کشف۴۰۲ میلیارد کالای قاچاق در کرمان

کشف۴۰۲ میلیارد کالای قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰۲ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرکو به نقل از ایلنا، سردار «ناصر فرشید» گفت: همزمان با روزهای پایانی شهریور ماه که به دلیل پایان سفرهای تابستانی با افزایش ترافیک جاده ای مواجه هستیم، برای برخورد با خودروهای حامل سوخت برنامه ریزی شده است. و قاچاق با هدف مبارزه با جرایم اقتصادی و افزایش امنیت تردد زنبورها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این راستا در اجرای طرح 3 روزه با محوریت پلیس امنیت اقتصادی و با استقرار شبانه روزی همکاران پلیس در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع 88 دستگاه خودرو و وانت و 24 دستگاه خودروهای باری سنگین توقیف شدند که در بازرسی از آنها انواع کالاهای قاچاق، فرآورده های نفتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سیگار، چندین خودرو لوکس و مقداری کالای ضروری کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از 402 میلیارد و 841 میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این راستا 138 فقره پرونده برای 146 متهم تشکیل شده که قصد داشتند به از طریق انتقال غیرقانونی و قاچاق این اقلام به نفع خود هستند که در اختیار کالا قرار گرفته، تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است که امیدواریم اعلام نتایج این طرح ها بازدارندگی لازم را داشته باشد.

ادامه مطلب  ارسال لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ گشت‌های ارشاد باز می‌گردند؟

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *