رفیق بازی همسر در زندگی مشترک

همسر رفیق بازتان را اینگونه مرد زندگی کنید

رفیق بازی شوهر در زندگی مشترک و آنچه شما باید انجام دهید

یکی از مشکلاتی که امروزه گریبانگیر بسیاری از افراد شده است، بازی دوستان است. امروزه برخلاف گذشته که همبازی ها مختص مردان بود، زنان از مردان تقلید می کنند و با دوستان خود به تفریح ​​می پردازند و حضور در کنار دوستان خود را بر همسر و خانواده ترجیح می دهند تا جایی که رابطه زن و شوهر را با مشکل مواجه می کنند. مشکل. افراد صمیمی به نیازهای روحی و جسمی طرف مقابل توجه نمی کنند و گاهی به جایی می رسند که طرف مقابل به فکر جدایی می افتد.

داشتن دوست خوب در زندگی مزایایی دارد که بر هیچکس پوشیده نیست اما در زندگی مشترک باید جایگاه دوستی و دوستی را به گونه ای تعریف کرد که زندگی مشترک را تحت الشعاع قرار ندهد.

متأسفانه برخی از مردان با وجود داشتن همسر و زندگی مانند دوران مجردی، پس از پایان کار با دوستان خود در مکانی که پاتوق زندگی مجردی آنها محسوب می شود، بیرون می روند و تا پاسی از شب با دوستان خود وقت می گذارند. همچنین به جای اینکه با همسرش وقت بگذراند، با همین دوستان برای تفریح ​​بیرون می رود و همسرش علاوه بر اینکه باید تمام روز را تنها باشد، مجبور است وانمود کند که دیگران متوجه تنهایی او نمی شوند. که اهمیتی نمی دهد و نه، می تواند همسرش را به خانه و خانواده جذب کند، او را سرزنش نکنید.

این نوع مردان گشاده رو گاهی همه را به خانه می برند تا اینکه در اثر بی احتیاطی در دام مواد مخدر و فحشا گرفتار می شوند و این باعث از هم گسیختگی زندگی خانوادگی یا سردی روابط زن و مرد می شود.

ادامه مطلب  با همسر زودرنج چگونه رفتار کنیم؟

مرد صمیمی هر چه در زندگی دارد فدای دوستش می کند و باعث رنجش همسرش و بیزاری فرزندش از او می شود و پایه های خانواده گرم را سست و ویران می کند.

دلیل رفیق بازی همسران

ناپختگی زن و شوهر دلیل اصلی رفیق بازی همسران

فردی که نسبت به همسر خود بی توجهی می کند و وظایف زناشویی خود را در زندگی مشترک انجام می دهد، باعث می شود که همسرش به دوستانش پناه برده و اوقات فراغت خود را با دوستان خود بگذراند و به دلیل ضعف همسرش در ایفای نقش شوهر، احساس بدی در فرد ایجاد می شود. ، وقتی با دوستانش است. بیشتر آرام می گیرد

وقتی زن یا مرد نمی تواند نقش مناسبی در خانه داشته باشد، همسرش ترجیح می دهد با دوستانش وقت بگذارد و نیازهای عاطفی خود را در جمع دوستان یا با شادی های کاذب ارضا کند.

در واقع وقتی زن یا مرد نمی توانند نقش مناسبی در خانه داشته باشند، کانون خانواده سرد می شود و یکی از زوجین ترجیح می دهد نیازهای عاطفی خود را در جمع دوستان و گاه با شادی های کاذب ارضا کند.

اتفاقاً سن کم زن یا ناپختگی زن و شوهر تنها یکی از دلایل دوست بازی و توجه بیش از حد به دوستان است، اما دوست بازی می تواند دلایل دیگری داشته باشد.

رفیق بازی همسر مساوی با طلاق عاطفی

یکی از بدترین عواقب همبازی ها سرد شدن روابط بین زوجین به حدی است که ترجیح می دهند کمترین ارتباط را با یکدیگر داشته باشند. این رفتارها باعث می شود که زن و شوهر به تدریج علاقه خود را نسبت به یکدیگر از دست بدهند و در نهایت منجر به طلاق عاطفی شوند.

ادامه مطلب  جملاتی که مردان را دلتنگ میکند 30 جمله عالی

کارهایی که برای ترک رفیق بازی همسر باید انجام داد

رفیق بازی همسر در زندگی مشترک

دوستی با افراد متاهل

بعد از ازدواج خیلی چیزها در زندگی شما تغییر می کند و با پایان دوران مجردی روابط دوستانه شما تغییر می کند و نمی توانید اوقات فراغت خود را مانند قبل به دوستان خود اختصاص دهید و باید در زندگی اولویت هایی داشته باشید که اولویت اول شماست. این همسر و خانواده شما هستند، اما این درست نیست که به طور کامل رابطه خود را با دوستان قطع کنید.

بنابراین، باید روابط خود را به دقت در نظر بگیرید و آنهایی را که برای شما مهمتر هستند برنامه ریزی کنید. می توانید با دوستان جدیدی که متاهل هستند آشنا شوید و در صورت موافقت همسرتان با آن زوج وقت بگذارید، بنابراین لازم است قبل از هر تصمیمی با یکدیگر صحبت کنید.

رابطه خود را درست کنید

اگر می خواهید عادت همبازی همسرتان را کنار بگذارید، اما نمی توانید، به این دلیل است که پیوند بین شما ضعیف شده است. در این مواقع، زن یا شوهر ممکن است به دلیل احساسات خود با شریک زندگی خود با جملات غیر دقیق صحبت کنند که مردان آن را دوست ندارند و باعث ناراحتی آنها می شود. اگر خانم ها به دلیل اشتباهاتشان مدام به مردانشان دستور بدهند، فاصله عاطفی بین آنها بیشتر می شود و مشکل حل نمی شود.

به یاد داشته باشید که از کلمات محبت آمیز استفاده کنید

اگر مردی دیر به خانه می آید و همسرش از روی نگرانی یا پشیمانی به او می گوید: «چرا دیر آمدی و به من نگفتی؟» یا «همیشه دیر می آیی». این حرف ها برای مرد خوشایند نیست و می تواند در پاسخ بگوید: «خوب کار کردم، دیر آمدم» یا «از این به بعد بعداً می آیم!» بنابراین استفاده از چنین جملاتی باعث گسست عاطفی بین زوجین می شود.

ادامه مطلب  چگونه خیانت را تشخیص دهیم؟ 14 روش عالی

حالا اگر زنی به شوهرش جملات محبت آمیزی بگوید مثل من نگرانت هستم یا دلم برایت تنگ شده است، این حرف ها برای مرد بار عاطفی دارد و باعث می شود به کارش فکر کند و تصمیم بگیرد. اگر این مشکل حل شد، دیگر هرگز مجبور نیستید آن روزها را به یاد بیاورید و بازگو کنید.

دوست همسرت باش

با شریک زندگی خود صحبت کنید و لذت هایی را که با دوستانش تجربه می کند را شناسایی کنید. شاید بتوانید این شرایط را فراهم کنید و بدون بحث در مورد مشکلات روزمره و افکار مضطرب با شریک زندگی خود سرگرم شوید.

اگر همسرتان قبل از ازدواج دوست صمیمی بود، باید مهارت های زندگی مشترک را بازآموزی کند و مهارت های ارتباط با دوستان و مدیریت او را یاد بگیرد، اگر دوستان همسرتان افراد قابل اعتمادی نیستند و نگران سلامتی همسرتان هستید. ، از دیگران کمک بخواهید.

منبع: نمناک

 

حتما ببینید

با افراد زودرنج چگونه رفتار کنیم

با همسر زودرنج چگونه رفتار کنیم؟

افراد نازک نارنجی و زود رنج به همه چیز حساس هستند و ممکن است از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *