«با من فریاد بزن» در جشنواره مکزیکی

«با من فریاد بزن» در جشنواره مکزیکی

فیلم کوتاه «با من فریاد بزن» ساخته شیوا مردانیا به عنوان یکی از آثار برگزیده بیستمین جشنواره فیلم کوتاه خلاق مکزیک به نمایش در می آید.

به گزارش ایلانا، فیلم کوتاه «با من فریاد بزن» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی شیوا مرداننیا وارد بیستمین جشنواره فیلم کوتاه خلاق مکزیک (Corto Creativo) شد.

این جشنواره تنها رویداد اختصاصی فیلم کوتاه در منطقه باخا کالیفرنیا مکزیک است که با هدف گسترش محتوای کیفی فیلم های کوتاه هر ساله از 20 تا 22 سپتامبر (که مطابق با 29 تا 31 سپتامبر سال جاری است) در تالار UDCI در تیجوانا، مکزیک خواهد بود امسال، هیئت داوران بین المللی این رویداد سینمایی در مراسم اختتامیه مدال افتخار را به استعدادهای برتر این دوره اهدا می کند.

«با من فریاد بزن» در جشنواره مکزیکی

فیلم کوتاه «با من فریاد بزن» داستان زندگی زن جوانی است که از کودکی آرزوی بازیگر شدن را داشته است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: زن با مقاومت در برابر ناملایمات، چشمانش را بر اتفاقات می بندد و به سوی آینده ای امیدوار پرواز می کند…

شیوا مردان نیا، لنا پورحسین، امیر معراجی، احسان محسنی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

پخش بین المللی این فیلم کوتاه بر عهده شرکت سینمانما به مدیریت نشاط باقری است.

سایر عوامل این اثر عبارتند از: تصویربرداری: سیاوش مزروعی، تدوین: لیلی نوروزی، صداگذاری: مهراد ابوالکسمی، موسیقی: علی نیکان، پخش بین المللی: نشاط باقری و مشاور رسانه ای: حامد قریب.

ادامه مطلب  رستوران جاده چالوس با موسیقی زنده

حتما ببینید

سینما باید پیام آور صلح باشد

سینما باید پیام آور صلح باشد

به گزارش خبرکو به نقل از روابط عمومی موزه سینما، مجید اسماعیلی، مدیرعامل موزه سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *