روشی کارآمد برای پول سازی

روشی کارآمد برای پول سازی

تمامی افراد به دنبال روشی برای کسب درآمد هستند اما روش های مناسب را نمی شناسند و به دنبال کسب اطلاعات در این خصوص هستند، ما در این مقاله قصد داریم تا به این افراد کمک کنیم و روشی کارآمد را برای پول سازی به آن ها معرفی کنیم، میوه بلوبری میوه ای است که خواص بسیار زیادی برای بدن دارد و فعالیت در این زمینه موجب سوددهی و کسب درآمد می شود، با ما همراه باشید تا با این میوه مفید بیشتر آشنا شوید.

بلوبری وحشی

ممکن است سوال برای شما پیش آمده باشد که میوه بلوبری وحشی برای چه فصلی است؟

بلوبری قرمز خوش رنگ و ترش و شیرین برای فصل  تابستان است، درست زمان کشت گوجه سبز، زمانی که گوجه سبز کشت می شود زمان کشت بلوبری نیز فرا می رسد.

از بلوبری می توانید در تهیه سالاد میوه، کوکتلها و شربتهای بلوبری، ژله های بلوبری، کیک بلوبری و میوه خشک شده بلوبری به عنوان خشکبار در تمامی فصول استفاده کنید.

کشت میوه بلوبری برای منطقه آمریکای شمالی می باشد، اما تولید کننده اصلی این محصول کجاست؟

با گذشت سالها تحقیقات و مطالعه امروزه اکثر کشورها تولید کننده بلوبری هستند اما زادگاه اصلی آن به آمریکای شمالی باز می گردد و حدود نود درصد بلوبری دنیا را این منطقه  تامین می کند.

بلوبری وحشی

بلوبری منجمد

از کاربرد این میوه لاکچری و گران قیمت آمریکایی در صنعت غذایی، میتوان به اسانس میوه بلوبری منجمد اشاره کرد که در بستنی، ژله ها،دسرها و برخی تنباکوها و غیره کاربرد دارد.

بلوبری همین میوه بنفش رنگ کوچک دارای مقادیر بسیاری از آنتی اکسیدانهاست و از پیشروی سرطان جلوگیری می کند حتی قادر است از تکثیر سلولهای سرطانی جلوگیری کند و می تواند از سرطانهایی مثل: دهان، پروستات، سینه و غیره جلوگیری کند.

ادامه مطلب  ترشک هایی که توانستند زندگی مرا تغییر بدهند

همه ما میدانیم که استفاده از میوه ها و سبزیجات بسیار برای بدن ما خصوصا قلب ما مفید و ضروری هستند.

میوه بلوبری با داشتن آنتی اکسیدانها و مواد شیمیایی گیاهی می تواند استرس را کاهش دهد که برای قلب ما این موضوع بسیار مفید بوده است و اما میوه بلوبری حتی بر تعویق انداختن بیماریهایی مثل آلزایمر نقش بسیار مفیدی دارد.

بلوبری منجمد

بلوبری قرمز

مطالعات و تحقیقات نشان داده حیوانات با مصرف بلوبری قرمز به مدت هشت روز، ساختار حافظه این حیوانات بهتر و قوی تر شده است و محققان بر این نتیجه دست یافتند که این میوه از آسیب به سلولهای مغزی، جلوگیری می کند و حافظه را نیز تقویت می کند.

در این مقاله تاکید کردیم که بلوبری اونیل میوه ای است که چه در فصل زمستان چه در تابستان میل کردن آن ضرری نخواهد رساند و با داشتن فواید خاصی که دارد بسیار مفید هم خواهد بود.

بلوبری با داشتن فیبر به مقدار بالا می تواند گزینه خوبی برای کاهش وزن شما نیز باشد.

خوشبختانه میوه ای است که کالری بسیار پایینی دارد و کسانی که به قول معروف رژیم باز هستند مقادیر زیادی از این میوه را در بسیاری از رژیمهایشان می توان دید، باتوجه به خواصی که دارد قند خون را به صورت یکجا بالا نمی برد و همین موضوع باعث می شود احساس سیری بیشتری را تجربه کنید و همچنین تحقیقات نشان داده که مصرف مداوم بلوبری باعث تسریع در لاغر شدن چربیهای شکمی و پهلو می شود.

بلوبری قرمز

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *