توقیف خودروی ترانزیت حامل ۷۰۱ کیلو شیشه در زابل

توقیف خودروی ترانزیت حامل ۷۰۱ کیلو شیشه در زابل

فرمانده مرزبانی فرجه از دستگیری یک دستگاه خودروی ترانزیتی حامل 701 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در پل مرزی بریشام شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش خبرکو به نقل از ایلنا، سردار احمدعلی گدرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مرزبانان با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده در راستای اجرای طرح تقویت کنترل مرزهای جنوب شرق کشور، طی یک اقدام … عملیات هوشمند، موفق شد در بازرسی از خودروهای عبوری در پاسگاه مرزی پل ابریشم، مقادیری مواد مخدر کشف کند تا نوع شیشه‌ای که به طرز ماهرانه‌ای در کانتینر خودروی عبوری جاسازی شده بود، شناسایی شود.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودروی ترانزیتی که قصد داشت از طریق پل مرزی سیلک وارد کشور شود، 701 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و در این رابطه یک دستگاه کامیون ترانزیتی نیز توقیف شد.

گدرزی با بیان اینکه متهم به محض مشاهده ماموران مرزی با رها کردن خودرو از محل متواری شد، گفت: دستگیری این متهم در دستور کار اطلاعاتی ماموران مرزی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان در راستای حفظ سلامت و رفاه عموم مردم با ایمان راسخ و از طریق استفاده از تجهیزات فنی و گشت‌های منظم خودرویی و پیاده برای برخورد قاطع با هرگونه تردد متخلفان و قاچاقچیان مواد مخدر.

ادامه مطلب  واریز ۱۲۵ میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته مردادماه صندوق ذخیره فرهنگیان

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *