کشف بیش از256 دستگاه رمز ارز غیر مجاز در فارس

کشف بیش از256 دستگاه رمز ارز غیر مجاز در فارس

مدیر امور حراست و محرمانه شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: در شش ماهه نخست امسال 256 دستگاه ماینینگ غیرمجاز ارز دیجیتال در استان های شرکت توزیع نیروی برق استان کشف و توقیف شد.

به گزارش ایلانا، ابوذر الوار، ناپایداری شبکه، نوسانات برق، خرابی تجهیزات الکتریکی و افزایش نرخ اتلاف انرژی را از مهمترین پیامدهای استفاده از ارزهای دیجیتال غیرمجاز عنوان کرد و افزود: به دلیل اینکه ماینرهای غیرمجاز ارزهای دیجیتال همواره تهدیدی برای برق هستند. صنعت. اعتقاد بر این است که این شرکت همواره خود را مسئول حفظ منافع ملی و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و همچنین تامین برق مطمئن و پایدار مشترکان دانسته و پیگیر کشف مراکز معدنی غیرمجاز است.

کشف بیش از256 دستگاه رمز ارز غیر مجاز در فارس

وی مشارکت مردمی را یکی از بهترین و موثرترین راهکارها برای کشف مراکز استخراج غیرمجاز ارزهای دیجیتال در استان عنوان کرد و گفت: شهروندان می توانند با شماره تلفن 113 وزارت اطلاعات، ستاد خبری سپاه 114، سامانه صمت شرکت توانیر تماس بگیرند. www.tavanir.org.ir/samaat و ثبت آلارم و یا ارسال پیامک به شماره 3000290157 و فضای مجازی 09916672483 به ساعت شرکت توزیع نیروی برق استان و یا به برنامه “برق من” گزارش استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال. مراکز و دریافت جایزه طبق دستورالعمل وزارت نیرو تایید شده است.

این مقام مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود از کشف 75 فقره سرقت سیم برق و تجهیزات انتقال آن به ارزش بیش از 21 میلیارد ریال در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در این رابطه 18 سارق دستگیر شدند. و محاکم را تحویل داد.

الوار با بیان اینکه سرقت تجهیزات برق یکی از خطوط قرمز این خدمت است، تاکید کرد: برخورد قاطع و سازش ناپذیر با سارقان تجهیزات برقی به صورت مستمر ادامه دارد و امیدواریم با کاهش موارد سرقت تجهیزات برق بتوانیم تامین برق مطمئن و پایدار برای تضمین رضایت، رفاه و آسایش شهروندان بیش از پیش.

ادامه مطلب  شهرداری قزوین در تامین مسکن برای پرسنل کوتاهی کرده است

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *