پتوی ثروت را برای زندگی ام پهن کردم

پتوی ثروت را برای زندگی ام پهن کردم

پدرم فردی بود که سال های سال در کسب و کار پتو بود و سنتی کار کردنش در جامعه ی امروز یک ضعف بزرگ بود تا اینکه تصمیم گرفتم با سر رشته ای که از برنامه های اینترنتی داشتم این کسب و کار را به روز کنم و همین اتفاق سبب رونق و پیشرفت کار پدرم و ثروتمند شدن من شد.

پتو سربازی

همچنین الیاف به کار رفته در این پتوها بسیار سبک می باشد به همین دلیل به راحتی قابل حمل می باشد و وزن زیادی را به بار سرباز اضافه نمی کند از طرفی این سبک بودن باعث می شود افراد بتوانند با چالاکی بیشتری حرکت کنند. این پتو سربازی به سختی آتش می گیرند چرا که مواد به کار رفته در آن ها به هیچ عنوان اشتعال زا نمی باشد.

جالب است بدانید ضخامت این پتوها جوری است که می توان از آن به عنوان زیر انداز هم استفاده کرد که کاردبرد بسیار مهمی محسوب می شود. از آنجایی که پشم های به کار رفته در این محصولات تیره می باشد رنگ اکثر این پتوها هم تیره است که باعث می شود لک ایجاد شده بر روی پتوها تاثیری بر ظاهر آن نداشته باشد.

شرکت پتوی آرامه یکی از بهترین تولیدکنندگان پتو سربازی عمده در کشور است . فروش فوق العاده پتو سربازی عمده باعث شده است که این محصول با قیمت استثنایی به دست مشتریان برسد و از این طریق تا حدود زیادی هزینه های خرید کاهش پیدا کند. فروش این پتوها به صورت گسترده ای در سرتاسر کشور صورت می گیرد در نتیجه مشتریانی که قصد تهیه ی آن ها را دارند می توانند به راحتی از هر نقطه در کشور اقدام کنند.

ادامه مطلب  این محصول بزرگ‌ ترین سکوی پرتاب من به سوی ثروت بود

قیمت فروش پتوهای سربازی نسبت به کیفیت و ضخامتی که دارند بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد . به همین دلیل امکان تهیه ی تعداد زیادی از آن ها با یک بودجه ی مناسب امکان پذیر می باشد. تولید کنندگان پتو به دنبال عرضه پتو عمده به تمامی نقاط کشور است.

پتو سربازی

پتو مسافرتی

پتو مسافرتی ژله ای یکی از محبوب ترین مدل پتوی مسافرتی می باشد. دلیل این محبوبت نیز لطافت بالا و طرح و رنگ متنوعی است که این مدل محصول دارد.

پتو مسافرتی ژله ایی از نظر بافت و همچنین مواد اولیه با سایر پتوهای مسافرتی متفاوت می باشد و تولید آن به واسطه تکنولوژی بالایی که دارد هنوز در کشور تولید نمی شود، لازم به ذکر است یکی از تولید کنندگان بزرگ پتو در کشور محصولی شبیه به پتوهای ژله ایی تولید می کنم اما متاسفانه کیفیت و ظرافت پتوهای ژله ای وارداتی را دارا نمی باشد.

پتو مسافرتی خوب چاپی نیز از نظر بافت و جنس نخ همانند پتو مسافرتی چهارخانه است با این تفاوت که یک مرحله چاپ طرح به آن اضافه می شود.

کیفیت و لطافت آن نیز با مدل چهارخانه تفاوتی ندارد.

پتو مسافرتی

پتو گوسفندی

اخیرا در سراسرجهان پتو گوسفندی به عنوان بهترین پتو برای یک خواب مناسب شناخته شده است. چراکه این پتو از پشم خالص گوسفندهای اصیل ساخته می‌شود.

گاهی اوقات موادی اعم از الیاف های نرم برای بهتر شدن و تنوع طرح های پتوی گوسفندی به کار می‌رود. چراکه با افزودن موارد دیگر به پشم خالص گوسفند در طرح ها و نیازهای ما و بسته به نوع سلیقه ما این پتوهای گوسفندی تولید میشوند.

ادامه مطلب  خرید لازانیا گوشت چرخ کرده زر ماکارون

به همین دلیل و ویژگی های مذکور است که به عنوان یک نوع خاص و برتر شناخته شده و محبوب ما گردیده است.

طراحی متنوع و زیبای این پتوها باعث گردیده تا با هر سلیقه و دیدگاهی مناسب به نظر رسد و همگان را شیفته خود کرده است.  طوری که بسیاری از مردم به این نوع پتو یعنی پتوی گوسفندی روی آوردند. پتوی گوسفندی در انواع تک نفره، دو نفره یا چند نفره در بازار موجود است.

پتو گوسفندی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *