توصیه مردی که به راحتی ثروتمند شد

راهکاری برای میلیارد شدن (بک لینک)

تشخیص میلیاردرها از افرادی که صرفاً دارای ثروت قابل توجهی هستند دشوار است. زیرا وقتی صحبت از ثروتشان در ملاء عام می شود، بسیاری از آنها محتاط هستند. برای بسیاری از آنها افزایش ثروت هدف اصلی نبود، بلکه این ثروت تنها محصول جانبی فعالیت های تجاری آنها بود.  سرمایه گذاری دونالد ترامپ که یک غول املاک و مستغلات محسوب می شود و در رتبه 405 لیست میلیاردرهای فوربس در سال 2015 قرار دارد، البته چند هفته ای است که مردم در سراسر جهان حداقل چهره و تصمیمات سخت او را در کتابش با عنوان ترامپ به خوبی می شناسند: The Art of The Deal می گوید که پول هرگز انگیزه بزرگی برای او نبود، فقط راهی برای کسب و کار امتیاز بود. او می گوید: «هیجان واقعی در خود بازی است.

میلیاردر شدن

بر اساس سوابق اداره سرشماری ایالات متحده، در سال 1916، از میان جمعیت تقریباً 102 میلیون نفری ایالات متحده، راکفلر تنها میلیاردر بود. امروزه جمعیت این کشور 320 میلیون نفر است و به ازای هر 600 هزار نفر یک میلیاردر وجود دارد. اگر فرض کنیم که تعداد میلیاردرهای آمریکایی تا سال 2050 سالانه 6.49 درصد افزایش یابد، بیش از 4800 میلیاردر آمریکایی وجود خواهد داشت. دمپایی یعنی به ازای هر 91000 نفر یک میلیاردر. این بر اساس پیش بینی کل جمعیت 439 میلیون نفری کل ایالات متحده در آن سال است.

با آموزش دیدن اصولی می توانید ثروتمند شوید

راه و روش میلیادر شدن

چگونه میلیاردر شویم: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و سایر کشورها، دیگر نمی توان با داشتن چند ده میلیون تومان به امنیت مالی دست یافت. اکثر مردم ثروتمند شدن را کاری سخت و مستلزم تحمل سختی ها و رنج های فراوان می دانند. این باور چنان در میان مردم گسترش یافت که به تدریج بخشی از فرهنگ عمومی شد. آنچه در این مقاله خواهید آموخت روش های پس انداز برای روز نیاز یا پس انداز و کاهش هزینه ها نیست، بلکه شما را دعوت می کند تا برای خود یک بنیاد فکری میلیارد دلاری بسازید تا میلیاردر خودساخته شوید. نگران پایین آمدن تعادل خود هستید، از خرج کردن پول نهایت لذت را ببرید. در واقع مشکل این است که به جای کاهش هزینه ها و صرفه جویی در پول، باید درآمد خود را افزایش دهید. اما چگونه
حقیقت این است که همه ما با تلاش و پشتکار می‌توانیم ثروتمند شویم، اما باز هم برخی معتقدند برای ثروتمند شدن باید در قرعه‌کشی برنده شوید یا خانواده‌ای ثروتمند داشته باشید تا والدینتان کمک زیادی کنند، این نظر کاملا اشتباه است و همه می توانند تنها با کمی تلاش به ثروت برسند. در زیر چند نکته مهم برای میلیاردر شدن وجود دارد که می تواند مسیر را کمی هموارتر کند.

ادامه مطلب  سبد سبد پول روانه زندگی ام شد

به بیان ساده، میلیاردر کسی است که دارایی خالص یک میلیارد دلار یا بیشتر است. به عبارت دیگر، اگر تمام دارایی های خود را بفروشید، تمام بدهی های خود را پرداخت کنید و سپس حداقل یک میلیارد در حساب بانکی خود داشته باشید، شما یک میلیاردر هستید. یک میلیارد دارایی با 500 میلیون بدهی شما را میلیاردر نمی کند، هرچند بعید است که با چنین دارایی هایی نگران بازنشستگی باشید!

با این سه محصول رونق در کارتان را ببینید

مانند همه اعداد بزرگ، درک یک میلیارد نیز ممکن است دشوار باشد. بیایید درک بهتری از این مقدار پول داشته باشیم. برای مثال، سه نفر باید 40 ساعت در هفته کار کنند تا یک میلیارد دلار را با سرعت یک دلار در ثانیه بشمارند. اگر این سه نفر را در سن 21 سالگی استخدام کنید، 44 سال بعد کار را تکمیل می کنند، با این فرض که روزی هشت ساعت کار می کنند و هرگز یک روز مرخصی نمی گیرند. سپس اسکناس های یک دلاری شمارش شده ساختمانی به اندازه یک زمین فوتبال با ارتفاع 2.5 متر و وزن بیش از 1100 تن را اشغال خواهد کرد.

آیا می توان به راحتی میلیاردر شد؟

مردم در سراسر جهان رازها و راه های ثروتمند شدن را کشف کرده اند و همچنین یاد گرفته اند که چگونه ثروتمند بمانند. پیوستن به گروه میلیاردرها و افراد ثروتمند چندان سخت نیست زیرا در دنیای امروزی مردم یاد گرفته اند رویاهای خود را دنبال کنند و به ثروت برسند.

اما این موضوع بسیار مهم را باید در نظر داشت که افراد تصادفی میلیاردر نشدند، اقدام بدون در نظر گرفتن برنامه می تواند شکست باشد.

میلیاردرها برای رسیدن به رویاها و اهداف خود برنامه ریزی می کنند که برای رسیدن به اهداف خود چه مسیری را باید طی کنند و چگونه باید به آنها برسند.

پس مطمئن شوید که از برنامه و برنامه ای استفاده می کنید تا بتوانید واقع بینانه گامی در جهت ثروتمند شدن بردارید.

با افزایش ثروتتان آرامش را برای خودتان به ارمغان بیاورید

اگر اقدامی صورت نگیرد این طرح هرگز به خودی خود محقق نخواهد شد.
اگر می خواهید میلیاردر شوید باید به این کار علاقه مند باشید و قدر آن را بدانید، زیرا انگیزه اصلی شما برای اقدام خواهد بود.

ادامه مطلب  خرید بهترین مدل دامن پلیسه [150+ [جدید]

بهتر است از خلاقیت خود استفاده کنید تا بتوانید متفاوت عمل کنید، باید ایده متفاوتی داشته باشید و همچنین به اولویت های خود به گونه دیگری برخورد کنید.

شما با ایستادن هیچ لطفی به خود نمی کنید

سعی کنید مطالعات خود را افزایش دهید، زیرا دانش قدرت می آورد، بنابراین هر چه دانش شما بیشتر باشد، توانایی های شما بیشتر خواهد شد. خواندن داستان های موفقیت دیگران می تواند کمک بزرگی به موفقیت شما باشد.
بنابراین می توان موفقیت آنها را تقلید کرد. شما حتی می توانید سبک زندگی ثروتمندان را یاد بگیرید، مثل یک میلیاردر لباس بپوشید، مثل یک میلیاردر زندگی کنید، حداقل مثل یک نفر رفتار کنید!

اگرچه میلیاردرها افراد منحصر به فردی هستند، بررسی فهرست فوربس نشان می دهد که آنها تجربیات مشترکی نیز دارند:

1. رسیدن به موقعیت میلیاردر زمان می برد

میانگین سنی میلیاردرهای فوربس 63 سال است و بیش از 90 درصد آنها بالای 45 سال سن دارند. البته استثناهایی هم برای این قاعده وجود دارد، زیرا این روزها افراد جوان به دلیل محصولات و خدماتی که از طریق پیشرفت های تکنولوژیکی در دسترس هستند، به این لیست می پیوندند. ایوان اشپیگل (شماره 1250 در لیست) اپلیکیشن موبایل اسنپ چت را در سن 25 سالگی و بابی مورفی (شماره 1250 در لیست) را در سن 26 سالگی تاسیس کردند و طبق گزارش CNN، در فوریه 2015 تا 19 میلیارد دلار برای این اپلیکیشن پیشنهاداتی داشت. . آنها الیزابت هلمز (شماره 360) Theranos را در سن 31 سالگی تاسیس کردند. که یک شرکت آزمایش خون است که در سال 2014 9 میلیارد دلار ارزش داشت. مارک زاکربرگ (شماره 16) که در حال حاضر نماینده حضور همگان است، در 32 سالگی بیش از 30 میلیارد دلار ثروت در قالب سهام فیس بوک دارد.

آهنی که افراد را به ثروت می رساند

2. آموزش مهم است، اما ضروری نیست

تقریباً دو سوم میلیاردرهای فهرست فوربس را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند که بالاترین درصد آنها دارای مدرک مهندسی هستند و مدرک بازرگانی در رتبه دوم قرار دارد. از میان 400 میلیاردر برتر ایالات متحده، 29 نفر دارای مدرک فوق لیسانس و 21 نفر دارای مدرک دکترا هستند. اما بیش از 30 درصد از ثروتمندترین افراد فهرست فوربس مدرک دانشگاهی ندارند. بیل گیتس (شماره یک در این لیست) و مارک زاکربرگ هر دو از هاروارد انصراف دادند. مایکل دل (شرکت دل، دانشگاه تگزاس در آستین)، استیو جابز (اپل، کالج رید) و لری الیسون (شرکت اوراکل، دانشگاه شیکاگو) هر کدام به دلایلی نتوانستند از کالج فارغ التحصیل شوند.

ادامه مطلب  دریافت تسهیلات به صورت آنلاین از بانک پارسیان

چند اصل مهم برای میلیاردر شدن

یکی از مهم ترین اصول برای یک شبه ثروتمند شدن، تعیین اهداف است زیرا آنها به شما انگیزه می دهند. کسانی که در زندگی برای خود هدف تعیین می کنند، قطعا موفق تر از کسانی خواهند بود که هدف ندارند.
شما باید سوالات زیر را از خود بپرسید: هدف شما چیست؟
برای رسیدن به هدف خود چه باید کرد؟
چقدر طول می کشد تا به آن هدف برسیم؟
آیا هدف شما قابل دستیابی است یا خیر؟

چنین سوالاتی هدف شما از ثروتمند شدن را کاملتر می کند.

درآمد دیگر

واضح است که با یک شغل یا یک راه درآمد هرگز نمی توانید ثروتمند شوید، به فکر درآمدهای دیگر نیز باشید. از ذهن خلاق خود استفاده کنید و آن را به کار بگیرید و تمام تلاش خود را بکنید تا در زمینه های مختلف کسب و کار که دانش دارید، کسب درآمد کنید.

مدیریت

برای اینکه یک شبه پولدار شوید باید بودجه دقیق خود را بدانید و برای آن برنامه داشته باشید تا بتوانید آن را مدیریت کنید، باید بدانید ماهانه چقدر هزینه کنید، چقدر پس انداز کنید و چقدر پس انداز کنید. سعی کنید با نگاه کردن به صورت حساب های ماهانه خود پس انداز خود را افزایش دهید.

 

سرمایه گذاری در مورد چگونگی میلیاردر شدن

درست است که سرمایه گذاری یک تجارت پرخطر است، اما اگر عاقلانه و با دقت انجام شود، ممکن است به شما کمک کند یک شبه ثروتمند شوید. هیچ چیز نمی تواند به اندازه یک سرمایه گذاری مطمئن سودآور باشد.

زمان

زمان با ارزش ترین عامل برای یک شبه ثروتمند شدن است. سعی کنید از زمان برای منافع مالی خود استفاده کنید. زمان دقیقاً همان چیزی است که ثروتمندان و فقرا را امروز از هم جدا می کند. در هر معامله ای زمان را در نظر بگیرید.

تسلیم نشدن

هرگز نباید از رسیدن به هدف ثروتمند شدن یک شبه دست بکشید. تنها افرادی ثروتمند می شوند که در شرایط بد اقتصادی و روزهای سخت و طاقت فرسا که همه خسته و ناامید می شوند، نه تنها دست از تلاش برنداشتند، بلکه برعکس با دیدن رقبای خسته خود تلاش خود را چند برابر کردند.

حتما ببینید

سبد سبد پول روانه زندگی ام شد

سبد سبد پول روانه زندگی ام شد

چند خانم بودیم که در کنار هم سبد های تزیینی حصیری و بافتنی آماده میکردیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *