جملاتی که مردان را دلتنگ میکند

جملاتی که مردان را دلتنگ میکند 30 جمله عالی

مردها دوست دارند چه چیزی بشنوند؟ آیا این همان چیزهایی است که زنان دوست دارند بشنوند؟ آیا آنها لذت می برند یا ذاتاً متفاوت هستند؟ لازم به ذکر است که به طور کلی هیچ دو نفر عاشق نمی شوند.

آنها نیازهای یکسانی ندارند. برخی چیزها می تواند یک زن را تحت تاثیر قرار دهد. اما همین چیزها ممکن است برای زن دیگری خوشایند نباشد. وقتی صحبت از مردان به میان می آید، یافتن جملات یا اعمالی که می تواند آنها را عمیقاً تحت تأثیر قرار دهد. دشوارتر خواهد بود.

دانستن این موارد پیوند بین شما را تقویت می کند (حتی اگر اندکی باشد) و باعث می شود مردتان احساس کند دقیقاً همان کسی است که می خواهید.

برخلاف تصور عمومی، مردان دوست دارند به آنها یادآوری شود که چقدر موفق هستند و شنیدن این جمله هر روز اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد و باعث می شود روز بهتری داشته باشند.

این جملات شگفت انگیز مردان را مسحور می کند

ما مطمئن هستیم که شما در حال حاضر کارهای زیادی برای خوشحال کردن شوهرتان انجام می دهید، اما اجرای نکات ساده ای مانند این تعریف ها گاهی اوقات می تواند روزهای بد را برای مردان قابل تحمل تر کند

. به هر حال رابطه یک جاده دو طرفه است، اگر همه وظایفش را به خوبی انجام دهد، وقت آن است که به او پاداش زحماتش را بدهیم. در واقع این جملات چیزهایی هستند که هر فردی نیاز به شنیدن آنها دارد، اما ممکن است هرگز این نیاز را بیان نکند.

جملاتی که مردان را دلتنگ میکند

1- من خيلي خوش شانسم که تو رو دارم

آنها ممکن است از تعریف و تمجید از ظاهر مردان لذت ببرند، اما روابط طولانی مدت نیاز به تفکر عمیق تری دارد. تجربه نشان می دهد که این جمله تاثیر خوبی دارد. مردها دوست دارند بدانند که چقدر در زندگی همسرشان اهمیت دارند. و تفاوت وجود آنها چیست؟ فکر نکنید این چیزها خیلی مهم نیستند. وجود این موارد در هر رابطه ای لازم و ضروری است و هرگز فراموش نکنید که حرف های شما آرامش خاطر آنها در روزهای بد و سخت است.

2- من عاشق اينم که تو هميشه ميدوني کي و کجا چه حرفي بزني

راستش را بخواهید وقتی شما و همسرتان مدت زیادی با هم بودید. شما همدیگر را به خوبی می شناسید، بنابراین او همیشه می داند که کجا بگوید تا شما را خوشحال کند. بنابراین بسیار خوب است که او از این توانایی آگاه است و از دانستن آن خوشحال خواهد شد.

3- من به تو باور دارم و هميشه خواهم داشت

گاهی اوقات اتفاقاتی در زندگی می افتد که رسیدن به رویاهایتان را برای هر دوی شما دشوار می کند و در نهایت دچار مشکل می شوید. در این مرحله، هر دوی شما به انگیزه نیاز دارید. پس در این مواقع به او بگویید من به تو و توانایی هایت ایمان دارم مثل باد زیر بال او باش و از او حمایت کن و مطمئن باش که تلاشت راه دوری نخواهد داشت.

ادامه مطلب  چگونه خیانت را تشخیص دهیم؟ 14 روش عالی

4- قدردان هر کار کوچکي هستم که بخاطر من انجام ميدي

طوری که به شما نگاه می کند و به شما گوش می دهد! وقتی شما را دنبال می کند یا شما را به جایی می برد که می خواهید بروید و هر کاری انجام می دهد تا زندگی روزمره شما را قابل تحمل تر کند. برای همه اینها شکرگزار باشید.

5- عزيزم به کمکت احتياج دارم

مردها دوست دارند چه چیزی بشنوند؟ آنها دوست دارند زمانی که شما به آنها نیاز دارید در آنجا باشند، به خصوص زمانی که چیزی در خانه نیاز به تعمیر دارد. مثلا باز کردن یک بطری ترشی یا بستن لوله های حمام! در واقع هر چیزی که به او احساس شایسته تحسین و احترام کند.

6- متشکرم که هميشه به صحبت هاي من گوش مي کني

همه ما می دانیم که مردها دوست ندارند در مورد هر اتفاق کوچکی که در طول روز برایشان می افتد صحبت کنند، بنابراین اگر زنی دارید که با مهربانی به شما گوش می دهد و از شما در مورد روزتان می پرسد. از او تشکر کنید زیرا همه زنان چنین شوهری ندارند.

7- خداي من! امروز خيلي خوشتيپ شدي

حتی اگر شبیه یک سوپراستار سینما نیست، به هر حال از او تعریف کنید. شاید هنوز خیلی به ظاهرش اطمینان ندارد اما بالاخره تصمیم گرفته خودش را نشان دهد. او هرگز به تغییراتی که در ظاهرش ایجاد می کند توجه نمی کند. بی خیال نباش به احتمال زیاد شما یکی از دلایلی هستید که او می خواهد انعام دهد!

8- عاشق مدل مو هاي جديدت شدم

فقط زنان نیستند که عاشق شنیدن این جمله هستند. مردان نیز از شنیدن آن خوشحال می شوند. اگر متوجه شده اید که او تغییراتی در موهای خود ایجاد کرده است، به خصوص زمانی که به طور کامل مدل خود را تغییر داده است. مراقب باشید به آن واکنش نشان دهید. او از این توجه فوق العاده خوشحال است و شما چندین درجه به او نزدیک می شوید!

9- تو جذاب ترين شخصيت بين دوستاتو داري

شما هرگز نباید در مورد دوستان او بد صحبت کنید، اما باید به نوعی به او احساس خاص بودن بدهید. بگذارید احساس کند در بین دوستانش بهترین است و از نتیجه شیرین این کار لذت ببرید.

10- تو پدر فوق العاده اي هستي (اگر بچه داريد )

اگر فرزند دارید، به او بگویید که چقدر وظیفه پدری خود را انجام می دهد. برای مردان، نقش پدر بیش از هر چیز دیگری در زندگی آنها مهم است. شنیدن از شما که او پدر خوبی است می تواند روز او را بسازد.

پدر و مادر بودن استرس زا است و می دانم که از آن می ترسید، اما با وجود روزهای سخت و چالش برانگیز، روزهای شیرینی نیز وجود دارد. ستایش از توانایی او به عنوان یک پدر برای او بسیار ارزشمند خواهد بود.

11- تو به راحتي شرايط بحراني را کنترل ميکني

مردم دو دسته اند؛ کسانی که با ظاهر شدن اولین نشانه های مشکل ناامید می شوند و کسانی که واکنش منطقی و آرام به مشکلات نشان می دهند.
اگر همسرتان توانایی منحصربه‌فردی برای حفظ آرامش و جمع کردن همه چیز در هنگام وقوع حوادث غیرمنتظره دارد. یکی از ویژگی های فوق العاده این است که وجود چنین فردی در اطراف شما زندگی شما را نجات می دهد. برو از همسرت تشکر کن

ادامه مطلب  سیاست پول گرفتن از شوهر 16 راهکار تضمینی

12- متاسفم (براي هر کار اشتباهي که اخيرا انجام داده ايد)

گاهی اوقات از شوهرتان (به خاطر خیلی چیزها) عذرخواهی خواهید کرد و در انجام این کار دائماً بهتر خواهید شد. اگر حق با همسرتان بود برو ازش عذرخواهی کن مردان به ندرت کلمه متاسفم را می شنوند. پس برو و برای هر چیز کوچکی عذرخواهی کن و بعد رضایت را در چهره آنها ببین.

13- تو اصلا شبيه مرد هاي ديگه اي که مي شناختم نيستي

و جملاتی مانند “تو بهترین کسی هستی که از هر نظر دیده ام” اضافه کنید. چه کسی اهمیت می دهد؟ حتی اگر این درست نباشد؛ او هرگز متوجه غیر واقعی بودن آن نخواهد شد.از او قدردانی کنید و ببینید چقدر به خودش و توانایی هایش افتخار می کند.

14- تو را همينطور که هستي مي خواهم

در این صورت او از نظر عاطفی، جسمی و فکری حامی قوی برای شما خواهد بود. پس چرا از گفتن این جمله به همسرت غفلت می کنی؟

15- دوستانت انسان هاي خوبي هستند

بسیار مهم است که نسبت به دوستان شوهرتان مثبت نگر باشید. آنها افرادی هستند که شوهرتان برای گذراندن زندگی با آنها انتخاب کرده است و این بدان معناست که شما مرتب آنها را خواهید دید. چرا سعی نمی کنید با آنها تماس بگیرید؟ همسر شما دوست دارد از شما بشنود که درباره دوستش تعریف می کنید. زندگی شما را شیرین تر می کند.

16- تو دنياي من را نوراني کردي

چنین سخنانی ممکن است او را خوشحال کند، اما بیایید صادق باشیم. داشتن کسی که به شما چنین حس آرامشی می دهد. بسیار ارزشمند است. هر روز وقتی همسرتان را می بینید، درخشش چهره او حال شما را خوب می کند و به خوبی می دانید که او از شنیدن این جمله خوشحال می شود.

17- در آغوش تو احساس امنیت می کنم

ما نمی دانیم چرا، اما وقتی با شریک زندگی خود هستیم، احساس می کنیم شکست ناپذیر هستیم. ما هیچ نگرانی نداریم و به نظر می رسد همه مشکلات ما از بین می رود. آیا شما هم می خواهید در مورد این احساس با او صحبت کنید و روحیه اش را بهبود ببخشید؟

18- من کنارت هستم

هر اتفاقی بیفتد؛ تو همیشه با همسرت خواهی ماند. این جمله را به او بگویید تا هرگز به وفاداری شما شک نکند. نه اینکه او در آن شک داشت. اما مهم است که هر از گاهی او را آرام کنید.

19- من کاملا به تو اعتماد دارم

چه چیزی برای مردان جذاب است؟! زنی که کاملا به آنها اعتماد دارد. زنی که هیچ مشکلی با مردش ندارد که بیرون برود و مدام به او زنگ نزند. زنی باش که به شوهرش اعتماد دارد تا همیشه به تو وفادار بماند. به اندازه کافی به او اعتماد کنید و اجازه ندهید هیچ شکی باقی بماند. اگر چیزی ندارد، به او اعتماد کنید تا احساس کند دنیا را به او داده اید.

ادامه مطلب  از کجا بفهمم شوهرم دوستم داره؟

20- تو چجوري هميشه من را ميخنداني؟

مردان علاقه زیادی به فرصتی برای خنداندن زن مورد علاقه خود دارند. بنابراین حتی اگر او واقعاً نتواند این کار را انجام دهد، شما به او می خندید.

21- تو خيلي سخت کوشي

به او بگویید که چقدر از کار او قدردانی می کنید. به او بگویید که تا به حال کسی را به اندازه او جاه طلب ندیده اید و برای او خوب خواهد بود که در کارش متخصص باشد.

22- من ميخوام که در هر شرايطي با هم باشيم

مردها چه چیزی را دوست دارند؟ تلاش و تعهد. او می خواهد مطمئن باشد که شما حتی در سخت ترین شرایط در کنارش خواهید ماند. به او نشان دهید که روی این رابطه سرمایه گذاری کرده اید. هیچ چیز جذاب تر از این نیست که دو نفر با هم در برابر همه شانس مبارزه کنند.

23- تو مثل يک پاداش جاري و هميشگي هستي

این جمله به این معناست که حضور همسرتان همیشه شما را خوشحال می کند. او با شنیدن این جمله همیشه سعی می کند راهی پیدا کند تا در قلب شما جا شود!

24- هيچکس نميتواند من را مثل تو سورپرايز کند

بودن با کسی که بتواند شما را غافلگیر کند بسیار مهم است، به خصوص در روابط طولانی مدت! وقتی برای مدت طولانی با هم هستید؛ سورپرایز کردن یکدیگر بسیار سخت است، اما اگر همسرتان همچنان شما را غافلگیر می کند، باید به او بگویید که چقدر دوستش دارید و از او قدردانی می کنید.

25- تو در حوزه تخصصي خودت اطلاعات زيادي داري

مردان از شنیدن این که باهوش هستند بسیار خوشحال می شوند. چه کسی دوست ندارد از او تمجید شود؟ پس گفتن چنین جملاتی را فراموش نکنید.

26- خانواده تو بهترين هستند

ملاقات با خانواده همسرتان می تواند خوب یا بد باشد! اگر شما از آن دسته افراد خوش شانسی هستید که ملاقات خوبی با خانواده همسرتان داشتید؛ حالا وقت آن است که این جمله را از شما بشنود تا لذت ببرید.

27- از اينکه وقتي نيازت داشتم، کنارم بودي سپاسگزارم

همه ما گاهی احساس ضعف می کنیم. اما داشتن شریک زندگی به این معناست که او در هر شرایطی در کنار ما بماند و به ما وفادار باشد. مهم نیست چه اتفاقی می افتد! اگر همسرت در کنارت بماند؛ از او تشکر کنید پسرها وقتی همه چیز جدی می شود فرار می کنند. فقط مردان واقعی در کنار شما خواهند ماند، حتی اگر آنها را از خود دور کنید.

28- وقتي با تو هستم خوشحال ترينم

به او بگویید که همیشه در کنار او خوشحال هستید و زمانی که نیستید

 

29- تو صداي خيلي خوبي داري

امتحانش کنيد! حتما جواب ميدهد. مردها عاشق شنيدن اين گونه جملات هستند.

حتما ببینید

با افراد زودرنج چگونه رفتار کنیم

با همسر زودرنج چگونه رفتار کنیم؟

افراد نازک نارنجی و زود رنج به همه چیز حساس هستند و ممکن است از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *