فراخوان بخش غیررقابتی جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

فراخوان بخش غیررقابتی جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

فراخوان بخش غیر رقابتی سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر توسط دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، فراخوان بخش غیر رقابتی سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر بر اساس آیین نامه این جشنواره و با هدف شناسایی، ظرفیت سازی و حمایت از فعالیت های خلاقانه برگزار می شود. هنرمندان و گروه‌های موسیقی در سراسر کشور با اولویت‌بندی هنر در هر شاخه موسیقی تهیه و تنظیم می‌شود.

تمامی گروه ها و هنرمندان فعال در زمینه اجرای صحنه ای بر اساس فراخوان اعلام شده در سایت جشنواره www. جشنواره موسیقی فجر com جهت ثبت نام در سامانه باماک و یا ارائه حضوری آثار خود به دبیرخانه جشنواره به شماره تهران، خیابان استاد نجات اللهی، کوچه زندی، پلاک ۱۱.

فراخوان بخش غیررقابتی جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

ستاد جشنواره با انتشار این فراخوان از تمامی گروه‌ها، گروه‌ها، ارکسترها و هنرمندان عرصه اجرا دعوت می‌کند تا در صورت تمایل در اجرای این مراسم شرکت کرده و با مطالعه دقیق فراخوان و ارسال آثار، این رویداد هنری را پربارتر کنند. و اسناد..

سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر زیر نظر معاونت موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از بیست و سوم تا بیست و هشتم سال جاری در مسابقه (جایزه باربد) ) و بخش های غیر رقابتی به طور همزمان در تهران و استان های دیگر، جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، جایزه رساله و پایان نامه، بخش سرود و نشست های پژوهشی از دیگر برنامه های این دوره از جشنواره خواهد بود.

ادامه مطلب  واریز ۱۲۵ میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته مردادماه صندوق ذخیره فرهنگیان

برای مشاهده و دانلود فایل PDF دعوتنامه روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فایل

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *