شهرداری قزوین در تامین مسکن برای پرسنل کوتاهی کرده است

شهرداری قزوین در تامین مسکن برای پرسنل کوتاهی کرده است

کارکنان شهرداری در آرزوی خانه‌دار شدن

رئیس کمیته مالی شورای شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین در سال های اخیر در خصوص تعاونی مسکن کارکنان و تامین مسکن پرسنل کوتاهی کرده است.

به گزارش خبرکو به نقل از ایلنا، ولی چگینی گفت: مدیریت شهری قزوین با اکثر نهادها و دستگاه های اجرایی مساعدت و همکاری لازم را دارد و در زمینه مسکن به نوعی متولی شهر است اما متاسفانه در حوزه تعاونی ها ناکام مانده است. مسکن برای کارکنانش

رئیس کمیته مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای شهر قزوین تاکید کرد: لازم است شهرداری قزوین به حوزه مسکن تعاونی کارکنان توجه جدی داشته باشد تا بسیاری از کارکنانی که آرزوی خانه دار شدن دارند به آرزوی خود برسند.

شهرداری قزوین در تامین مسکن برای پرسنل کوتاهی کرده است

وی بیان کرد: راه اندازی و راه اندازی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کوچکترین اقدام برای تقویت معیشت کارکنان و افزایش انگیزه برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان خواهد بود، پیشنهاد می شود اقداماتی انجام شود. طرح های لازم برای فعالیت و راه اندازی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری قزوین.

وی بر لزوم تامین امکانات اقامتی و تفریحی در شهرهای شمالی کشور برای کارکنان تاکید کرد و گفت: اکثر ادارات و دستگاه های اجرایی دارای امکانات اقامتی و تفریحی در شهرهای مختلف از جمله شهرهای شمالی کشور هستند؛ در این راستا اکثر ادارات و دستگاه های اجرایی دارای امکانات اقامتی و تفریحی هستند. اما شهرداری قزوین در این زمینه اقدامی انجام نداده است، بنابراین لازم است شهرداری قزوین برای استفاده پرسنل شهرداری اقدام به اجاره یا خرید مسکن کند.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: بسیاری از ادارات که نسبت به شهرداری قزوین کوچکتر و سود کمتری دارند، در اقصی نقاط کشور مسکن مناسب و شایسته ای را برای کارکنان خود فراهم کرده اند که به صورت رایگان یا به صورت دستمزد در اختیار آنها قرار می گیرد. هزینه کمی متاسفانه شهرداری قزوین به جز مشهد مقدس فضای دیگری برای استفاده پرسنل ندارد.

ادامه مطلب  کشف گنج های گرانبها در این منطقه کرج با جزئیات

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *