سرمایه کلانی که از کنسانتره به دست آوردم

سرمایه کلانی که از کنسانتره به دست آوردم

اوایل در کنار پدرم در نجاری کار میکردم ولی علاقه ای به این کارنداشتم بزرگتر که شدم تصمیم به راه اندازی کار در زمینه کنسانتره گرفتم و از فروش  این محصول به سرمایه کلانی رسیدم.

کنسانتره انار

در میان کنسانتره هایی که میوه ‌جات درست می‌ شوند کنسانتره انار صادراتی جزو پرفروش‌ ترین نوع کنسانتره میوه‌ جات بشمار می ‌رود، در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با فوایدی از مصرف کنسانتره انار آشنا کنید.

همانطور که می ‌دانید انار جزوی از میوه ‌های بهشتی به شمار می‌ رود که از خواص بسیار زیادی نیز برخوردار است یکی ازین خواص داشتن مواد مغذی زیادی در خود است، گزینه بعدی داشتن خواص دارویی است در واقع در آب انار و پوست انار ماده آنتی ‌اکسیدانی وجود دارد که از خواص بارز انار می‌ باشد همچنین درون روغن هسته انار ماده ‌ای وجود دارد که یکی از اسیدهای چرب امگا 6 بشمار می‌ رود.

مصرف انار همچنین بدن انسان را در برابر ابتلا به زخم معده نیز ایمن تر می‌ کند، یکی دیگر از خواص شگفت‌انگیز انار کمک به درمان سرطان پروستات در میان مردان و سرطان سینه در میان زنان می ‌باشد، همچنین شما اگر فردی هستید که از فشار خون بالایی برخوردارید بهتر است که انار را در برنامه غذایی خود بگنجانید تا از بیماریهایی نظیر حمله قلبی و سکته مغزی در امان باشید.

کنسانتره انار

کنسانتره هلو

برای تهیه کنسانتره هلو به ازای هر صد کیلوگرم هلو میزان پانزده یا بیست کیلو گرم آماده خواهد شد که شامل اسیدهای آمینه، کلسیم، ویتامین، مواد معدنی، کلسیم و دیگر مواد ضروری خواهد بود شاید فکر کنید کنسانتره و پوره میوه یکی است ولی میان آنها تفاوتهایی وجود دارد.

ادامه مطلب  اینگونه مانند میلیاردر ها کار کنید

به طور کلی درهر دو آنها میزان آب موجود در میوه گرفته شده است که در نوع پوره محصولی که به دست می آید حالت جامد دارد ولی در نمونه کنسانتره مایع غلیظ حاصل خواهد شد  به شیوه های مختلفی آماده می شود که اسانس و عصاره گرفته شده از میوه است در تولید آبمیوه بیشتر استفاده می شود ولی پوره خود میوه است که طی فرآیندی پوره و له می شود و برای کیک یا دیگر صنایع استفاده می شود پس با توضیحی که داده شد تفاوتهای موجود را دانستید.

کارخانه های فراوانی برای تولید محصولات خود اقدام به خرید کنسانتره هلو می کنند همچون کارخانه های تولید نوشیدنی، کیک و کلوچه، مربا و مارمالاد، لواشک و ترشک، بستنی به گونه ای که تولید این محصولات نیازمند کنسانتره میوه است و نبودن این محصول در تولید آنها نقص ایجاد می کند.

یکی از دغدغه های افراد برای خریداری محصول و آبمیوه نبود قند مصنوعی و مواد مضر در نوشیدنیها است که باید گفت در کنسانتره هیچگونه مواد قندی وجود ندارد پس با خیال راحت می توانید آنرا خریداری کنید برای تولید کنسانتره مراحلی طی می شود که توضیح می دهیم.

کنسانتره هلو

کنسانتره آلبالو

پارامتر اصلی که سبب می شود محصولات از نظر نرخ با یکدیگر تفاوت داشته باشند کیفیت است که قیمت کنسانتره آلبالو نیز از این نظر مستثنی نیست و با وجود کیفیتها و بریکسهای متفاوتی که این محصول دارد می توان آن را با قیمتهای مختلفی از تولیدکننده ها و تامین کنندگان خریداری نمود.

کنسانتره میوه محصولی است که قیمت آن به ازای هر کیلو مشخص می گردد و چون محصولی است که از نظر تولید دارای ارزش افزوده پایین تری نیست به صورت کلی قیمت آن در مقایسه با سایر فرآورده ها بسیار ارزان تر است.

ادامه مطلب  روش ‌های قدیمی را نقض کردم و چرخ ثروت را به حرکت درآوردم

برای این کار نیاز است که ابتدا آلبالو آبدار را با قیمت مناسب خریداری کرد و بعد از جدا سازی هسته از میوه آن را له کرد و آب میوه را از گوشته و پوسته آن جدا کرد، آب میوه به دست آمده را بعد از عبور از صافی و فیلتر می توان تغلیظ کرد و در نهایت کنسانتره آلبالو به دست آورد.

با توجه به اینکه قیمت کنسانتره آلبالو به خاطر توزیع عمده آن در بازار بسیار پایین است اما کنسانتره آلبالو خانگی مسلما قیمت بالاتری خواهد داشت و زحمت تولید آن نیز نسبت به نوع صنعتی آن بیشتر خواهد بود.

کنسانتره آلبالو

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *