خیارشور خانگی ما درون کانتینرهای بزرگ تجاری کشور

خیارشور خانگی ما درون کانتینرهای بزرگ تجاری کشور

هیچوقت حتی گمانش را هم نمیکردم که آن مغازه کوچک خانگی مادرم، روزی جهانی شده و مسیر زندگی من را در جهت ثروت متحول سازد. مادرم همیشه برای امرار معاش دبه های کوچکی از خیارشور درست میکرد و به همسایگان و هم محلی ها میفروخت. زمانی رسید که از طریق یکی از دوستانم شنیدم که یکی از بستگان قدیمی با عرضه محصولات محلی خود به کشورهای خارجه به ثروت بالایی دست یافته است. همانجا بود که جرقه های امید در ذهن من پدیدار شد و امروز خانواده من یکی از بزرگترین تاجران در حوزه خیارشور می باشد. به امید روزی که تجارت در زندگی همگان فراگیر شده و مسیر زندگی مردم را متحول سازد.

خیارشور خانگی

خیارشور خانگی یکی از انواع چاشنی های پر مصرف و خوشمزه ایرانی است که در صنایع غذایی مختلف هم کاربرد بسیاری دارد. امروزه از خیارشور در کنار انواع غذاهای سنتی و فست فودی استفاده می شود و یکی از پر طرفدارترین چاشنی ها در رستوران ها و فست فودها محسوب می شود.

خیارشور خانگی

خیارشور حلب

یکی از معروفترین مدل‌های خیارشور، خیارشور حلب است که به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسبی که دارند، در سالهای اخیر در بین مردم بسیار معروف و پرفروش شده اند و همچنین تجارت و صادرات خیارشور نیز گسترش یافته است .مزه خوب و خواص زیاد خیارشور باعث شده است تا این دسر خوشمزه از سالهای بسیار دور تاکنون در بین مردم سراسر دنیا طرفداران زیادی داشته باشد.

خیارشور حلب

خیارشور دبه ای

خیارشور دبه‌ ای یکی از پرفروش‌ترین نوع خیارشور در بازار است. عمده مواد تشکیل دهنده خیارشور آب، نمک و خیار سبز است. به دلیل کاربرد زیاد این خوراکی بسیاری از رستوران ها نیاز دارند به صورت عمده از آن استفاده کنند و می‌خواهند از قیمت خیارشور دبه ای مطلع شوند. فاکتورهای مختلفی وجود دارد که بر روی قیمت خیارشور دبه ای نقش دارد که می توان به عرضه و تقاضا در بازار خرید و فروش محصول اشاره کرد؛ اگر میزان عرضه کمتر از تقاضا باشد قیمت خیارشور دبه ای نیز افزایش پیدا می کند. این محصول در بسته بندی به وزن های مختلف در بازار موجود است که با توجه به وزن، قیمت خیارشور     دبه‌ای متغیر است و هرچه وزن آن بیشتر شود قیمت خیارشور دبه‌ای هم افزایش پیدا می کند. همچنین این محصول با درجه کیفی مختلفی در بازار موجود است و هرچه کیفیت محصول بهتر باشد قیمت خیارشور دبه ای هم افزایش پیدا می کند.

ادامه مطلب  با شروع یک کار پرسود به درآمد بالا برسید

خیارشور دبه ای

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *