با افزایش تخصص و مهارت چالش ها را تبدیل به فرصت کردم

با افزایش تخصص و مهارت چالش ها را تبدیل به فرصت کردم

از آنجا که تخصص و مهارت در کسب و کار عامل موفقیت است و با کمک آن می توانید چالش ‌های احتمالی را به فرصت پولساز تبدیل کنید لذا دنبال آموزش بروید و در زمینه کاری خود متخصص شوید. همانطور که من با افزایش مهارتهای خود در زمینه پرکشش زیر توانستم از رقبای خود پیشی بگیرم و به ثروت کلانی دست یابم. از این رو پیشنهاد می کنم این حوزه های عالی را بهتر بشناسید.

خرید پالتو زنانه ارزان

از آنجا که افراد به دنبال خرید پالتو زنانه ارزان می باشند، فروش اینترنتی این محصول سبب شده تا خریداران بیشتری بتوانند آن را در مدل های دلخواه و با قیمت ارزان خریداری نمایند. انواع پالتو زنانه با تنوع بالا و کیفیت خوبی در کشور ما تولید می شود و این محصول در بین خانم ها بسیار پرطرفدار است و به همین سبب بازار خوب و پر رونقی دارد. عرضه پالتو زنانه با قیمت ارزان از طریق وب سایت ما انجام می گیرد و مشتریان در نقاط مختلف کشور می توانند انواع متنوع این محصول را بدون مراجعه حضوری سفارش و خریداری نمایند. در واقع شرایط مناسبی فراهم است، تا خریداران در نقاط مختلف کشور به آسانی محصولات انتخابی خود را با هزینه مناسب سفارش دهند، و آن را در اسرع وقت دریافت نمایند.

خرید پالتو زنانه ارزان

چه مغازه ای باز کنم ۱۴۰۱

درست است که بحث امروز ما در رابطه با چه مغازه ای باز کنم ۱۴۰۱ می باشد اما باید بگویم یک سری سوالای که از من پرسیده می شود یا از مهندس نظام پرور و بقیه دوستان، آن هم این است که مثلاً نظر تان درباره مغازه، حالا مغازه موبایل یا پوشاک چیست؟ دیدم در بعضی از کانال ها به این سوالات جواب می دهند. یک فایل را خودم داشتم گوش می دادم، طرف می گفت خودت را در شغل مغازه داری تصور کن، ببین در کدام یک از آن ها حس می کنید پولدار تر هستید، بعد آن مغازه را ایجاد کنید. حالا جواب ما این نیست و می گوییم شما مغازه نزن، چون شغل مغازه  داری یک نسبت مساوی است بین سرمایه ای که می خوابانید و پولی که در می آورید. مغازه تان در جردن تهران باشد با یک مغازه در یک کوچه و در یک شهر کوچک، زمین تا آسمان فرق دارد. سرمایه­ اولی که در جردن تهران می خواهد با آن یکی که در شهر کوچک بود زمین تا آسمان تفاوت داشت. پس شغل مغازه داری اصلاً نه علم خاصی می خواهد و نه کار خاصی است بلکه شما نسبت سرمایه تان به نسبت درآمد تان است. یک استوری در اینستاگرام گذاشته بودم، در مورد پیام یکی از بچه­ ها که نوشته بود در شهریور تراکنشهای من بیشتر از یک میلیارد شد. هر پنج شنبه ای که دوست داشتید بیایید تا به شما او را نشان دهم. حالا چه کسی می تواند یک میلیارد تراکنش بزند با سرمایه ­ای در حد ۱۰ یا ۲۰ میلیون داشته باشد؟

ادامه مطلب  گل محمدی ثروت زندگی من شد

چه مغازه ای باز کنم ۱۴۰۱

حصیر بافی

وسایل مورد نیاز برای آموزش حصیر بافی بدین شرح می باشد: برگ درخت خرما یا نوار تسمه ای، قچی، گیره لباس، تخته های باریک چوبی و نخ کنافی یا ضخیم. سبد حصیری بافی به معنای بافت سبد، کلاه، زنبیل و موارد دیگر می باشد. برای بافت حصیر باید از ابزارهای استفاده کرد که به راحتی قابل دسترس می باشند. بیشترین چیزی که به این محصولات زیبایی میبخشد ذوق و هنر سازندگان آن می باشد. نوع دیگری از حصیر بافی که در بیشتر مناطق ایران دیده میشود استفاده از تسمه های پلاستیکی می باشد. این نوع از محصولات با توجه به زیبایی که دارند از استحکام خیلی خوبی برخوردار می باشند.

حصیر بافی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *