چی بخوریم سایز سینه بزرگ بشه؟

چی بخورم سینم بزرگ بشه ؟

اگر سینه هایتان کوچک است و می خواهید آنها را بزرگتر از قبل کنید، از غذایی که برایتان آورده ایم استفاده کنید. این مواد با تولید هورمون در بدن باعث افزایش سایز سینه می شوند.

 

بله، چیزی که شنیدید درست است! غذاهایی وجود دارند که اندازه سینه را به طور طبیعی بزرگتر از قبل می کنند. این مواد با تولید هورمون در بدن باعث افزایش سایز سینه می شوند.

پس اگر سایز سینه شما کوچک است و می خواهید آن را بزرگتر از قبل کنید، از غذاهایی که برایتان آورده ایم استفاده کنید.

براي بزرگ شدن سينه ها چه بخوریم؟

1- شیر سویا یا دانه سویا

شیر سویا سرشار از پروتئین است و با ایزوفلاون ها که ساختار شیمیایی مشابه استروژن دارند به افزایش سایز سینه کمک می کند. شیر سویا از دانه های سویا تهیه می شود و به حفظ سطح استروژن سالم در بدن کمک می کند. بنابراین این ماده را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید (البته میزان مصرف شما باید بررسی شود).

 

2- آجیل

بادام زمینی، گردو و بادام زمینی موادی هستند که نه تنها از خوردن آنها لذت می برید، بلکه پروتئین و چربی موجود در این مواد باعث افزایش سایز سینه شما می شود. آنها همچنین برای سلامت قلب و مغز شما بسیار مفید هستند. این مواد را به عنوان میان وعده در طول روز مصرف کنید یا روی وعده های غذایی خود بپاشید.

 

3 – شیر

لبنیات در بدن انسان هورمون های تولید مثل می کنند. به عنوان مثال، شیر گاو حاوی هورمون های استروژن، پرولاکتین و پروژسترون است که برای تولید شیر در پستانداران وجود دارد.

ادامه مطلب  برای درمان استفراغ چه بخوریم؟

 

4- سویا

سویا یکی از بهترین غذاها برای بدن است و سینه یکی از آنهاست. این ماده غذایی سرشار از فیتواستروژن است، هورمونی که باعث رشد سینه می شود. علاوه بر این، ایزوفلاون موجود در این ماده با رادیکال های آزاد و سلول های سرطانی که می توانند در سینه رشد کنند مبارزه می کند. برای نتایج بهتر، شیر معمولی خود را با شیر سویا جایگزین کنید.

 

5- انبه

اگر از شنیدن نام انبه در این لیست متعجب شده اید، نباید بدانید که این میوه به بزرگ شدن سینه های شما کمک می کند. اگر آن را با شیر مخلوط کنید، نتیجه بهتری خواهید دید. ساده است! نه؟

 

6- سبزیجات سبز رنگ

سبزیجات سبز حاوی فیتواستروژن هستند که به افزایش بافت سینه کمک می کند. سبزیجاتی مانند اسفناج و کلم نه تنها مواد مفیدی برای بدن هستند، بلکه با وجود آنتی اکسیدان های طبیعی، کلسیم و آهن در افزایش سایز سینه ها نیز موثر هستند.

 

7- غذاهای دریایی

آیا می دانستید غذاهای دریایی مانند میگو، صدف و جلبک دریایی سرشار از منگنز هستند؟ این بدان معناست که آنها میزان هورمون های جنسی را در بدن افزایش می دهند و بافت سینه را افزایش می دهند. این ماده را هر روز به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا از تغییراتی که ایجاد می کند شگفت زده شوید.

 

8- دانه ها

خواص تخمه آفتابگردان، تخم رازیانه، تخم کدو و تخم کتان منحصر به شماست. این مواد باعث افزایش میزان هورمون استروژن در بدن شده و بر این اساس سایز سینه ها را افزایش می دهند. این دانه ها را در میان وعده های مورد علاقه خود مخلوط کنید یا روی سالاد خود بپاشید. هر انتخابی که داشته باشید، این دانه ها برای سینه ها و به خصوص برای سلامت کل بدن شما بسیار مفید هستند.

ادامه مطلب  نوار قلب در منزل

 

9- ریشه قاصدک

این ماده در مواقعی که کبد دچار مشکل می شود آب اضافی بدن را دفع می کند و بر ادرار و مدفوع نیز اثر می گذارد و همچنین در ساخت بافت سینه و افزایش سایز آن نقش بسزایی دارد.

 

10- عصاره دانه شنبلیله

این ماده سرشار از فیتواستروژن است که علاوه بر تولید هورمون استروژن، رشد غدد پستانی را نیز تسریع می کند.

 

11- توفو

توفو یکی از مواد عالی است زیرا استروژن، پروتئین و چربی کمی دارد. همچنین به راحتی در دسترس است و به راحتی آماده می شود. گاهی اوقات آن را با گوشت جایگزین کنید، سپس تفاوت را احساس کنید.

 

12- شبدر قرمز

سرشار از کلسیم، فسفر، پتاسیم، کروم، تیامین، ویتامین C و نیاسین است و همچنین منبع خوبی از ایزوفلاون ها است، مواد شیمیایی که در آب حل می شوند و مانند استروژن عمل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *