راهکارهای رفع کدری لیوان

راهکارهای رفع کدری لیوان

لیوان ها نماد زندگی روزمره در آشپزخانه زیبایی اسرارآمیز و خاصی دارند. اما همانطور که اکثر ما تجربه کرده ایم، کار با آب سخت و مواد معدنی قلیایی آن باعث می شود که شیشه ها شفافیت طبیعی خود را از دست داده و به تدریج کدر شوند.

اگرچه کدر شدن عدسی ها اجتناب ناپذیر به نظر می رسد، اما ترفندهایی وجود دارد که می توانید برای بازگرداندن جوانی و شفافیت لیوان خود از آنها استفاده کنید. با ما در چی شی همراه باشید تا بهترین روش های حذف شیشه های کدر را به شما آموزش دهیم.

سرکه سفید

سرکه یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین پاک کننده های خانگی است. این ماده جادویی به راحتی لکه های مختلف را از بین می برد و به عنوان یکی از بهترین راه ها برای بازگرداندن شفافیت لیوان نیز شناخته می شود.

برای استفاده از سرکه کافی است مقداری از آن را در ظرفی بریزید و لیوان های کدر را داخل آن قرار دهید. بعد از چند دقیقه لیوان ها را بردارید و با آب بشویید. برای افزایش اثربخشی این روش می توانید کمی آبلیمو به سرکه اضافه کنید.

اشتیاق و شادی با خمیر دندان

خمیر دندان نه تنها می تواند دندان های شما را درخشان کند، بلکه به بازیابی تمیزی و درخشندگی لیوان شما نیز کمک می کند.

این روش اگرچه به خمیر دندان زیادی نیاز دارد و می تواند کمی گران باشد، اما نتیجه ای که به دست می آورید قطعاً ارزش قیمتش را دارد.

برای انجام این روش، خمیر دندان را روی شیشه کدر بمالید و سپس آن را با یک پارچه پاک کنید. به یاد داشته باشید که خمیر دندانی که برای این کار استفاده می کنید نباید رنگی، ژله ای یا چند رنگ باشد.

ادامه مطلب  رفع بوی دود از لباس بدون شستشو

راهکارهای رفع کدری لیوان

پاکسازی زیبا با وایتکس

وایتکس اغلب به عنوان یک ماده شیمیایی مضر شناخته می شود، اما در تمیز کردن و بازگرداندن شفافیت شیشه ها بی نظیر است.

هنگام استفاده از وایتکس مراقب لباس های خود باشید و به یاد داشته باشید که از دستکش های پلاستیکی استفاده کنید زیرا این ماده روی رنگ لباس و پوست شما تاثیر می گذارد.

جوش شیرین و سرکه

جوش شیرین و سرکه دو ماده منحصر به فرد برای از بین بردن لکه از لیوان هستند. با ایجاد خمیر سفید کننده از این دو ماده می توانید لیوان خود را درخشان کنید.

پودر شستشو

پودر لباسشویی نه تنها لباس های شما را تمیز می کند، بلکه می تواند به بازیابی شفافیت لیوان شما نیز کمک کند.

برای این کار لیوان های خود را به مدت 12 ساعت در محلول آب و پودر لباسشویی قرار دهید و سپس با آب گرم و مواد شوینده ظرفشویی بشویید و تمیز کنید.

حتما ببینید

پاک کردن لکه های دوغاب سرامیک

روش پاك كردن دوغاب از روي موزاییک

در هنگام سرامیک کردن کف توالت، حمام و غیره. استفاده از دوغاب طبیعی است. اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *