قوای سه_گانه برای حل مشکلات معیشتی کارگران تلاش کنند

قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی کارگران تلاش کنند

آیت الله علی معلمی در مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) از نقش جامعه کارگری در عرصه های مختلف طی ۴۴ سال گذشته تجلیل کرد.

به گزارش خبرکو به نقل از ایلنا، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با گلایه از وضعیت فعلی کارگران گفت: «نیروها و ارکان سه گانه دولت باید برای رفع مشکلات و معضلات این قشر شریف تلاش کنند. ”

آیت الله علی معالمی (نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری) در مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) که وی که در محل خانه کارگری تشکل های مازندران و با حضور کارگران و مستمری بگیران و تشکل های کارگری برگزار شد، از نقش آفرینی جامعه کارگری در عرصه های مختلف در 44 سال گذشته تقدیر کرد و گفت: رسول خدا سرمشق تمام فضایل اخلاقی و الهی بود و با همه مهربان بود. امروز هم وظیفه همه مسئولان محترم است که با پیروی از دستورات آخرین رسول خدا و ائمه عطاران به شأن و منزلت کارگران احترام بگذارند.

قوای سه_گانه برای حل مشکلات معیشتی کارگران تلاش کنند

در این مراسم که با حضور تنی چند از مسئولین شهرستان قیم شهر برگزار شد، رئیس شورای فرهنگی عمومی این شهرستان از برپایی مراسم بزرگ عزاداری برای رسول الله و ائمه اطهار امام حسین (ع) لذت برد. امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) با تشکر از خانه کارگری سازمان استان گفت: در دوران پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران مهم سازندگی، کارگران وفاداری خود را به مردم ثابت کردند. امام و رهبرشان، نظام و انقلاب و اکنون وظیفه ما کارکنان است که برای رفع مشکلات این عزیزان تلاش کنیم.»

ادامه مطلب  قیمت گندم برای سال زراعی 1403-1402 امروز اعلام می‌شود/ در حال رایزنی برای افزایش قیمت گندم امسال نیز هستیم

در این مراسم نصراله دریابیگی (دبیر اجرایی خانه کار مازندران و نایب رئیس مرکز عالی تامین اجتماعی مستمری بگیران) ضمن تشکر از حضور مسئولان و جامعه شریف کارگری و مستمری بگیران در ایام محرم و صفر خانه کار، گفت: جامعه کارگری و مستمری بگیران افتخاری استان مازندران بالاترین درجه ایثارگری را دارند. به رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و خاندان پاکش ابراز وجود کرده و پشتیبان راستین نظام و انقلاب و حکومت شریف هستند.

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان کشوری با تشریح وضعیت اسفبار کارگران و مستمری بگیران و قدردانی از توجه ویژه نماینده مردم استان در خبرگان رهبری به مشکلات و مشکلات کارگران و تاکید بر رفع آنها گفت: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی رفع مظاهر ظلم و تحقق عدالت اجتماعی در میان تمامی اقشار جامعه به ویژه مزدبگیران بوده است، آیا این معنا محقق شده است؟

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *