چگونه خیانت را تشخیص دهیم

چگونه خیانت را تشخیص دهیم؟ 14 روش عالی

اگر در اینترنت به دنبال نشانه های خیانت یا تقلب هستید، احتمالاً فکر می کنید در رابطه خود توسط شریک زندگی تان خیانت می کنید و می خواهید قبل از واکنش، صحت احساسات خود را بدانید.

توجه داشته باشید که نشانه های خیانت برای هر رابطه ای متفاوت است و ممکن است یک نشانه و رفتار در یک رابطه نشان دهنده خیانت باشد، اما همان علامت یا رفتار در رابطه دیگر مشکلی بسیار رایج و رایج تلقی می شود.

علاوه بر این، این علائم می تواند تحت تأثیر عوامل جغرافیایی مانند فرهنگ، مذهب، آداب و رسوم و غیره باشد. به همین دلیل، این نشانه ها می توانند بسیار متنوع باشند، اما در هر صورت می توانید یکی را پیدا کنید که رایج تر است.

در این مقاله سعی شده این نشانه ها به ترتیب احتمال وقوع و اهمیت در دسته بندی های جداگانه به شما ارائه شود. هر چه این علائم در رابطه شما بیشتر ظاهر شود، احتمال خیانت بیشتر است. جدای از این نشانه ها بهتر است با یک مشاور کلاهبرداری مشورت کنید.

علائم رایج خیانت زن و مرد

برخی از نشانه‌های خیانت مردانه که از ابتدایی‌ترین و واضح‌ترین نشانه‌ها به شمار می‌روند و بین زوجین مشترک است. ما این علائم را به ترتیب ظاهر شدن برای شما در زیر فهرست کرده ایم:

1. تغییر در ظاهر

اولین چیزی که ممکن است هنگام خیانت اتفاق بیفتد، تغییر ظاهر است. از این مورد، تشخیص خیانت کار دشواری نیست. روزهای ابتدایی رابطه خود را به یاد بیاورید که چگونه به نظر می رسیدید و سعی کنید بهترین ظاهر خود را داشته باشید. حال تصور کنید که شریک زندگی شما با فرد جدیدی آشنا شده است، او شروع به تغییر ظاهر خود می کند و به خود می آید. او سعی می کند مطابق سلیقه شخص دیگری لباس بپوشد یا مدل موهایش را تغییر دهد.

اگر می بینید که او لباس های مختلفی را برای رفتن به محل کار انتخاب می کند، ممکن است فردی را در محل کار دوست داشته باشد یا به ورزش کردن و تناسب اندام در همان زمان اهمیت دهد. همه اینها می تواند نشانه خیانت باشد و باید آنها را جدی بگیرید. و از آن برای یافتن همسر خیانتکار یا مرد خیانتکار استفاده کنید.

2. دسترسی به آن سخت تر می شود

تا حد زیادی به شخص بستگی دارد. در مورد برخی افراد ممکن است دقیقا برعکس باشد و سعی کنند به شما نزدیک شوند در این مورد توضیح کامل خواهیم داد.

همانطور که گفتیم، ممکن است دسترسی به شریک زندگی اتان کاهش یابد. او ممکن است بهانه ای بیاورد تا بیشتر از حد معمول در محل کار بماند، در حالی که نیست. او ممکن است به شما بگوید که به دلیل یک مشکل کاری مجبور است برای آخر هفته به جایی سفر کند. یا ممکن است از شما بخواهد که با او تماس نگیرید تا زمانی که به شما مراجعه نکند. یا گوشیش خیلی وقته خاموشه و وقتی ازش میپرسی میگه باتریش تموم شده. اینها همه چیزهایی هستند که به او اجازه می دهند بدون پاسخگویی به شما زمان بیشتری را با فرد مورد نظر خود بگذرانند. پیشنهاد می کنیم مقاله دلایل خیانت مردان را مطالعه کنید.

3. کمتر با شما ارتباط برقرار می کند

یکی از مهم ترین نشانه های خیانت این است که ببینید شریک زندگی تان وقتی با شماست چگونه رفتار می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، او ممکن است از بودن در کنار شما اجتناب کند تا بتواند زمان بیشتری را با فردی که دوستش دارد بگذراند. اما بیایید کمی خوشبین باشیم، شاید واقعاً مشکلاتی برای حل وجود داشته باشد. اگر کمتر او را می بینید، هنگام حضور در کنار شما، حتما به رفتار او توجه کنید. ببینید آیا چیزی در رفتار او تغییر کرده است. اگر او به شما خیانت می کند، احتمالاً زمانی که با شما است خیلی کم صحبت می کند یا سعی می کند با شما صحبت نکند مگر اینکه مجبور باشد. او با تلفن همراه خود مشغول است یا ساعت ها بدون توجه به شما می نشیند و تلویزیون تماشا می کند.

ادامه مطلب  قبل از 30 سالگی این کارها را انجام دهید

اگر از او بپرسید که در مورد شامی که می خواهید بخورید چه فکری می کند، به احتمال زیاد می گوید که اهمیتی نمی دهد زیرا از بودن در کنار شما لذت نمی برد. او دیگر به مکالماتی که شریک زندگی شما دوست داشت پاسخ نمی دهد و سعی می کند هر چه سریعتر به بحث ها پایان دهد.

4. نسبت به وسایل شخصی خود بسیار حساس شده است

در اینجا منظور از وسایل شخصی وسایل ارتباطی او مانند تلفن همراه یا لپ تاپ است. اگر همسرتان خیانت می کند و شما به رفتار او توجه می کنید، متوجه خواهید شد که همیشه گوشی خود را نزدیک خود نگه می دارد یا مدام نوتیفیکیشن های خود را چک می کند.

به گفته دکتر تریسی فیلیپس، پنهان کردن چیزهای تلفن همراه از شما می تواند یکی از نشانه های خیانت باشد. او می گوید:

او سعی می کند از دریافت تماس ها یا پیام های مشکوک از سوی افراد غریبه در حضور شما جلوگیری کند.

اگر رمز تلفن همراه یا لپ تاپ خود را تغییر داده است یا پیام های خود را مدام حذف می کند، نشانه خوبی برای رابطه او نیست. برای اطلاعات بیشتر مقاله نشانه های خیانت زنانه را بخوانید.

5. احساس گناه می کند

بله، درست شنیدید، شریک زندگی شما ممکن است در مورد رفتار خود احساس گناه کند. موارد ذکر شده در بالا را در نظر داشته باشید، اکنون همه آنها را برعکس کنید. اگر یادتان باشد گفتیم که نشانه های تقلب بسته به فرهنگ و محل زندگی شما می تواند متفاوت باشد. بنابراین ممکن است شریک زندگی شما در فرهنگی بزرگ شده باشد که در آن خیانت را نادیده می گیرند. در این مواقع رفتار او کاملا متفاوت خواهد بود. او سعی می کند بیشتر به شما توجه کند، مدام از شما تعریف می کند، در اطراف شما نگران است و… در واقع سعی می کند طوری رفتار کند که همه چیز عادی به نظر برسد. مقاله شوهر خیانتکار را از دست ندهید.

 

6. پرخاشگر شد

اگر شریک زندگی شما بیشتر از قبل عصبانی است یا بر سر کوچکترین چیزها با شما دعوا می کند، احتمالاً به شما خیانت می کند. در چنین مواردی، فرد از پرخاشگری به عنوان مکانیزم دفاعی استفاده می کند تا شما را تا حد امکان از خود دور کند. اگر از او بپرسید کجا بوده یا چه چیزهایی در صفحه گوشی او خنده دار است که نمی تواند چشمش را از آن بردارد، سریع به سمت شما می چرخد ​​و به شما حمله می کند.

به گفته دکتر اویکل، «وقتی شریک زندگی شما می بیند که چقدر راحت می تواند از پاسخگویی تهاجمی به شما اجتناب کند و رابطه خود را با شخص دیگری ادامه دهد، ناخودآگاه در مورد شما همین فکر را می کند. او ممکن است از شما سوالاتی بپرسد تا مچ شما را بگیرد.

تا اینجا چیزهایی را به شما گفته ایم که در بین زن و مرد مشترک است. اما طبیعتاً با توجه به تفاوت های زن و مرد، رفتارهایی وجود دارد که از طرف یک جنس بیشتر دیده می شود. در دوران خیانت، مردان ممکن است رفتارهایی داشته باشند که در زنان کمتر دیده می شود و یا برعکس.

در زیر برخی از جدی ترین رفتارهای خیانت زن و مرد را توضیح می دهیم.

این رفتارها در مردان در دوران خیانت بسیار رایج است. اگر به مرد خود شک دارید، حتما به این موارد توجه کنید. علائم خیانت در مردان متاهل عبارتند از:

چگونه خیانت را تشخیص دهیم

۷- عذرخواهی کنید

یکی از بارزترین و شاید اولین رفتارهایی که یک مرد هنگام خیانت از خود نشان می دهد عذرخواهی است.

کسی که فکر می کند با کسی بهتر از شما ملاقات کرده است مدام در ذهنش شما را با او مقایسه می کند و متأسفانه برنده همه این مقایسه ها کسی است که تازه وارد زندگی او شده است. بنابراین وقتی می بیند شما شبیه او نیستید شروع به بهانه گیری و سرزنش شما می کند.

چرا غذا طعم بدی دارد؟
چرا خانه همیشه نامرتب است؟
اگر درآمد داشت زندگی امان خیلی بهتر می شد
چرا به تناسب اندام فکر نمی کنید؟
اینها نمونه هایی از سوالاتی است که در نتیجه مقایسه ذهنی مرد شما ایجاد می شود. اگر این سؤالات از شما پرسیده شد، بدانید که شریک زندگی شما بیش از احساس گناه، حق خیانت را دارد و شرایط بهتری را دریافت می کند.

ادامه مطلب  همسر رفیق بازتان را اینگونه مرد زندگی کنید

8. غیر قابل پیش بینی می شود

اگر رابطه شما تا کنون سالم بوده است، به عنوان یک زن باید بدانید که مرد شما چه زمانی خوشحال است، چه زمانی ناراحت است، در چه شرایطی عصبانی می شود و چه چیزی برای او مهم است. اگر همه اینها را به درستی بدانید، متوجه می‌شوید که مردتان به هر کاری که انجام می‌دهید چه واکنشی نشان می‌دهد، اما اگر می‌بینید که طبق معمول رفتار کرده‌اید، اما بازخورد او متفاوت است، این نمی‌تواند نشانه خوبی باشد. مردها موجودات پیچیده ای نیستند، بنابراین اگر تا این لحظه واقعاً به رابطه یتان اهمیت داده اید، به راحتی متوجه تغییر رفتار او خواهید شد و این رفتار می تواند زنگ خطری برای رابطه یتان باشد.

 

9. رفتار او در رختخواب با شما تغییر کرده است

اگر مرد شما به طور ناگهانی در حین رابطه جنسی با شما رفتار متفاوتی از خود نشان می دهد، ممکن است به شما خیانت کند!!

طبیعتاً شما یک سری کارهای منظم دارید که انجام می دهید، اگر دیدید که دیگر مشتاق انجام آن کارها نیست یا از شما می خواهد که انجام دهید، می توان از جای دیگری تهیه کرد. ممکن است فردی که با او رابطه دارد کارهایی را برای مرد شما انجام دهد که شما هرگز انجام نداده اید یا او در رختخواب از شما بهتر است و همه اینها باعث می شود مرد شما تمام انرژی خود را صرف او کند. او دیگر نمی خواهد با شما رابطه داشته باشد، مواظب باشید شما را طرد نکند، اما او هیجان قبلی را ندارد.

به قول دکتر لورنزو: «طبق غریزه انسان، وقتی چیزی بر او ممنوع می شود، اشتیاق و هیجان او برای به دست آوردن آن چیز بیشتر می شود. بر این اساس، وقتی مردی رابطه پنهانی دارد، سعی می کند این همه شور و هیجان را رها کند. انرژی خود را روی آن متمرکز کنید”

10. شما را با یک خانم جدید معرفی می کند!!

ممکن است بگویید او دیوانه است که مشکل ایجاد کند یا هیچ مردی آنقدر احمق نیست که زن مورد علاقه خود را به همسر یا شریک زندگی خود نشان دهد. اما طبق تحقیقات بسیاری از مردان این کار را انجام می دهند!

گاهی اوقات کلاهبرداران شریک جدید خود را به شما معرفی می کنند تا آنها را قابل اعتمادتر جلوه دهند. اگر در مورد این فرد جدید بپرسید به شما خواهند گفت

او فقط یک همکار است، هیچ اتفاقی بین ما نخواهد افتاد
تو خیلی سختی، من چه اشتباهی کردم؟
تو خیلی حساسی
آیا من احمقی هستم که با کسی رابطه دارم و آن را به شما نشان می دهم؟
اگر این پاسخ ها را بشنوید، ممکن است فوراً از سؤال خود پشیمان شوید و خود را به خاطر افکارتان سرزنش کنید، اما قبل از شنیدن، تمام این نکات را که بیان شد، در نظر بگیرید.

ممکن است بتوانید با یکی از اینها مچ مرد خود را بگیرید. در اینجا پیشنهاد می کنم مقاله بخشش خیانت را مطالعه کنید.

حالا که نشانه های خیانت در مردان را توضیح دادیم، به سراغ نشانه های خیانت در زنان می رویم.

11. شایعات در مورد زوج های دیگر

همانطور که می دانید غیبت یکی از ویژگی های زنان است. در اینجا هیچ استثنایی وجود ندارد و یکی از اساسی ترین رفتارهای زنان پس از خیانت، افترا است.

او مدام در مورد روابط شخصی دیگران صحبت می کند یا سعی می کند نظر شما را در مورد خیانت یا طلاق و جدایی بیاموزد. در بیشتر مواقع او در این زمینه ها نظری کاملاً متفاوت با شما خواهد داشت.

در واقع حقیقت این است که او نظر خود را در این موارد از زبان دیگران بیان می کند.

12. او سعی می کند ارتباط شما را با دوستانش کاهش دهد

یکی از مهم ترین نشانه هایی که نشان می دهد شوهرتان به شما خیانت می کند این است که زمان بیشتری را با دوستانش می گذراند در حالی که شما به مهمانی های آنها دعوت نشده اید. او همیشه سعی می کند شما را از دوستانش دور نگه دارد. البته این دلیل قانع کننده ای دارد! به گفته دکتر رابرت وایس

ادامه مطلب  با همسر زودرنج چگونه رفتار کنیم؟

«معمولاً دوستان کافر از ابتدا از خیانت او آگاهند. او سعی می کند ارتباط شما را با همه اطرافیانش قطع کند تا از کار او ندانید.»

همچنین، هیچ اطلاعات دقیقی در مورد آنچه امروز در دوره آنها اتفاق افتاده است به شما نمی دهد. اگر از او بپرسید پاسخی کلیشه ای به شما می دهد. اگر اصرار کنید عصبانی می شود.

13. افکار او در مورد آینده تغییر کرده است

اگر قبلاً با ضمیر «ما» در مورد آینده صحبت می کرد اما اکنون از «من» استفاده می کند، این نشانه خوبی برای رابطه ایتان نیست. زیرا او دیگر جایی برای شما در آینده خود متصور نیست.

همچنین، تغییر در برنامه‌های او برای آینده نیز بسیار مهم است، زیرا ممکن است بدون اینکه شما چیزی در مورد آن بدانید، سعی می‌کند اهدافش را با شریک جدیدش هماهنگ کند.

 

14. بین شما صمیمیت وجود ندارد

یکی از بارزترین خصوصیات زنان سردی ناگهانی است. تا دیروز با تو مثل مرد رویاهایش رفتار می کرد اما حالا ناگهان همه چیز تغییر کرد. یکی از مهم ترین نشانه ها «عدم صمیمیت» است. متأسفانه باید بگویم که اگر تا به حال متوجه خیانت همسرتان نشده اید و با توجه به علائمی که گفتیم کمی دیر شده است. زیرا او کاملا تصمیم خود را گرفته است و دیگر حتی احساس گناه نمی کند. بنابراین اگر او ناگهان نسبت به شما سرد شده و دیگر به امور شما علاقه ای ندارد، متأسفانه باید بگویم که او به شما خیانت کرده است.

تا اینجا علائم اصلی خیانت زن و مرد را برای شما توضیح دادیم، اما این دو موردی که در اینجا ذکر شد تقریباً تعیین کننده ترین دلایل برای تشخیص خیانت هستند.

طبق تحقیقات انجام شده، این دو رفتار که یکی مختص زنان و دیگری مختص مردان است، قطعی ترین دلایل خیانت هستند که با مشاهده آنها می توانید از خیانت همسرتان مطمئن شوید.

حالات مردان پس از خیانت

یکی از مهمترین حالات مردان پس از خیانت، عدم تمایل آنها به خانه نشینی است. در بیشتر موارد، مردان برای کسب درآمد شغلی خارج از خانه دارند و باید سر کار حاضر شوند. سیاست اکثر مردان هنگام خیانت این است که از صحبت با شریک زندگی خود اجتناب کنند. اگر در گذشته علاقه زیادی به کارش نشان نداده باشد، اما در تمام کارگاه ها یا سمینارهای مرتبط با کارش شرکت کند، ناگهان در محل کارش لنگ می زند. در این موارد شاید بهتر باشد چند بار آن را دنبال کنید!

شرایط زنان پس از خیانت

علاوه بر این، یکی از مهمترین حالات زن پس از خیانت، گفتن داستان برای دیگران است. حالا بهت میگم چی میشه اگر خانم شما به شما خیانت می کند، دائماً داستان زندگی دیگران را برای شما تعریف می کند و همیشه به کسی که به شما خیانت کرده است، عدالت می دهد. او داستان را به گونه ای بیان می کند که خیانت به نوعی حق بشر محسوب می شود. اگر در موقعیت مساعدی قرار نگیرد، به راحتی می تواند به جای ماندن و ساختن، رفتن و تسلیم شدن را انتخاب کند. در واقع او می خواهد رفتار خود را توجیه کند تا احساس گناه نکند.

به عنوان کلام پایانی باید بگویم که متأسفانه اکثر افرادی که فکر می کنند همسرشان به آنها خیانت می کند حق با آنهاست و به احتمال زیاد شریک زندگی آنها خیانت کرده است اما با وجود یکی از دلایل بالا هنوز نمی توانند نظر قطعی بدهند. طبق اولویت بندی که انجام دادیم. برای شما انجام می شود، می توانید تصمیم بگیرید که چه اقدامی انجام دهید.

پیشنهاد ما این است که هر چه زودتر با همسرتان صحبت کنید.

حتما ببینید

با افراد زودرنج چگونه رفتار کنیم

با همسر زودرنج چگونه رفتار کنیم؟

افراد نازک نارنجی و زود رنج به همه چیز حساس هستند و ممکن است از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *