یحیی درمورد بیرانوند از خودش رفع مسئولیت کرد

یحیی درمورد بیرانوند از خودش رفع مسئولیت کرد

دروازه بان پرسپولیس با وجود مصدومیت اصرار دارد در دیدار امروز مقابل النصر عربستان در دروازه این تیم بایستد.

به گزارش خبرکو به نقل از مشرق، دیدار تیم های فوتبال عربستان سعودی پرسپولیس و نصر از ساعت 21:30 سه شنبه شب در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود و همه نگاه ها به حضور کریستیانو رونالدو دوخته شده است.

رونالدو که پس از پیوستن به النصر عربستان باید اولین آزمون خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس پشت سر بگذارد، با ورودش به تهران نه تنها هواداران ایرانی خود را خوشحال کرد، بلکه انگیزه را نیز افزایش داد. از بازیکنان پرسپولیس

علیرضا بیرانوند دروازه بان مصدوم پرسپولیس با وجود مخالفت کادر پزشکی اصرار به حضور در بازی امروز دارد. طعم شیرین ضربه پنالتی رونالدو در جام جهانی 2018 و همچنین تاثیر روی پیشنهادات او باعث شد تا دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران فرصت حضور دوباره در کنار رونالدو، مانه، بروزوویچ و لاپورته را از دست ندهد.

یحیی گل محمدی که گزینه مطمئن دیگری برای دروازه بانی پرسپولیس ندارد در حضور بیرانوند به خود اعتماد کرد. دروازه بان پرسپولیس هم به هر قیمتی نمی خواهد فرصت خودنمایی مقابل رونالدو را از دست بدهد اما شرایطش به گونه ای است که نمی تواند تمام شوت های راه دور را بزند و در صورت تشدید مصدومیت باید تعویض شود. با این حال او قصد دارد برای تیم پرسپولیس بازی کند که در این صورت شاهد یکی از عجیب ترین تصمیمات در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و نصر خواهیم بود.

ادامه مطلب  ظهور یک رقیب جدید برای حسن یزدانی و دیوید تیلور در المپیک

حتما ببینید

سیمکارت بدون فیلتر سهم رونالدو شد!

سیمکارت بدون فیلتر سهم رونالدو شد!

برخی منابع خبری از رسیدن سیم کارت های بدون فیلتر به دست اعضای کاروان باشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *