قیمت انواع روغن 10 تا 15 درصد کاهش یافت

قیمت انواع روغن 10 تا 15 درصد کاهش یافت

معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت انواع روغن های گیاهی در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده توسط وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش خبرکو به نقل از ایلنا از وزارت امنیت، کربانعلی رفیعی، معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، در خصوص کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت نفت گفت: با توجه به کاهش قیمت نفت. قیمت جهانی انواع نفت خام نسبت به فاز اجرایی پروژه. با ارتقای یارانه ها، سازمان حمایت با هماهنگی انجمن تولیدکنندگان و کارخانجات تولیدی روغن نباتی، قیمت روغن های گیاهی تجاری، صنعتی و خانگی را کاهش داد.

قیمت انواع روغن 10 تا 15 درصد کاهش یافت

وی افزود: بر این اساس برای حفظ حقوق مصرف کنندگان، حوزه خانوار 15 درصد و حوزه تجارت و صنعت حدود 10 درصد کاهش یافت. این قیمت ها در کارگروه تنظیم بازار نهایی روز چهارشنبه 17 شهریور ماه اجرایی شد.

معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت‌ها را در سامانه 124 بارگذاری کرد و خاطرنشان کرد: از روز هشتم شهریور ماه، قیمت‌های جدید به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شد. از جمله سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها برای اقدامات نظارتی.

رفیعی درباره نقش وزارت صمت در کاهش قیمت نفت گفت: بر اساس تعهدات و تکالیف قانونی خود و به عنوان تنها مرجع کارشناسی قیمت با رصد قیمت های جهانی، مردادماه سال گذشته پس از بررسی های کارشناسی، قیمت محصولات را تعیین کرد. 10 تا 15 درصد تعدیل شدند و امسال نیز با کاهش قیمت های جهانی، قیمت ها را 15 درصد کاهش داد.

ادامه مطلب  آماده‌سازی ۴۸ گیت برای عبور زائران در مرز شلمچه

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *