اولین واکنش محمود احمدی نژاد به تحریم شدنش توسط آمریکا

اولین واکنش محمود احمدی نژاد به تحریم شدنش توسط آمریکا

شبکه دولت بهار منتسب به محمود احمدی نژاد اعلام کرد که به زودی بیانیه ای در خصوص آخرین اظهارات رئیس جمهور آمریکا منتشر خواهد کرد.

به گزارش خبرکو به نقل از اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین، شبکه دولت بهار نوشت: «پس از انتشار بیانیه آقای جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر انتساب اتهامی ناعادلانه و غیراخلاقی به دکتر. احمدی نژاد رئیس جمهور ایران در دولت های نهم و دهم، کابینه وی به زودی اطلاعیه ای در این زمینه صادر خواهد کرد.

جو بایدن روز گذشته (7 شهریور) همزمان با تبادل اسرا بین ایران و آمریکا گفت: همزمان با جشن بازگشت آمریکایی ها به وطن، از کسانی که بازنگشتند نیز یاد می کنیم. من از ایران می‌خواهم که توضیح کاملی در مورد آنچه برای باب لوینسون رخ داده است ارائه دهد. لوینسون ها به پاسخ نیاز دارند.

امروز ما محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق و همچنین وزارت اطلاعات ایران را بر اساس قانون لوینسون به دلیل دست داشتن در دستگیری های غیرقانونی تحریم می کنیم. ما از بازگشت شهروندان خود استقبال می کنیم و بار دیگر تهدید جدی سفر به ایران را به همه آمریکایی ها یادآوری می کنیم. دارندگان پاسپورت آمریکا نباید به آنجا سفر کنند.

ادامه مطلب  باید آماده جنگ طولانی‌مدت در اوکراین باشیم

حتما ببینید

طالبان چه کرده که ارزش پول افغانستان بالا رفته و تورم پایین آمده؟

طالبان چه کرده که ارزش پول افغانستان بالا رفته و تورم پایین آمده؟

هم میهن نوشت: بانک جهانی اخیراً گزارشی منتشر کرد که نشان می دهد از آغاز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *