پنج گام طلایی برای جذب ثروت

پنج گام طلایی برای جذب ثروت

برخی افراد بهخود اعتماد ندارند و فکر میکنن لایق ثروت نیستند این مورد اساسی‌ترین باور محدودکننده‌ی موجود و یکی از باورهایی است که بسیاری از ما در مقاطعی از زندگی خود تحت تاثیر آن قرارا گرفته‌ایم. همه‌ی ما همیشه به اندازه‌ی کافی برای هر فرد، موقعیت و فرصتی که رخ می‌دهدخوب هستیم. اما در برهه‌هایی از زندگی که امنیت و اطمینانمان دچار تهدید می‌شود انتخاب می‌کنیم باوری داشته باشیم که صحیح نیست. اولین گام برای موفقعیت در خصوص سرامیک و یا بسیاری دیگراز کسب و کار ها باور و اعتماد به خود است.

سرامیک پرسلان

محصولات و سرامیک پرسلان دارای کاربرد های سنگین تری می باشند و در محیط های بزرگ و شلوغ می توان از آنها استفاده کرد.

امروزه علاوه بر ایران در بیشتر کشور های جهان سرامیک پرسلان به عنوان یکی از بادوام ترین و مرغوب ترین انواع دیوارپوش ها شناخته می شود که به جای استفاده از دیوارپوش های بی کیفیت که نیاز به تعویض مکرر دارند می‌ توانید از محصولات پرسلان برای پوشاندن دیوار و کف استفاده کنید.

به طور معمول به دلیل اینکه محصولات پرسلان در دمای بالای ۱۰۰۰ درجه پخته می‌شوند می توانند مقاومت خوبی در برابر آتش و یا گرمای شدید داشته باشند همچنین می‌توان آن ها را در محیط بیرونی ساختمان نصب کرد و نور خورشید باعث تخریب ان ها نمی شود.

به دلیل سختی بسیار بالایی که سرامیک دیواری پرسلان دارد نمی توان آنها را به راحتی برش داد و برای بریدن به وسایل و تجهیزات مخصوصی نیاز است.

سرامیک پرسلان

سرامیک دیوار

مدتهای زیادی است که در نمای داخلی ساختمانها از سرامیک دیوار استفاده می شود و این محصولات در ابعاد متفاوت تولید و عرضه می گردند همچنین سرامیک کار دیوار در شهر تهران نسبت به متراژ دیوار کار کرده و دست مزد می گیرند با پیشرفت توسعه صنعت کاشی و سرامیک این صنعت رشد کرده و انواع متفاوتی تهیه و تولید می شود.

ادامه مطلب  فلفل دلمه ای توانست درهای ثروت را به رویم بگشاید

همانطور که می دانید سرامیک یک ماده جامد غیرعالی بوده و از ترکیبات غیر فلزی و نیز فلزی تشکیل می شود البته با گرم شدن در دمای بالا شکل می گیرد و سخت می شود البته این محصولات شکننده هستند اما به خاطر مواد رویی آنها در برابر خوردگی بسیار مقاوم می باشند از این محصول هم برای نمای ساختمان بکار می رود و هم با استفاده از ملات آن انواع ظروف زینتی تولید می شود.

در اکثر مواقع سرامیک های پخته شده به صورت شیشه ای یا نیمه شیشه ای بوده و نسبت به استفاده از آن می تواند متفاوت باشد .

سرامیک دیوار

سرامیک کیمیا

امروزه افراد به دکوراسیون و طرح دیواری سرامیک کیمیا تا یک متر آپارتمان خود اهمیت ویژه‌ای می دهند زیرا زیبایی دیوار پذیرایی ساختمان اولویت اول برای یک خانواده می باشد. هنگامی که مجموعه خاصی را برای خود انتخاب می کنید، در درجه اول با ملاحظات عملی هدایت شوید. به یاد داشته باشید که رنگ‌های تمیز، بسیار تیره و بسیار روشن، هر دانه شن و هر گرده‌ای را در معرض دید قرار می‌دهند. بنابراین، روی سایه‌های خنثی تمرکز کنید که روی آنها چندان قابل مشاهده نباشند. به همین دلایل، سرامیک‌های با فرمت بزرگ اصلاح ‌شده را انتخاب کنید سطح اتصالات که کثیفی را به خود جذب می کنند، با استفاده از آنها به حداقل می ‌رسد و تمیز کردن آنها آسان‌ تر است. همچنین جلوه بصری سرامیک‌های بزرگ بر استاندارد بالای نمای ساختمان تاکید می کند.

سرامیک کیمیا

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *