قیمت گندم برای سال زراعی 1403-1402 امروز اعلام می_شود

قیمت گندم برای سال زراعی 1403-1402 امروز اعلام می‌شود/ در حال رایزنی برای افزایش قیمت گندم امسال نیز هستیم

رئیس بنیاد ملی گندم کاران با اعلام اینکه چهارشنبه هفته گذشته جلسه شورای قیمت گذاری برای تعیین قیمت گندم تشکیل شد و توافقات صورت گرفت، گفت: امروز قیمت تعیین شده برای برداشت 1403 تا 1402 به صورت رسمی اعلام می شود. وزیر جهاد کشاورزی

به گزارش خبرکو به نقل از ایلنا، عطاالله هاشمی افزود: بر اساس آیین نامه، قیمت قطعی باید توسط وزیر اعلام شود و وی از اظهار نظر در مورد قیمت قطعی خودداری کرد.

بر اساس این گزارش، قیمت گندم در ماه‌های اخیر محل درگیری دولت و کشاورزان بوده است. همانطور که کشاورزان می گویند با توجه به افزایش قیمت تمام شده تولید در سال گذشته، قیمت تعیین شده در سال گذشته پاسخگوی هزینه کشاورزان نیست و لازم است دولت قیمت گندم را افزایش دهد و شورای قیمت گذاری جلسات متعددی برای تعیین قیمت جدید برگزار کرد. گفته می شد هر بار دولت به دلایلی از جمله نحوه تامین اعتبار برای قیمت جدید گندم بی توجهی کرده و اکنون در حالی که کشاورزان همچنان از قیمت فعلی انتقاد دارند، امروز قیمت گندم سال آینده اعلام می شود.

رئیس بنیاد ملی گندم کاران با بیان اینکه رایزنی ها برای افزایش قیمت گندم در سال جاری نیز در حال انجام است، گفت: در حال حاضر قیمت پایه 15 هزار تومان است اما در تلاش هستیم تا میزان آن را افزایش دهیم.

هاشمی همچنین اعلام کرد: تاکنون بیش از 70 درصد مطالبات گندم کاران پرداخت شده است.

خبرنگار: حسین کاظمی

ادامه مطلب  مرگ یک کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از ارتفاع

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *