روغن هایی که پوستم را 100 درجه تغییر داد

روغن هایی که پوستم را 100 درجه تغییر داد

با استفاده از این روغن ها پوست خود را از تیره به روشن تبدیل کردم و این تغییر صد در صدی را مدیون دوستی هستم که من را با این روغن ها آشنا کرد در ادامه با این برخی از این روغن ها بیشتر شوید.

روغن گل

هر نوع پوست ممکن است دچار خشکی و کمبود آب شود به همین دلیل هر فردی باید از یک آبرسان طبیعی برای مرطوب کردن پوست خود استفاده کند روغن گل سرخ می تواند به مرطوب شدن پوست کمک نماید، چون دارای اسیدهای چرب لینولئیک و لینولنیک می باشد، که این اسیدها دیواره های سلولی پوست را مرطوب نگاه می دارند و افرادی که پوست خارش دار و خشکی دارند باید به صورت روزانه از این روغن استفاده کنند، چون ترکیبات موجود در این نوع روغن به لایه های زیرین پوست نفوذ پیدا می کنند.

لکهای صورت را از بین می برد و شما به عنوان لایه بردار ملایم پوست می توانید از آن استفاده کنید.

ویتامین سی موجود در آن نوعی آنتی اکسیدان می باشد، که باعث از بین رفتن رادیکالهای آزاد می شود و به بهبود کیفیت پوست کمک خواهد کرد و از افتادگی پوست جلوگیری می کند چون ویتامین آ یا رتینول زیر پوست را افزایش می دهد.

روغن گل

روغن مرغ

شاید جالب باشد که بدانید با هزینه های خیلی کم می توانید بهترین پوست را داشته باشید روغن مرغ برای پوست صورت یا ابرو بسیار عالی است و با هزینه خیلی کمی می توان از آن استفاده کرد. پوست صورت همواره با آلاینده هایی که در هوا وجود دارد برخورد دارد و ممکن است آسیبهای جدی ببیند یا ممکن است پوست صورت خیلی خشک باشد و موجب پوسته پوسته شدن صورت شود در چنین مواقعی نیاز است که به سراغ لوازم آرایشی و بهداشتی رفت.

ادامه مطلب  ایزوگام مرا در تونل ثروت فرو برد!

در بسیاری از موارد استفاده طولانی مدت از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی بر روی پوست آسیب وارد می کنند پس انتخاب درست روغن یا کرم پودر شرط اول برای داشتن پوستی زیبا می باشد و پیشنهاد ما خرید روغن مرغ می باشد. حتی ابرو نیز نیاز به رسیدگی دارد و در بازه های زمانی مختلفی ممکن است دچار ریزش شود در این زمان می توان از روغن مرغ برای حل این مشکلات استفاده کرد چون این روغن دارای ویتامینهای است که برای رشد مجدد ابرو آسیب دیده کاربردی است.

روغن مرغ

روغن گردو

همانطور که می دانید، گیاه زنیان و روغن گردو دارای خواص فوق العاده ای می باشند و برای سلامتی بدن مفید هستند.

در طب سنتی به مصرف زنیان و روغن گردو برای درمان بسیاری از بیماریها توصیه شده است.

بسیاری از افراد برای درمان انواع مختلف بیماریها از این گیاهان بهره می گیرند و به نتیجه مطلوب می رسند. گیاه زنیان از مواد مغذی سرشار می باشد و همچنین حاوی ویتامینها و پروتئینهای بسیاری می باشد.

از آنجایی که گیاه زنیان با گردو مخلوط شود برای بسیاری از بیماریها مفید می باشد، ما در اینجا به خواص زنیان و گردو می پردازیم تا شما عزیزان با بهره گیری از آن به بهبود سلامت خود کمک نمایید. معمولا این گیاه برای افرادی که از مشکل دیابت رنج می برند، فوق العاده مفید می باشد.

 

روغن گردو

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *