رونالدو تحت حفاظت امنیتی در تهران (گزارش)

رونالدو تحت حفاظت امنیتی در تهران (گزارش)

پرسپولیس در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان می رود.

به گزارش ایلنا، طبق برنامه تیم النصر در لیگ قهرمانان آسیا، این تیم باید امروز با هواپیمای شخصی وارد تهران شود. شاید دو سال پیش ورود تیمی مانند النصر به ایران اتفاق خاصی تلقی نمی شد، اما از زمانی که صندوق سرمایه گذاری عربستان تصمیم گرفت تحولی عظیم در فوتبال و لیگ عربستان ایجاد کند، این ماجرا کمی تغییر کرده است.

شاید تماشای بازیکنی مانند سادیو مانه به تنهایی برای فوتبالدوستان ایرانی جذاب باشد اما با حضور کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال این موضوع کمی متفاوت خواهد بود.

بعد از جام جهانی بود که کریستیانو رونالدو پس از جدال با منچستریونایتد چمدان های خود را برای خاورمیانه بست و پروژه جذاب سعودی ها را آغاز کرد. از بدشانسی یا بدشانسی پرسپولیس، این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با رونالدو و دوستانش همبازی شد و بعد از این تساوی، دنیای فوتبال ایران برای خودش سوال بزرگی دارد؛ چگونه میزبان رونالدو باشیم؟!

بازیکنان بزرگ زیادی به ایران آمده اند، اما همه می دانند که رونالدو با بقیه فرق دارد، حتی اگر اهل فوتبال هم نباشید، بدتان نمی آید که این بازیکن را از نزدیک ببینید و حداقل یک عکس یادگاری با او بگیرید. اما این رویای شیرین با واقعیت بسیار متفاوت است.

به نوعی، اگر فکر می کنید استقبال و سپس اخراج برای رونالدو صورت می گیرد و کهنه سربازان و ستاره ها به استقبال فوق ستاره می روند، کاملا در اشتباه هستید. از آنجایی که تیم النصر با تدابیر امنیتی مضاعف به ایران آمده و در هتل محل اقامت خود چک این می کند، سپس به همین ترتیب به ورزشگاه آزادی و سپس به ریاض می رود.

ادامه مطلب  تغییر ساعت دیدار هوادار - تراکتور

شنیده ها حاکی از آن است که تیم النصر حدود ساعت 9 صبح امروز ریاض را به مقصد تهران ترک می کند. بنابراین، پرواز تیمی احتمالا ساعت 11 صبح روی باند فرود خواهد آمد. همچنین مهم این است که طبق آخرین اطلاعات، فرودگاه مهرآباد میزبان هواپیمای ویژه نصر خواهد بود، اما ممکن است در آخرین لحظه فرودگاه بین المللی امام جایگزین آن شود.

حفاظت از النصر به تیمی نخبه و ماهر سپرده شده است که ماموریت هایی برابر با سفر رئیس جمهور داشته اند و حالا بازیکنان باید النصر را از فرودگاه تا هتل راهنمایی کنند. این تیم تحت دستور دولت تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که هیچ تماسی بین مردم و بازیکنان وجود ندارد. همچنین النصر از پاویون دولت در فرودگاه مهرآباد خارج می شود که دسترسی به آن از آن مکان برای هواداران عملا غیرممکن است.

رونالدو تحت حفاظت امنیتی در تهران (گزارش)

کوشک دولت مسیرهای مختلفی دارد که برخی از آنها از محله های خاص تهران و حتی پادگان های شهرستان می گذرد. با اینکه هیچکس مسیر النصر را نمی داند، اما حتی این تیم می تواند از نقاط مختلف خیابان های تهران را با اسکورت ویژه به سمت هتل اسپیناس پالاس ترک کند.

تیم امنیتی تصمیم گرفته است که هنگام ورود تیم النصر به هتل، فرد دیگری در لابی حضور نداشته باشد و پس از آن اعضای تیم به طبقه ویژه سفارت عربستان رفته و تحویل بگیرند. این طبقه از هتل اسپیناس پالاس کاملا مستقل و جدا از هتل است و بازیکنان هیچ ارتباطی با طبقات دیگر یا رستوران های عمومی نخواهند داشت و به این ترتیب ملاقات با کریستیانو رونالدو غیرممکن خواهد بود.

ادامه مطلب  تیم داوری پرسپولیس-النصر وارد تهران شد

طبق اطلاعات و لیست ارسالی باشگاه نصر به پرسپولیس، این تیم 55 نفر است و 30 نفر به عنوان مسافر در این پرواز حضور خواهند داشت. البته با توجه به انحصاری بودن پروازهای نصر، این تیم قادر به ویرایش تعداد مسافران خواهد بود.

اما برخی از مقامات سعودی نیز در این سفر حضور دارند. 30 بازیکن و تیم النصر می توانند در کنار زمین حضور داشته باشند و 25 نفر نیز می توانند در جایگاه ویژه به عنوان میهمان مسابقه را تماشا کنند.

نشست خبری پرسپولیس و النصر یک روز قبل از بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که با حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می شود. هنوز مشخص نیست سرمربی تیم النصر پرتغال کدام بازیکن را با خود به این کنفرانس خواهد برد اما این احتمال وجود دارد که کریستیانو رونالدو به همراه کاسترو به ورزشگاه آزادی برود. نشست خبری آنها از ساعت 17:15 تا 17:45 در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار می شود و سپس ناصر تمرینات خود را برگزار می کند که تنها فرصت ممکن برای دیدار با رونالدو است.

برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر باعث ایجاد حداکثر امنیت در ورزشگاه می شود و هیچکس نمی تواند بدون کارت شناسایی رسمی وارد ورزشگاه شود. همچنین به نظر می رسد النصر بلافاصله پس از بازی پرسپولیس تهران را به مقصد ریاض ترک کند و احتمالا بامداد چهارشنبه به پایتخت عربستان بازگردد تا سفر کمتر از 48 ساعته رونالدو با کمترین تماس ممکن با هواداران به پایان برسد.

حتما ببینید

یحیی درمورد بیرانوند از خودش رفع مسئولیت کرد

یحیی درمورد بیرانوند از خودش رفع مسئولیت کرد

دروازه بان پرسپولیس با وجود مصدومیت اصرار دارد در دیدار امروز مقابل النصر عربستان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *