با کنجد و محصولات آن پولدار شدم

با کنجد و محصولات آن پولدار شدم

راه ساده ای که مرا به پولار شدن نزدیک کرد محصول کنجد بود که توانستم کسب و کار مفیدی در این حوزه داشته باشم و تاثیر بسیار خوبی برروی رشد مالی ام داشت.

کنجد ارده

امروزه که استفاده کردن از کنجد ارده به میزان زیادی رشد داشته است یکی از مواد اولیه ای که برای ارده گیری مورد استفاده قرار می گیرد کنجد ارده گیری می باشد که می تواند برای کسانی که به فروش ارده کنجد می پردازند بسیار مناسب باشد.

استفاده از کنجد ارده گیری به آسانی صورت گرفته و فقط کافیست با استفاده از بهترین انواع آن به تولید با کیفیت ترین ارده کنجد بپردازید، گفتنی است که با کنجد ارده گیری می توانید در مغازه خود به تولید این محصول پرداخته و به فروش برسانید.

همچنین از کنجد ارده گیری می توانید در تعداد بالا خریداری کرده و با فروش ارده کنجد در تعداد بسته بندیهای بالا به کسب درآمد پرداخته و کارخانه فروش ارده کنجد خود را داشته باشید.

البته نباید فراموش شود که خود ارده کنجد دارای ویتامین و مواد معدنی بسیار زیادی مانند آهن بوده که برای سلامتی همچنین برای کسانی که از بیماری کم خونی رنج می برند بسیار مفید می باشد.

کنجد ارده

کنجد پوست کنده

در این قیمت از مقاله تصمیم داریم که به خواص دیگر کنجد پوست کنده نمکی و روغن آن اشاره کنیم خواصی مانند این که کنجد تا حد زیادی دارای مس می باشد این ماده می تواند به درمان کسانی که به بیماریهایی مانند آرتریت روماتوئید هستند بسیار کمک کند.

ادامه مطلب  خودکار ثروت آفرینی را برایم به ارمغان آور

در این محصول حتی می توان به این موضوع نیز اشاره کرد که این ماده به دلیل وجود مقادیر بالای مس می تواند منبع بسیار بزرگی از آنتی اکسیدانها نیز باشد و از طرفی می توان این ماده خوراکی را یکی از پر کار برد ترین مواد خوراکی در طب سنتی دانست تا حدی که در صورت مصرف تنها صد گرم از این ماده می توانید تا 435% از مس مورد نیاز روزانه بدن شما را تامین کند که این خود بسیار مهم می باشد چرا که مس را می توان یکی از موادی دانست که در بالا بردن سطح آنتی اکسیدان بدن بسیار مهم می باشد که همین موضوع می تواند در جلو گیری از ابتلا به سرطانهای مختلف بسیار کار ساز باشد.

کنجد پوست کنده

کنجد خام

از سنتهای قدیمی که به صورت کتاب و نوشته در آمده اینگونه عنوان شده است مصرف کنجد خام به مدت صد روز می تواند از بسیاری از بیماریها جلوگیری کرده و رنگ چهره در سال اول استفاده شاداب و فربه می شود.

در سال دوم موهای خاکستری به رنگ سیاه بر می گردند و در سال سوم باعث رشد دندانها خواهد شد ممکن است خیلیها به این نظر  باور نداشته باشند.

اما طب چینی معتقد است، ماهیت قوی این محصول به یک فرد اجازه می دهد تا به سلامتی و  سنین بالا زندگی کند به همین دلیل این دیدگاه باعث می شود کنجد سیاه باید غذای سالم شناخته شود.

یکی از مواد مورد علاقه در غذاهای ژاپنی، چینی و دیگر غذاهای شرق آسیا خمیر کنجد سیاه است، به این دلیل که طعم بسیاری از غذاها را افزایش داده و ادویه‌ای باستانی است که دست‌کم ۵۰۰۰ سال بخشی از فرهنگ ساکنان آن مناطق را مورد دست خود قرار داده است.

ادامه مطلب  بهترین کارت را با نخود استارت بزن

حدود یک دهه پیش سریال ژاپنی بنام کوروگوما در مورد بذر کوچک کنجد سیاه در کشورهای غربی محبوب شد و این سریال در رستورانها باعث شد تا سرآشپزان به تنوع و فراوانی آن پی بردند و متوجه شدند که می توانند توسط دانه های کنجد سیاه انواع خوراکها و دسرها را تهیه کنند و بتوانند از این طریق مشتریانشان را افزایش دهند.

کنجد خام

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *