با چند تکنیک در حوزه کولیس به کسب و کارم را توسعه دادم

با چند تکنیک در حوزه کولیس به کسب و کارم را توسعه دادم

توسعه کسب و کار را می توان مجموعه ای از ایده ها، ابتکارات و فعالیت هایی دانست که برای بهتر شدن یک کسب و کار وجود دارد. من با استفاده از تکنیک های که در حوزه کسب و کار کولیس در این مقاله ذکر شده است توانستم کسب و کار خود را توسعه دهمو به موفقیت برسم.

کولیس پایه دار

یکی از ابزاری که نیاز به مهارت جهت خواندن درجه اندازه گیری نداشته دستگاه کولیس پایه دار عقربه ای بوده که با روی آمدن یک چنین وسیله ای جزو پیشرفته ترین خط کش اندازه گیری جهان به محسوب شده است و با بکار گیری آن در یک مکان یا زمین، درجه ایی را جهت محاسبه و شروع کار نشان می داد که مقداری خطا نیز وجود داشت.

با روی آمدن تکنولوژی خط کشهای قدیمی کنار رفته و نوع عقربه ایی روی جایگزین آنها شدند تا برای محاسبه زمان بسیار طولانی را از شما نگرفته و با درصد خطایی کمتر یک شی را اندازه و برش دهید، این نوع کولیس دارای یک صفحه گرد و آهن بوده که با نصب بر روی فک متغییر دستگاه وصل و با حرکت اندازه گیری می کند، درون این صفحه مانند ساعت اعداد نوشته و از یک عقربه کوچک جهت نشان دادن اعداد در آن تعبیر شده است.

کولیس پایه دار

کولیس دیجیتالی

تقریبا از زمانی که انسانها شروع به ساخت انواع کولیس دیجیتالی جهت اندازه گیری نمودند یک وسیله به نام داخل سنج را برای مشخصی ابعاد شیهای کوچک نیز طراحی کرده تا در همه موارد با اندازه گیریهای دقیق تر پیش روی نماییم. این محصول مانند انبر دست بوده با دسته میله هایی بلند که در نوک آن دو عدد میله آهنی نیم حلالی جهت اندازه گیری اجسام گرد، مربعی و مستطیلی بوده و با یک میله آهنی جهت پیچ و باز کردن دسته کولیس بر وسط آن نصب شده است که دو طرف دسته را بهم می چسباند.

ادامه مطلب  روشی برای تسلیم نشدن در مشکلات کار و زندگی

کولیس داخل سنج یک ابزار قدیمی بوده و درصد خطایی آن کاملا واضع است. دقت نمایید که در زمان استفاده از این محصول به دلیل وجود دو دندان در نیم حلال پایین و یک پیچ بزرگ در بالای آن، بعد از عبور شی جهت اندازه گیری، به آن اصلا فشار نیاورید، زیرا هم خطای بالا را نشان داده و هم موجب آسیب به جسم می گردد.

کولیس دیجیتالی

کولیس ساعتی

یکی از دقیق ترین ابزاری که با درصد خطای بسیار پایین، اندازه های میلیمتری را به ما نشان می دهد، کولیس ساعتی  بوده که بر روی صفحه سلکتور آن را به نمایش می گذارد. برای اندازه گیری بعضی از شیهای بسیار حساس با هر جنسی مثل چوب نیازمند یک ابزار بسیار دقیق هستیم تا با درصد خطایی تقریبا صفر آن را ساخته و دست مشتریان برسانیم که امروزه از جدید ترین نوع کولیس استفاده کرده که یک صفحه دیجیتالی جهت نشان دادن اعداد و ارقام بسیار دقیق تعبیر شد که بعد از انجام آزمایشات بیشتر و تغییرات در روند ساخت آن، خطا را به حد میلیمتری رسانده اند تا یک جسم بسیار دقیق را تحویل مشتریان بدهند.

این نوع محصول دارای یک قطعه جهت کار کرد صفحه بوده که مانند حافظه عمل می کند و برای روشن شدن یک باتری ساعتی در پشت آن نصب نموده و در زمان اتمام به راحتی قابل جا به جایی است.

کولیس ساعتی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *