۱۱ هزار صندلی برای جابجایی زوار اربعین درنظر گرفته شده است

۱۱ هزار صندلی برای جابجایی زوار اربعین درنظر گرفته شده است

به گزارش خبرکو به نقل از ایسنا/ کرمانشاه، به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، بیش از یازده هزار مکان در قالب ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای تردد زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

فریبرز کرمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آمادگی حمل و نقل عمومی استان برای جابجایی زائران از اربعین در مسیرهای مختلف به ویژه مرز خسروی، اظهار کرد: از تمام ظرفیتی که در اختیار داریم برای این منظور استفاده خواهیم کرد. زائران می توانند به داخل سفر کنند. شما با زنبورها مشکلی ندارید.

وی با اشاره به بهره برداری از 152 دستگاه اتوبوس، 182 دستگاه وانت و 400 دستگاه خودروی سواری برای انتقال زائران اربعین به استان ها، خاطرنشان کرد: در اتوبوس ها 4 هزار و 514 صندلی، ون ها 3 هزار و 94 صندلی و خودروها هزار و 600 صندلی وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به تنهایی برای جابجایی زائران از اربعین کافی نیست، تصریح کرد: همچنین از ظرفیت ناوگان اتوبوس، کامیونت و اعتبارات سایر وسایل نقلیه استفاده خواهیم کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: 90 خودرو با ظرفیت 1844 صندلی در ناوگان سایر خودروها پیش بینی شده است.

وی همچنین به موضوع فعالیت شرکت های مسافربری خصوصی در محورهای تردد زائرین اشاره کرد و ادامه داد: تاکید ما بر این است که زائرین در درجه اول از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند

اما اگر ظرفیت حمل و نقل عمومی کافی نباشد، استفاده از مسافران حمل و نقل شخصی است. حامل ها اجتناب ناپذیر خواهند بود.

ادامه مطلب  قیمت انواع روغن 10 تا 15 درصد کاهش یافت

مدیرکل حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه این آژانس اهرم اجرایی برای ساماندهی شرکت های مسافربری خصوصی را ندارد،

افزود: لازم است برخی از شرکت های مسافربری خصوصی که قصد فعالیت در این مسیر را دارند با کمک ساماندهی شود. از پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راهنمایی و رانندگی.

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *