رمز کارت سوختم رو فراموش کردم چیکار کنم؟

در صورت فراموشی رمز کارت سوخت چه کنیم؟

اگر رمز کارت خود را فراموش کرده اید و می خواهید کارت سوخت المثنی دریافت کنید، در اشتباه هستید. نیازی به این کار نیست، ما به شما آموزش می دهیم که چگونه رمز کارت سوخت خود را بازنشانی کنید.

همانطور که می دانید هر خودرو یا موتورسیکلت دارای یک کارت سوخت است که رمز عبور دارد. گاهی اوقات ممکن است رمز عبور خود را فراموش کنید یا چندین بار آن را اشتباه وارد کنید. در این شرایط چه باید بکنیم؟

غیرفعال شدن کارت سوخت به دلیل رمز اشتباه

زیرا کارت هوشمند سوخت به گونه ای طراحی شده است که در صورت وارد کردن رمز اشتباه 3 بار کارت غیر فعال می شود که در این صورت باید رمز کارت سوخت را فعال کنید. به محض مفقود شدن کارت سوخت سریعا به کلانتری +10 مراجعه و آن را غیرفعال کنند.

کد جدید کارت سوخت چیست؟

کد جدید کارت سوخت 4 رقم آخر کد ملی مردم است اما کارت های قدیمی و در دوره اول که خیلی ها کارت سوخت داشتند برای کارت خود کد تعیین می کردند.

در صورت فراموشی افراد به یکی از دفاتر شرکت پالایش نفت مراجعه کنند.

اما اگر شخصی خودروی دست دوم را خریداری کرد باید کارت را از صاحب خودرو بگیرد و رمز آن را بنویسد حال اگر مالک به هر دلیلی از دادن رمز خودداری کند. باید با مدارک شناسایی و خودرو به کلانتری +10 مراجعه کرد و درخواست سوخت و کارت سوخت المثنی گرفت.

رمز کارت سوختم رو فراموش کردم چیکار کنم؟

پس از فراموشی رمز کارت سوخت چه کنیم؟

اگر رمز کارت سوخت خود را فراموش کردید نگران نباشید! برای بازیابی آن باید به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مراجعه کنید. حتی گاهی برخی افراد می خواهند رمز کارت سوخت خود را تغییر دهند که در این صورت باید به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مراجعه کنند. توجه داشته باشید که در این شرایط چون کارت در دست شماست نیازی به صدور کپی از آن ندارید.

ادامه مطلب  چگونه سوختگی کف اتو را تمیز کنیم؟

مدارک مورد نیاز برای تغییر رمز کارت سوخت

  • حضور مالک اصلی کارت یا وکیل او همراه با وکالت نامه
  • مدارک شناسایی مالک کارت سوخت و یا وکیل
  • مدارک شناسایی وسیله نقلیه
  • اصل کارت سوخت
  • تکمیل فرم تغییر رمز

منبع تصویر زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *