بازگشت این بازیکن به صلاح استقلال نیست!

بازگشت این بازیکن به صلاح استقلال نیست!

بازگشت بازیکنی که در تابستان به طرق مختلف اقدام به تمدید قراردادش کرد به صلاح این تیم نیست.

به گزارش ایلنا، عارف گلمی که فصل گذشته با دستمزد 25 میلیارد تومانی گران ترین بازیکن استقلال بود، بدون تیم می ماند! غلامی در نقل و انتقالات پیش فصل برای تشویق باشگاه استقلال و سایر باشگاه های ایرانی به عقد قرارداد، حتی با انتشار مطلبی مدعی شد که با یک تیم خارجی قرارداد بسته و آن تیم به او 5 روز فرصت داده تا تصمیم بگیرد که آیا استقلال می خواهد. او باید برمی گشت، به این تیم برمی گشت! اینکه گفته می شود هیچ یک از تیم های حرفه ای هرگز زیر بار چنین قراردادی نمی روند که با بازیکن جدیدشان الورود چنین شروطی بگذارند و دست او را باز بگذارند تا علیرغم قرارداد در زمانی مشخص از این باشگاه جدا شود. البته خیلی زود برای همگان مشخص شد که این ماجرا بیشتر جنبه بازاریابی و هیجان برای تیم های دیگر داشت، چرا که با گذشت هفته ها نه تنها گلامی به تیم مدعی نقل مکان نکرد، بلکه اکنون در شرایطی قرار گرفته است. جایی که به باشگاه استقلال پیغام داد و بدون تعیین دستمزد آماده بازگشت به این تیم است!

کناره گیری گلامی نشان دهنده ناتوانی او در انتخاب تیم جدید نسبت به تیم دوستش است، در غیر این صورت او تا چندی پیش مدعی بود که می خواست با تیم های خارجی قرارداد ببندد و حتی در فرودگاه ظاهراً در حال خروج از کشور دیده می شد. گلمی در آخرین مرحله مدعی شد که به یک تیم فرانسوی می رود در حالی که این ماجرا هم ساختگی بوده و خبری از عقد قرارداد با تیم های فرانسوی نیست. حتی گفته می شود یکی دو تیم از نظر بدنی غلامی را تایید نکردند و برای آنها تعجب آور بود که یک بازیکن متوسط ​​قد یکی دو فصل در یکی از تیم های رقیب فوتبال ایران بازی کرد.

ادامه مطلب  «هاشمی» وزیر ورزش و جوانان شد

بازگشت این بازیکن به صلاح استقلال نیست!

جدا از مسائل بدنی، حتی اگر غلامی را شایسته بازی در پست دفاع وسط بدانیم، استقلال در شرایطی نیست که چنین بازیکنی را به خدمت بگیرد. استقلال برای پست دفاع وسط محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان را از تیم ملی در اختیار دارد. در کنار این دو، ایمان سلیمی قرار دارد و اگر تصور کنیم دست جواد نکونام به دلایلی در این پست خالی بماند، روزبه چسمی نیز یکی از گزینه ها خواهد بود. بنابراین در بدبینانه ترین حالت هم استقلال نیازی به آوردن عارف ندارد و بعید است سرمربی آبی ها بخواهد با آوردن این بازیکن جای خالی باقی مانده را پر کند.

علاوه بر تمام مسائل فنی که بسیار مهم است، باشگاه استقلال هنگام جذب بازیکن و بازیکنی که از کاهش دستمزد خود در نقل و انتقالات و پس از مذاکره با سایر تیم ها برای زمان قابل توجهی، او را نباید جایی قرار داد. استقلالی بود حالا اگر گلمی بازیکن خاصی بود که زیبایی اش خریدار داشت، می شد از رفتارش چشم پوشی کرد، اما حقیقت این است که گلمی هرگز نتوانست حتی در پست تخصصی به عنوان یک پست پایین بیاید. -گزینه خطا در تمام سال‌هایی که استقلال بازی کرده و ناکامی‌ها و اشتباهات مکرر استقلال در خط دفاعی او را به بازیکنی مردد و غیرقابل اعتماد تبدیل کرده است.

اما با کنار گذاشتن همه این مسائل، بازگشت گلامی نه تنها بار را از روی دوش استقلال بردارد، بلکه نکونام را با چالشی جدید مواجه خواهد کرد و گلمی قطعا انتظار حضور طولانی مدت در ترکیب استقلال را خواهد داشت، در حالی که سرمربی اصلی آبی ها تمرکز یک زوج دیگر را دارند. . در واقع، هر چقدر هم که این بازگشت را از نزدیک تماشا کنیم، نتایج خوشایندی را پشت آن نمی بینیم.

ادامه مطلب  هواداران رونالدو کارکنان هتل اسپیناس را کتک زدن با عکس

حتما ببینید

یحیی درمورد بیرانوند از خودش رفع مسئولیت کرد

یحیی درمورد بیرانوند از خودش رفع مسئولیت کرد

دروازه بان پرسپولیس با وجود مصدومیت اصرار دارد در دیدار امروز مقابل النصر عربستان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *