پولدارترین تاجر چرم در ایران

پولدارترین تاجر چرم در ایران

چرم یکی از محصولات سود آوری هست که اگر هر کسی در این زمینه فعالیت کنند می تواند در مدت کوتاهی به پول و ثروت خوبی برسد البته اگر که در راه و روش درستی وارد بازار این محصول شود. کشور ایران یکی از بهترین تولید کنندگان چرم در آسیا هست.

چرم درسا

مکان اصلی برای خرید چرم درسا به طور سنتی کارخانه های دباغی است متاسفانه این روش خرید هم از نظرسنجی جغرافیایی و هم از نظر تجاری دارای محدودیت ها و مشکلات مختلفی است. برای کسانی که در نزدیکی کارخانه ها زندگی نمی کنند سفر کردن، علاوه بر طولانی شدن زمان و پروسه خرید، هزینه زیادی نیز به همراه دارد.

علاوه بر این، بر اساس مقداری که می خواهید بخرید، دو مشکل متضاد وجود دارد، اگر مقدار کم باشد، کارخانه های چرم سازی سفارش را قبول نمی کنند زیرا معمولاً به حداقل مقدار سفارش نیاز دارند. اگر هم مقدار آن را زیاد انتخاب و سفارش دهیم و کارخانه ها سفارش را قبول کنند موضوع حمل و نقل مشکل دیگری را برای ما ایجاد می کند چرم در واقع علاوه بر حجیم بودن، وزن زیادی نیز دارد.

چرم درسا

چرم

تولید چرم و پتینه چرم و استفاده از آنها قدمتی به اندازه تاریخ گام نهادن بشر بر روی کره خاکی دارد به طوری که مطالعه بر روی اولین انسانها حاکی از آن است در کنار یادگیری شکار و کشف آتش برای طبخ غذا انسانها آموختند که پوست حیوانات می تواند پوششی گرم و مقاوم برای آنها باشد به طوری که در گذر زمان با استفاده از سنگ و چوب به تولید اولین پاپوشها و تن پوشهای چرمین روی آوردند.

ادامه مطلب  با خود کنترلی در مدیریت درآمدم به ثروت رسیدم

این روند ادامه داشت تا این که با تکامل زندگی بشر از حالت اولیه به صنعتی شکل چرمها نیز به مرور زیباتر و شکیل تر گشت تا این که بشر به مرحله ای از بلوغ فکری دست یافت که به پوشاک و البسه تنها به منظور حفظ خود از گزند حشرات و آفتاب و سرما نگاه نکرد بلکه امروز حتی برند و کشور سازنده چرمهای تولید شده نیز برای افراد اهمیت ویژه دارد به گونه ای که سالانه مبالغ هنگفتی صرف خرید البسه و اکسسوریهای چرمی می گردد.

چرم

چرم مشهد

مکان اصلی برای خرید چرم به طور سنتی کارخانه دباغی است متاسفانه این روش خرید هم از نظر  لجستیکی /جغرافیایی و هم از نظر تجاری دارای محدودیت ها و مشکلات مختلفی است.

چرم مشهد مناسب برای چرم کاری و ساخت هر نوع محصول: کیف، کمربند، کیف پول، کفش، زین، مبلمان، پوشش و لباس. کافی است با چند کلیک ساده پیشنهاد و سفارش آنلاین چرم بدهید و خواهید دید که خواسته شما برآورده می گردد.

با این امکان که از طریق خرید آنلاین، در عرض چند روز بهترین چرم های تولیدی ایران را یعنی چرم تبریز دریافت کنید چرمی که شما به عنوان صنعتگران از آن استفاده خواهید کرد، همان چرمی است که معروف ترین برندهای مد برای مجموعه کیف ها، کمربندها، کفش ها خود استفاده می کنند.

چرم مشهد

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *