رحمتی برای شروع لیگ قهرمانان لحظه_شماری می_کردیم امیدوارم AFC چاره_ای برای ویزا بیندیشد

رحمتی: برای شروع لیگ قهرمانان لحظه‌شماری می‌کردیم/ امیدوارم AFC چاره‌ای برای ویزا بیندیشد

سرمربی تیم فوتبال نساجی در آستانه اولین بازی شاگردانش در لیگ قهرمانان آسیا از لحظه شماری برای حضور در این رقابت ها گفت.

به گزارش خبرکو به نقل از ایلنا، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار فردا (دوشنبه) تیم فوتبال نساجی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل بمبئی هندوستان، اظهار کرد: من و همه بازیکنانم برای شروع قهرمانی آسیا لحظه شماری می کردیم. لیگ. منتظر شروع این تورنمنت بودیم تا بتوانیم به عنوان نماینده ایران نشان دهیم لیاقت تیم نساجی در لیگ قهرمانان آسیا چیست. نساجی برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می شود، بنابراین من و همه بازیکنان و هواداران انگیزه و اشتیاق زیادی برای این بازی ها داریم.

وی ادامه داد: شرکت در این تورنمنت برای من، همه بازیکنان و همچنین باشگاه نساجی تجربه زیادی خواهد بود و سعی می کنیم بهترین باشیم زیرا کل آسیا این مسابقات را خواهد دید. به خصوص باشگاه نساجی که نماینده ایران در این مسابقات است، شما را در آینده می بینیم.

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه بمبئی سیتی 6 بازیکن خارجی و نساجی 2 بازیکن خارجی دارد آیا می تواند تفاوتی بین دو تیم ایجاد کند؟ وی تصریح کرد: اگر 6 بازیکن خارجی داشته باشیم فرقی می کند؟ ما 2 بازیکن خارجی داریم که یکی از آنها اجازه بازی در هند را ندارد. فوتبال جایی است که باید از آن لذت ببریم و دوستی ها مهم است و باید همکاری کنیم. تا جایی که می دانم در حال حاضر یکی از بازیکنان خوب تیمم را ندارم که بازیکن تیم ملی عراق باشد و به جای 2 مهاجم، یک مهاجم داشته باشم. چیزی که من در مورد بمبئی سیتی می دانم این است که آنها 6 بازیکن خارجی و 3-4 بازیکن ملی دارند.

ادامه مطلب  گل محمدی: باید النصر را تحت کنترل خودمان درآوریم

رحمتی برای شروع لیگ قهرمانان لحظه_شماری می_کردیم امیدوارم AFC چاره_ای برای ویزا بیندیشد

رحمتی افزود: شهر بمبئی سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد که موضوع بسیار مهمی است. ما مطمئناً برای رویارویی با یک تیم بسیار خوب آماده شدیم، اما آنچه داریم بازیکنان بسیار خوب، جوان و با انگیزه ای هستند که برای نمایندگی فوتبال آسیا در لیگ قهرمانان آمده اند. ندادن ویزا به یکی از بازیکنان خوبم مشکل بزرگی است و امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مسابقات آتی لیگ قهرمانان آسیا راه حلی بیاندیشد تا دیگر تیم ها دچار مشکل نشوند. به نظر من این قابل قبول نیست که تیم های دیگر پول خرج کنند و بازیکن بگیرند اما اجازه بازی در هند را نگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد از تیم حریف را می شناسد و پیش بینی اش از نتیجه مسابقه چیست؟ وی گفت: تیم شهر بمبئی 2 بازی در لیگ و جام حذفی انجام داد و از امسال شاهد 2 بازی این تیم بودیم. تا جایی که توانستیم سعی کردیم بازی های سال گذشته آنها را هم ببینیم. آنالیز خوبی از این تیم انجام داده ایم و امیدواریم بازیکنانمان با تمام انرژی و قدرت خود را برای بازی فردا آماده کنند. انرژی مثبت هوادارانمان را در کنار خود احساس می کنیم و مطمئن هستیم که از هر نظر ما را حمایت خواهند کرد. امیدوارم برای بازی فردا برای ما دعا کنند تا با دست پر برویم.

آیا سرمربی نساجی با توجه به شرایط جوی پونا برای بازی فردا آماده است؟ گفت: هوا بد نیست و در قائم شهر هم همین هوا را داریم. در ابتدای لیگ با توجه به شرایطی که داشتیم 3 بازی داخل سالن انجام دادیم و مشکلی از نظر آب و هوا نخواهیم داشت. با توجه به شرایطی که اینجا داریم از ایرانیان ساکن اینجا می خواهیم که از ما حمایت کنند و به بازیکنان ما انرژی مثبت بدهند.

ادامه مطلب  هواداران رونالدو کارکنان هتل اسپیناس را کتک زدن با عکس

حتما ببینید

یحیی درمورد بیرانوند از خودش رفع مسئولیت کرد

یحیی درمورد بیرانوند از خودش رفع مسئولیت کرد

دروازه بان پرسپولیس با وجود مصدومیت اصرار دارد در دیدار امروز مقابل النصر عربستان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *