دریافت تسهیلات به صورت آنلاین از بانک پارسیان

دریافت تسهیلات به صورت آنلاین از بانک پارسیان

نشست خبری رونمایی از سامانه آنلاین (STOP) بانک پارسیان صبح امروز ششم شهریور ماه 1402 در سالن آمفی تئاتر ساختمان اصلی بانک پارسیان با حضور کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و اعضای هیئت مدیره برگزار شد. از مدیران بانک در حال حاضر تمرکز این سامانه صدور کارت اعتباری تا سقف 300 میلیون تومان برای مشتریان واقعی است.

سیستم راه اندازی با هدف غیرشخصی کردن آن و کاهش تعداد مراجعه مشتریان به شعب برای دریافت خدمات خرد در بانک پارسیان راه اندازی شد که در حال حاضر بر روی صدور کارت اعتباری تمرکز دارد.

در این سامانه مشتریان می توانند پیشرفت کار را مشاهده کرده و در صورت واجد شرایط بودن، ثبت نام و درخواست محصول را با کارت اعتباری به صورت آفلاین پیگیری کنند. همچنین در سامانه عملیات ثبت درخواست تسهیلات، بارگذاری مدارک لازم و استعلام مربوطه به صورت کاملا آفلاین انجام می شود.

پس از تایید درخواست، پس از مراجعه مشتری به شعله انتخابی جهت احراز هویت و امضای قراردادها، کارت اعتباری به مشتری تحویل داده می شود.

از جمله ویژگی های سامانه راه اندازی، اطلاع از شرایط عمومی تسهیلات، هزینه ها و کارمزدهای مربوطه و مدارک مورد نیاز، ثبت نام غیر حضوری درخواست کارت اعتباری، بارگذاری مدارک از مشتری، فراخوان اطلاعات مشتری در فرم و سامانه مربوطه است. پرکردن فرم ها، دریافت استعلام خودکار و امکان بررسی پاسخ به استعلام ها از مشتری، حذف فایل فیزیکی و بایگانی خودکار اسناد، امکان پیگیری وضعیت درخواست در هر زمان برای مشتری و ارسال پیام به مشتری برای انجام اقدامات در هر مرحله.

ادامه مطلب  چند قدم برای ثروتمند شدن

عادل برجیسیان مدیر سازمان و روش های بانک پارسیان در مراسم افتتاحیه سامانه ستاپ با بیان اینکه اشخاص حقیقی مشتریان هدف استفاده از سامانه ستاپ هستند، گفت: متقاضیان خدمات سامانه ستاپ می توانند تا سقف سه میلیارد کارت اعتباری دریافت کنند. ریال.

وی در ادامه از ثبت بیش از 500 درخواست برای تست سامانه راه اندازی خبر داد و گفت: علاوه بر این بیش از هزار درخواست در سامانه آنلاین تسهیلات بانک پارسیان رسیدگی شده است.

برگیسیان تاکید کرد: مراجعه کننده می تواند مدارک را به صورت آنلاین در سامانه بارگذاری کند و پیشرفت آنها را رصد کند. این سیستم فرآیند دریافت خدمات و کارت های اعتباری را ساده کرده است. یکی دیگر از مزایای سامانه ستاپ، ادغام آن با بانک پارسیان است.

وی افزود: این سامانه ارائه خدمات بانکداری دیجیتال را گسترش می دهد. تا پیش از این خدمات بانکداری دیجیتال عمدتاً به ریال ارائه می شد، اما اکنون خدمات وام دهی نیز به آنها اضافه شده است و خدمات ارزی نیز به زودی راه اندازی می شود.

برگیسیان با اشاره به اینکه حتی ضامن هم به صورت اینترنتی ثبت نام می شود، اظهار داشت: مدارک به صورت اینترنتی بارگذاری می شود و هزینه ها به صورت اینترنتی کسر می شود.

به گفته مدیر سازمان و روش های بانک پارسیان، مشتریان واقعی بانک پارسیان می توانند انتقادات و شکایات خود را نسبت به سامانه راه اندازی با شماره تماس 81151000 اعلام کنند.

حتما ببینید

توصیه مردی که به راحتی ثروتمند شد

راهکاری برای میلیارد شدن (بک لینک)

تشخیص میلیاردرها از افرادی که صرفاً دارای ثروت قابل توجهی هستند دشوار است. زیرا وقتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *