کشف گنج های گرانبها برای دوران پیش از اسلام در این منطقه کرج

کشف گنج های گرانبها در این منطقه کرج با جزئیات

سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف 3 قطعه اشیاء عتیقه قاچاق و دستگیری یک نفر در رابطه با آن خبر داد.

به گزارش خبرکو به نقل از سلام نو، سرهنگ علی سلیمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساویبلاغ از نگهداری و فروش تعدادی اشیاء عتیقه توسط یک نفر مطلع شدند. فردی در شهرستان زعفرانیه در شهرستان چهارباغ. با هماهنگی مقام قضایی تیمی از عوامل به محل مورد نظر اعزام شدند. وی افزود: پیشاهنگان در بازرسی از محل مورد نظر 3 قطعه اشیای باستانی شامل کوزه سنگی، کتیبه و مهر سنگی را که مربوط به تاریخ قبل از اسلام است، کشف کردند.

سرهنگ علی سلیمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلگ از نگهداری و فروش تعدادی اشیاء عتیقه توسط فردی در شهرستان زعفرانیه چهارباغ و با با هماهنگی مراجع قضایی تیمی از عوامل به محل مورد نظر اعزام شدند. وی افزود: پیشاهنگان در بازرسی از محل مورد نظر 3 قطعه اشیای باستانی شامل کوزه سنگی، کتیبه و مهر سنگی را که مربوط به تاریخ قبل از اسلام است، کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به دستگیری یک نفر گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش اقلام کشف شده 50 میلیارد ریال برآورد و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوایبلاغ با اشاره به اینکه آثار باستانی از میراث فرهنگی و تاریخی این دیار به شمار می رود از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از وجود اشیاء عتیقه در اسرع وقت با شماره تلفن 110 با پلیس تماس بگیرید تا با قاچاقچیان این کشور برخورد شود. این میراث گرانبها به کشور کمک کنید

ادامه مطلب  آخرین هماهنگی‌های شهرداری تهران برای برپایی پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *