کسب و کار در انواع آبغوره من را میلیاردر کرد

کسب و کار در انواع آبغوره من را میلیاردر کرد

تولید انواع مختلف آبغوره و عرضه آن به سراسر کشور باعث رسیدن به درآمد کلانم شد و تغییرات زیادی در زندگی ام به همراه داشت.

آبغوره یک لیتری

آبغوره یک لیتری ، بیشتر از اینکه به خاطر خواص درمانی اش استفاده بشه؛ به دلیل طعم منحصر بفردش توی غذاها، سالادیجات و ترشیها استفاده میشه. همین اتفاق، ثابت میکنه که آبغوره اوریک، چقدر در لذت بخش کردن یک وعده برای فرد، نقش مهمی ایفا میکنه. در واقع آبغوره، از دونه های نرسیده سبز و ترش انگور گرفته میشه همینطور برای موندگاری بیشترشون، زمان آبگیری، کمی نمک به آن اضافه میکنن تا خرابی نداشته باشد.

شرکت ما هم یک مجموعه صادراتی محصولات در جهرم هست؛ که میتونه انتظارات شمارو از نظر کیفیت، بهداشت و سالم بودن برآورده کنه. فواید مصرف آبغوره طبیعی:آبغوره یکی از چاشنی‌های خوش‌طعمی هست که خواص فراوانی برای بدن داره. در غذاهای ایرانی، معمولا از چاشنی‌های ترش و خوش‌طعم کننده مثل آبغوره زیاد استفاده میشه که طعم فوق العاده ایی دارد.

آبغوره یک لیتری

 آبغوره بدون نمک

همان طور که می دانید آبغوره بدون نمک از محصولات و فرآورده های درخت انگور است، یعنی انگور تقریبا چند هفته قبل از رسیدن غوره است که چیده می شود به عبارتی همان انگور نارس است.

بعد ازجدا کردن شاخه ها و شستن، تمیز کردن و خشک شدن آب آنها گرفته می شود و در ظرفهای پلاستیکی و شیشه ای نگهداری و عرضه می شود. حتی اگر نام غوره را نشنیده باشید، احتمالا با آبغوره آشنایی دارید.

آبغوره توجه سر آشپزان دنیا را به خود جلب کرده و به فهرست غذایی بسیاری از کافه‌های گران قیمت راه پیدا کرده است. آبغوره به دلیل سرشار بودن از آنتی اکسیدان می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را برای مبارزه با تومورهای سرطانی افزایش دهد. فشار خون شما را پایین ‌آورد و شاخص لیپید را بهبود ‌بخشد تا با تاثیرات آترواسکلروتیک مبارزه کند.

ادامه مطلب  بزرگترین سرمایه کاری امنیت شغلی می باشد

آبغوره بدون نمک

آبغوره خانگی

آبغوره خانگی طبیعی و بدون نمک با کیفیت بی نظیر در بازار چاشنی محبوب ایرانی ها است و از دیرباز مورد استفاده ایرانیان بوده و اغلب خانواده ها آن را در خانه درست می کرده اند و قیمت به صرفه ای دارد.

آبغوره، فواید زیادی است و درمان بسیاری از بیماری ها می باشد و نگهداری از آن بسیار مهم است، زیرا ابغوره فاسد می تواند موجب خطرات زیادی مثل مسمومیت و حتی ابتلا به سرطان شود.

بیش از هر چیز درباره آبغوره باید که حاصل غوره، یعنی انگور های ترش نرسیده می باشد.

آبغوره اکنون به عنوان چاشنی ترش در تهیه برخی از غذاها توسط آشپزان خانگی و غیرخانگی مانند آشپز رستورانی و… مورد استفاده های بسیار قرار می گیرد.

طعم ترش آبغوره، متناسب با برخی از سلیقه هایی است که به مزه ترش علاقه دارند. در واقع این محصول با طعم مناسب خود می تواند غذاهای خوشمزه ای را پدیدار ساخته و بدین صورت بسیار کاربردی واقع می شود.

آبغوره که می توان آن را نوعی آب میوه تلقی نمود، هم به تنهایی قابلیت مصرف را دارا بوده و هم قابلیت استفاده در آشپزخانه راه به خود اختصاص داده است. گفتنی است که طبع آبغوره با توجه به اینکه از میوه غوره به دست آمده، سرد است و از دیدگاه طبیبان سنتی بهتر است که همراه با غذاهایی که طبع گرم دارند، ترکیب شده و در نهایت میل شود.

آبغوره خانگی

 

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *