نظارت بر قیمت‌ حمل‌ونقل با تشکیل گشت ویژه اربعین

نظارت بر قیمت‌ حمل‌ونقل با تشکیل گشت ویژه اربعین

به گزارش خبرکو به نقل از ایسنا/ معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان جنایی کشور لرستان گفت: گشت های ویژه اربعین از 30 مرداد ماه تشکیل شده و به مدت یک ماه فعال بوده و بر قیمت بلیت هواپیما، اتوبوس و قطار نظارت می کنند تا شاهد باشیم. تخلفات قیمتی در حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی

احمد جعفری نسب امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل نهادهای کیفری کشوری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق چارت سازمانی شعب سیار موسسات تعزیرات حکومتی در استان ها تشکیل شده است. کشور که در مجموع 180 شعبه سیار دارد.

وی افزود: این شعب سیار به همراه بازرسان اتاق اصناف، صمت و جهاد کشاورزی به صورت شبانه روزی در خدمت مردم بوده و بر زنجیره تولید، توزیع و استانداردهای قیمت گذاری نظارت دارند.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان جنایی دولتی کشور گفت: در صورت عدم رعایت مقررات قیمت گذاری از سوی تولیدکنندگان و واردکنندگان کالا، شعب گشت سیار وارد شده و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل می دهند.

جعفری نسب افزود: در مبارزه با قاچاق در کنار تعزیرات، نهادهای امنیتی، وزارت اطلاعات و سپاه همکاری خوبی داشته اند و شاهد افزایش 20 درصدی قاچاق در کشور بوده ایم و این نشان دهنده افزایش تشخیص ها

وی با بیان اینکه قاچاق در مناطق مرزی نیز افزایش یافته است، تصریح کرد: بیشتر کالاهای قاچاق شامل لوازم خانگی، برقی، قطعات لوازم برقی برای مونتاژ، کالاهای اساسی و مواد غذایی بوده و با قاچاقچیان برخورد لازم صورت گرفته است.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان جنایی دولتی کشور درباره گشت های ویژه اربعین گفت: این گشت ها از 30 مرداد ماه تشکیل شده و به مدت یک ماه فعال هستند و بر قیمت بلیت هواپیما، اتوبوس و قطار نظارت دارند تا شاهد تخلفات در زمین باشیم. حمل و نقل هوایی و ریلی از نظر قیمت ها نباشید.

ادامه مطلب  این مدارس تهران تخلیه شدند

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *