چگونه پارچه ما را یک ساله پولدار می کند

چگونه پارچه ما را یک ساله پولدار می کند

پارچه، الیاف متفاوتی دارد صدها نوع پارچه وجود دارد این محصول به طور کلی نیاز رزمزه همه انسان ها است، از این رو این محصول برای کسب و کار می تواند ما را یک ساله پولدار کند حتما این موضوع را در نظر بگیرید که پارچه می تواند شما را از فقر نجات دهد. ما در این مطلب به مهمترین و شناخته شده ترین آنها اشاره می کنیم.

پارچه لنین

برای دوخت لباسهای مردانه و زنانه، مانتو و لباسهای بچه گانه با توجه به کیفیت مطلوبی که بعضی از منسوجات دارند امروزه باعث شده است تا از پارچه لنین نخی راه راه استفاده های زیادی در صنعت پوشاک بشود. یکی از مهمترین مشخصه هایی که این نوع پارچه ها داراند جنس پارچه نخی آن می باشد که امروزه کارخانه های زیادی اقدام به تولید این نوع پارچه می کنند که از لطافت و نرمی بسیار زیادی برخوردار است که بیشترین پارچه های تولید شده متعلق به کشورهای ایتالیایی می باشد. در تولید این پارچه ها چون از الیاف طبیعی ساخته می شوند پیشرفتهای زیادی در تولید شده است و بسیار محکم وبا دوام هستند و حتی در صورت تر شدن به راحتی خشک می شوند و در ماشین لباسشویی قابل شست و شو می باشند.

پارچه لنین

پارچه مازراتی

پارچه ها نقش مهمی در صنایع لباس و دوخت و دوز ما دارند یکی از اینها پارچه مازراتی درجه یک است، که اغلب در چند قیمت متفاوت خرید و فروش می شود، حتما شما نیز اسم این پارچه را شنیده اید.مازراتی یکی از انواع پارچه کرپ می باشد که برای دوخت انواع پیرهن و مانتو و لباس مجلسی استفاده بسیاری می شود و در بسیاری از صنایع کاربرد دارد که بیشتر به آن اشاره خواهیم کرد.نخ پارچه مازراتی از یکسری فرایندهای شیمیایی و بخشی از تخهای تاب دار بدست می آید که بسیار بافت ضخیم و متراکمی را داراست و در بین پارچه های نوع کرپ از همه ضخامت بیشتری دارد و برای زمستان و پاییز و فصول سرد بسیار مورد استفاده است.

ادامه مطلب  با ایده طلایی می توان قله ثروت را فتح کرد

پارچه مازراتی

پارچه متقال

بی‌ شک شما نیز در بین انواع پارچه نام پارچه متقال ایرانی را زیاد شنیده ‌اید که افراد زیادی مشغول به خرید و فروش این نوع پارچه در رنگهای مختلفی مثل سفید، سبز یا قرمز بوده ‌اند، برای آشنایی دقیق با این نوع از پارچه و کاربردها و ویژگیهای آن در این مقاله با ما همراه باشید. پارچه متقال با توجه به این‌ که از خانواده کرباس می ‌باشد اما از نوع اصلی کرباس لطیف ‌تر هستند و در واقع یک نوع پارچه نخی به شمار می ‌روند، به دلیل این ‌که پرز دهی ندارند برای گرفتن رطوبت و همچنین گردگیری و نظافت منزل زیاد استفاده می‌ شوند.این پارچه از وزن سبکی برخوردار است و درعین‌ حال محکم می ‌باشد.

پارچه متقال

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *