راه رسیدن به ثروتمندی را چطور یافتم

راه رسیدن به ثروتمندی را چطور یافتم

مهم ترین نکته برای رسیدن به ثروت این است که باید بدانی زمان تلاش دقیقا همان وقتی است که همه در حال غرق شدن در مشکلات هستند درست مانند دوران شیوع کرونا که باعث ورشکست شدن افراد بسیاری شد اما من توانستم با ارائه کاشی  دراینترنت که حوزه کاریم بود یک کسب و کار اینترنتی داشته باشم و به ثروت برسم و در ادامه برخی از آنها را معرفی خواهم کرد.

کاشی استخری

کاشی استخری از مواد اولیه بسیار درجه یکی تولید می شود که در نهایت منجر به تولید یک کاشی با کیفیت و مقاوم خواهد شد، مسئله مهمی که در مورد این کاشی وجود دارد این است که کاملا ضد آب بوده و به هیچ وجه رطوبت را جذب نمی کند و این نکته در واقع مشخصه و ویژگی اصلی کاشی استخری بوده و وجه تمایز آن با سایر اقسام کاشی تلقی می شود.

کاشی استخری

کاشی شش ضلعی

برای انواع کاشی شش ضلعی نیز داشتن استحکام بالا و مقاومت عالی در برابر عوامل محیطی مانند دماهای بسیار بالا و بسیار پایین جزو ضروریات به شمار می آید و برای این کار لازم است که از مواد اولیه با کیفیت در ساخت کاشی استفاده گردد و ضخامت کاشی به اندازه کافی باشد تا بتوان در هر شرایط محیطی آن را مورد استفاده قرار داد.از این‌رو کاشی هایی که تحت شرایط گفته شده ساخته می شوند، از مقاومت بهتری در برابر عوامل محیطی برخوردار خواهند بود؛ اما کاشی هایی که از ظرافت بیشتری برخوردار هستند، این ویژگی‌ ها را نداشته و در نتیجه با قیمت کمتری هم به فروش خواهند رسید.

ادامه مطلب  کار آفرینی که توانست با کمترین هزینه اشتغال زایی کند

کاشی شش ضلعی

کاشی طلایی

در بعضی از کاشی های لعاب خورده مثل کاشی طلایی سفید رنگ مخلوطی از سلیکات و سرب و رنگ هست پس از پخته شدن بدنه کاشی روی سطح لعاب اعمال می شود. کاشی که لعاب میخورند طرح ها و بافت های جذاب تر با سطحی متنوع تر داردهمچنین چندین نوع متنوع دیگر کاشی که هرکدام مصرف مشخصی را دارا هستن به عنوان مثال کاشی هایی تولید می شود که خاصیت ضد اسیدی دارند و در مکان های که با مواد سمی و اسیدی سرکار دارن استفاده میکنند.

کاشی طلایی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *