروژه راه آهن در شرق کشور داشته باشیم.

پروژه راه آهن فراملی شرق کشور شامل خط ریلی زاهدان – بیرجند – مشهد به طول 910 کیلومتر است که 13 کیلومتر آن در پهنه سرزمینی خراسان جنوبی در قالب 432 کیلومتر واقع شده است. عملیات اجرایی راه آهن نهبندان – بیرجند – قاین – یونسی هم اکنون آغاز شده است.

ادامه مطلب  کشف بیش از256 دستگاه رمز ارز غیر مجاز در فارس

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *