سبد سبد پول روانه زندگی ام شد

سبد سبد پول روانه زندگی ام شد

چند خانم بودیم که در کنار هم سبد های تزیینی حصیری و بافتنی آماده میکردیم و میفروختیم تعدادشان زیاد نبود اما خوب کمی کمک مخارجمان میکرد.در یکی از معامله هایی که داشتیم انجام میدادیم مشتری از ما تعداد زیادی از این سبد های سنتی خواست و ما مجبور شدیم تعداد تولیدمان را افزایش بدیم و شبانه روزی فعالیت میکردیم.رفته رفته مشتریان اینچنینی زیاد تر شد و در حال حاضر ما یک کارگاه راه اندازی کرده ایم که تقریبا 20 نفر در آن مشغول به کار هستند.حال میخواهم چند نمونه از تولیداتمان را برایتان معرفی کنم.
سبد حصیری
صادرات سبد حصیری پایه دار، با کم ترین هزینه به همه‌ی کشورهای جهان انجام می شود، این سبد های آجیلی حصیری بسیار با کیفیت می باشند که قیمت خیلی مناسبی نیز دارند، به همین دلیل سالانه مقدار بسیار زیادی از این محصولات به کشورهای دیگر از جمله کشورهای عربی و اروپایی و کشورهای همسایه و خاورميانه و‌‌‌… صادرات می شوند که ارز بسیار زیادی را نیز برای کشور عزیزمان ایران به همراه دارند. معمولا حصیر بافی بیشتر در بین مردم بومی شمال ایران کاربرد دارد. در حصیربافی دستی، حصیرباف از ابزارهای ساده‌ای مانند: داس، قیچی و چاقو، ابزار ساده‌ی سوراخ‌کاری نظیر درفش و ابزار ساده‌ی دوخت نظیر سوزن استفاده می‌شود.

سبد حصیری

سبد بافتنی
اکثر افراد جامعه برای اماده کردن سبد بافتنی و دوخت تریکو بر روی آن، به دنبال فیلم یا عکس آموزش آن بوده و قصد دوخت این نوع محصول را در خانه خود دارند. معمولا برای نگهداری انواع وسایل از سبد پلاستیکی استفاده می کنند که طرز بافت آن با یک میله مخصوص صورت گرفته و استحکام بالای آن موجب استفاده در تمامی خانه می گردد. امروزه در کارخانه نساجی نخهایی با کیفیت بالا در رنگهای طبیعی مختلف تولید و با داشتن قابلیت کشسانی به خرازیها توزیع می گردد.
سبد بافتنی

ادامه مطلب  خرید بهترین مدل دامن پلیسه [150+ [جدید]

سبد درب دار
سبد درب دار میوه پلاستیکی کاربرد زیادی برای نگهداری میوه ها و جا به جایی آنها دارد و امروزه خرید و فروش آن در فواصل بهار و تابستان بسیار بالاست. عرضه سبد میوه پلاستیکی درب دار به صورت مستقیم انجام می شود و انواع آن را می توان در ابعاد مختلف و رنگ های متنوع خریداری کرد. این سبدها قیمت های متفاوتی دارند و با عرضه آن مشتریان می توانند بطور عمده و آنلاین آنها را سفارش دهند. امروزه مهم ترین مولفه در خرید یک کالایی قیمت آن کالا است چرا که هر چه هزینه های مصرفی برای خریداران کم تر باشد تمایل بیشتری نیز برای خرید دارند. امروز در دنیا بسیاری از کشاورزان و باغ داران، محصولات تولیدی خود را در سبدهای پلاستیکی مخصوص حمل میوه قرار داده و به بازار می فرستند. سبدهای پلاستیکی میوه در سال 1967 توسط یک کشاورز 32 ساله آلمانی به نام رابر ویل (Robber will) طراحی شد.

سبد درب دار

حتما ببینید

توصیه مردی که به راحتی ثروتمند شد

راهکاری برای میلیارد شدن (بک لینک)

تشخیص میلیاردرها از افرادی که صرفاً دارای ثروت قابل توجهی هستند دشوار است. زیرا وقتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *