چطور بفهمم همسرم دوستم داره یا نه؟

از کجا بفهمم شوهرم دوستم داره؟

برخی از مردان به دلیل اهمیت زیادی که زنان برای ادراک شنیداری قائل هستند، یاد گرفته اند طوری صحبت کنند که بسیار جذاب باشد و نسبت به زنان ابراز محبت کند، مثلاً در حضور دیگران از همسر خود تعریف کند که برای زنان بسیار شیرین است.

مهارت های کلامی این دسته از مردان در حالی که این مقاله تنها توانایی و مهارت های کلامی و در نهایت هوش این مردان را اثبات می کند که بگوییم کمتر بیشتر، بیشتر کمتر و …

و واقع بینانه یا نه چیزی است که به شخصیت و روحیات او بستگی دارد. اما برای مردانی که نمی دانند چگونه از این هنر استفاده کنند، اگر ابراز عشق کنند، دیگر کلماتشان رمز و رازی نیست که بخواهیم کشف کنیم.

از کجا بفهمم شوهرم دوستم داره؟

بر این اساس نمی توان تنها بر اساس گفته های آنان در مورد میزان علاقه زن و شوهر به یکدیگر قضاوت کرد. بلکه رفتار و عملکرد آنها در مقابل یکدیگر و در ارتباط با خانواده بسیار مهم و تعیین کننده است. و معیارهای مهمتر نشان دهنده موفقیت ازدواج آنهاست

او بهانه ای برای صحبت با شما پیدا می کند

هر حقیقتی که او با شما در میان می گذارد به این معنی است که او به شما اهمیت می دهد. باید بدانید وقتی سعی می کند با شما صحبت کند نشان می دهد که به شما علاقه مند است.

سبک ارتباط

وقتی کسی با شما صحبت می کند، می دانید منظور او چیست. شما به راحتی می توانید گفتگوهای بی اهمیت را از مهم تشخیص دهید. بنابراین اگر متوجه شدید که او با شما متفاوت از دیگران صحبت می کند، مطمئن باشید که او به شما اهمیت می دهد و شما را دوست دارد!

ادامه مطلب  سوالات پرتکرار مصاحبه با جواب pdf

او می خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد

وقتی می خواهید با کسی دوست باشید، بهترین کار را برای او انجام می دهید. پس می توانید تصور کنید که او نیز همین رفتار را به شما نشان خواهد داد. اگر مردی شما را دوست داشته باشد، سعی می کند توجه شما را به خودش جلب کند. او می تواند با شما صحبت کند، آهنگ های مورد علاقه اش را با شما به اشتراک بگذارد، هدیه بخرد و… او مطمئناً می خواهد اعتماد شما را جلب کند. بنابراین اگر پسری واقعاً سعی دارد شما را تحت تأثیر قرار دهد، به راحتی علاقه خود را به شما نشان می دهد.

از شما تعریف می کند

اگر مردی شما را دوست داشته باشد، منتظر فرصتی نخواهد بود تا به شما توجه کند. اگر از شما تعریف می کند، بدانید که او شما را دوست دارد. او مطمئناً می خواهد با تمام کلمات چاپلوسانه اش قلب شما را به دست آورد. مردها از کسی تعریف نمی کنند مگر اینکه آن شخص واقعاً برایشان مهم باشد!

چطور بفهمم همسرم دوستم داره یا نه؟

او می خواهد همیشه با شما بیرون برود

به نظر می رسد او شما را بسیار دوست دارد. با اینکه هر روز شما را می بیند، باز هم می خواهد که با او بیرون بروید. اگر این نشانه این نیست که یک مرد عاشق است، پس دیگر چه معنایی دارد؟

سر به سر

او اجازه دارد با شما شوخی کند. او می خواهد با شما شوخی کند و شما را مسخره کند. به این ترتیب مردان به طور غیرمستقیم به زنان خود می گویند که به او علاقه مند هستند.

ادامه مطلب  جملاتی که مردان را دلتنگ میکند 30 جمله عالی

از شما مراقبت کند

فرض کنید او اشتباه کرده است و می خواهد از شما عذرخواهی کند و نمی تواند منتظر بماند تا ناهار یا قهوه خود را تمام کنید. درست زمانی که می‌خواهید از رفتار او شکایت کنید، به شما پیشنهاد می‌کند فیلم تماشا کنید یا با هم شام بخورید و متوجه می‌شوید که او فقط به شما اهمیت می‌دهد و هیچ کس دیگری را برای پیوستن به او دعوت نکرده است. این نشان می دهد که بعد از او، شما مهمترین فرد در زندگی شخصی او هستید و این فرصت را پیدا کردید تا بفهمید چقدر برای او مهم هستید!

به شما هیجان می دهد

شما می خواهید باور کنید که او شما را دوست دارد، اما می ترسید اشتباه کنید. با این حال، بارها متوجه می شوید که از رفتار او هیجان زده می شوید. بله، هر لحظه که احساس می کنید اندورفین (هورمون های خلق و خو) ترشح می کند! می توانید مطمئن باشید که او شما را دوست دارد.

حتما ببینید

با افراد زودرنج چگونه رفتار کنیم

با همسر زودرنج چگونه رفتار کنیم؟

افراد نازک نارنجی و زود رنج به همه چیز حساس هستند و ممکن است از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *