ای کاش این بازی هم در زمین بی طرف بود

ای کاش این بازی هم در زمین بی طرف بود

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نصر عربستان تحت تاثیر کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه آزادی قرار گرفت.

به گزارش خبرکو به نقل از ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در ورزشگاه آزادی تهران میزبان نصر عربستان بود و با نتیجه دو بر صفر مقابل این تیم پرستاره شکست خورد.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که اتفاقات و شرایط حضور رونالدو در تهران و تجمع هوادارانش در فرودگاه و هتل اسپیناس به اطلاعاتی جنجالی و خبری تبدیل شد و بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان پیدا کرد.

گذشته از آنچه قبلاً گفتیم و گفته شد که مردم و اهالی فوتبال در رسوایی که در خصوص ورود تیم النصر به تهران و بی برنامگی و به هم ریختگی مدیریت این تیم به وجود آمد مقصر نیستند. مسئولین ذیربط دلیل اصلی چنین تصاویر ناپسندی در زمین مسابقه بودند، مشکل دیگری نیز در بازی به وجود آمد که ناشی از مدیریت بد بود که نتیجه آن فقط یک آبروریزی بین المللی بود.

کیفیت وحشتناک چمن ورزشگاه آزادی که حتی از لیگ دسته اول فوتبال ایران هم پایین تر بود، حتی با این شرایط که چند ستاره بزرگ بین المللی هم در آن حضور دارند، به هیچ وجه زیبایی دیداری در سطح لیگ قهرمانان آسیا را ندارد. در این، برگه دیگری از عدم آمادگی فوتبال ایران برای میزبانی اتفاق بزرگی بود که باعث شد تصاویر ناپسند دیگری از این دیدار در تهران در جهان منتشر شود.

کیفیت چمن باعث شد تا بازیکنان زیادی از هر دو تیم با احتیاط بازی کنند و همین مشکل باعث شد تا بازی از بین برود. از سوی دیگر مصدومیت مهدی ترابی و اخراج میلاد سرلک که یکی از دلایل اصلی شکست پرسپولیس در این دیدار بود نیز نتیجه کیفیت زمین ورزشگاه آزادی بود که شاید اگر شرایط مساعد بود، اتفاقات بازی ها فرق می کرد و حتی با یک امتیاز متفاوت بازی به پایان می رسید.

ادامه مطلب  مهدی طارمی پرتغالی ها را ناامید کرد!

 

فوتبال ایران و عربستان چند سالی است که اختلافات سیاسی دو کشور را دنبال می کند، زمانی که در خانه مورد استقبال قرار نگرفت و باید در زمینی بی طرف به مصاف هم می رفتند، این اولین بازی پس از چندین سال جدایی نمایندگان بود. این کشور که به دنبال توافق بود، تلاش های سیاسی و فدراسیون فوتبال به شرایط قبل بازگشت.

با این حال با گذشت از اتفاقاتی که رخ داد، به نظر می رسد اگر این دیدار مانند دیدارهای دو تیم در سال های اخیر در زمینی بی طرف برگزار می شد، امروز اتفاقات ناخوشایندی را تجربه نمی کردیم. وقتی پرسپولیس از حضور تماشاگرانش محروم بود و سکوهای آزادی اصلاً شرایطی برای پذیرایی از هواداران نداشت و وقتی چمن ورزشگاه آزادی برای یک رویداد بزرگ بین المللی آماده نبود، چرا اصرار به پذیرایی از رونالدو و دوستانش داشتیم. در این ورزشگاه؟

حتما ببینید

سیمکارت بدون فیلتر سهم رونالدو شد!

سیمکارت بدون فیلتر سهم رونالدو شد!

برخی منابع خبری از رسیدن سیم کارت های بدون فیلتر به دست اعضای کاروان باشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *