فیلم کوتاه «پیک موتوری» به نویسندگی و کارگردانی زهرا ایران نژاد برای حضور در بخش مسابقه نهمین جشنواره بین المللی فیلم لمپا روسیه انتخاب شد. به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه ای، فیلم کوتاه «پیک موتوری» به نویسندگی و کارگردانی زهرا ایران نژاد به بخش رقابتی نهمین جشنواره بین المللی فیلم لمپا روسیه راه یافت. این جشنواره که از 3 تا 8 اکتبر در روسیه برگزار می شود، طیف گسترده ای از قالب های فیلم را به نمایش می گذارد. از جمله داستان های کوتاه، مستند، انیمیشن، ویدئو و تبلیغات مرتبط با علایق اجتماعی. بیش از 11000 فیلم کوتاه از 134 کشور به این جشنواره راه یافتند که از این تعداد تنها 56 فیلم به بخش مسابقه راه یافتند. علاوه بر این، این جشنواره با سازمان ملل متحد برای ترویج اهداف توسعه پایدار همکاری می کند. در خلاصه فیلم کوتاه «پیک موتور سیکلت» آمده است: پیرمردی برای رهایی از تنهایی، غذا سفارش می دهد تا با پیک موتورسیکلت، غذایی را که تهیه کرده است بخورد. این فیلم پیش از این برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه تماشاگران در هشتمین جشنواره فیلم Invision در لس آنجلس آمریکا شده است. صفر روحی و جعفر بهرامیان بازیگران فیلم کوتاه «پیک موتوری» هستند. «پیک موتوری» به جشنواره روسیه می_رود

«پیک موتوری» به جشنواره روسیه می‌رود

فیلم کوتاه «پیک موتوری» به نویسندگی و کارگردانی زهرا ایران نژاد برای حضور در بخش مسابقه نهمین جشنواره بین المللی فیلم لمپا روسیه انتخاب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه ای، فیلم کوتاه «پیک موتوری» به نویسندگی و کارگردانی زهرا ایران نژاد به بخش رقابتی نهمین جشنواره بین المللی فیلم لمپا روسیه راه یافت.

این جشنواره که از 3 تا 8 اکتبر در روسیه برگزار می شود، طیف گسترده ای از قالب های فیلم را به نمایش می گذارد. از جمله داستان های کوتاه، مستند، انیمیشن، ویدئو و تبلیغات مرتبط با علایق اجتماعی.

بیش از 11000 فیلم کوتاه از 134 کشور به این جشنواره راه یافتند که از این تعداد تنها 56 فیلم به بخش مسابقه راه یافتند.

علاوه بر این، این جشنواره با سازمان ملل متحد برای ترویج اهداف توسعه پایدار همکاری می کند.

در خلاصه فیلم کوتاه «پیک موتور سیکلت» آمده است: پیرمردی برای رهایی از تنهایی، غذا سفارش می دهد تا با پیک موتورسیکلت، غذایی را که تهیه کرده است بخورد.

این فیلم پیش از این برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه تماشاگران در هشتمین جشنواره فیلم Invision در لس آنجلس آمریکا شده است.

صفر روحی و جعفر بهرامیان بازیگران فیلم کوتاه «پیک موتوری» هستند.

دیگر بازیگران این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تدوین: زهرا ایران نژاد، تصویربردار: مهدی شمکداری، دستیار فیلمبرداری: محمد نوروزیان، صدابردار: ولی الله اسماعیل زاده.

ادامه مطلب  خرید مغز تخمه آفتابگردان عمده

حتما ببینید

سینما باید پیام آور صلح باشد

سینما باید پیام آور صلح باشد

به گزارش خبرکو به نقل از روابط عمومی موزه سینما، مجید اسماعیلی، مدیرعامل موزه سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *