مطالبات شرکت_ها توسط ادارات با تاخیر چند ماهه پرداخت می_شود

مطالبات شرکت‌ها توسط ادارات با تاخیر چند ماهه پرداخت می‌شود

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان خدمات، نگهداری و مهندسی فنی گلستان گفت: متاسفانه مطالبات شرکت ها با تاخیر چند ماهه از سوی ادارات پرداخت می شود و شرکت ها برای تامین مایحتاج کارکنان خود با مشکلات جدی مواجه هستند.

رسول گرگیج در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گلستان، اظهار کرد: محدودیت های مالیاتی، وصول نامناسب ارزش افزوده، تاخیر طولانی مدت در پرداخت مطالبات از کارفرمایان از مشکلات جدی شرکت های خدماتی و فنی مهندسی است که متاسفانه منجر به ورشکستگی تعداد زیادی شده است. از شرکت ها

وی ادامه داد: متاسفانه مطالبات شرکت ها با تاخیر چندین ماهه توسط ادارات پرداخت می شود و شرکت ها برای بیمه کارکنان خود با مشکل جدی مواجه هستند زیرا کارفرمایان فقط صورت وضعیت را پرداخت می کنند بنابراین فقط شرکت ها هستند. می تواند دستمزد را پرداخت کند و سایر هزینه ها به غیر از پرداخت 2 ماه حقوق همچنان بر عهده شرکت ها می باشد.

مطالبات شرکت_ها توسط ادارات با تاخیر چند ماهه پرداخت می_شود

گرگی تصریح کرد: ادغام شرکت های خدمات رسان ضروری است و خوشبختانه اکثر شرکت های خدمات رسان استان در این شرایط موفق بوده و می توانند بخش مهمی از اشتغال گلستان را در اختیار بگیرند.

وی تصریح کرد: الزام چهار درصدی حق بیمه برای مشاغل سنگین و زیان آور، کارفرمایان حوزه خدماتی را با مشکلات مالی جدی مواجه کرده است. در سال های اخیر چندین شرکت در استان به دلیل این مشکل تعطیل شده اند و هنوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای این مشکل تعیین تکلیف نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس باید مقررات کارگاه های صعب العبور و زیان آور را تعیین کنند و این شرایط ضررهای زیادی به بخش خصوصی وارد کرده است. نبود امنیت شغلی و پایین بودن دستمزدها از اساسی ترین مشکلات جامعه کارگری است و باید به حل مشکلات زندگی کارگران توجه بیشتری شود.

ادامه مطلب  سقف برداشت از عابر بانک ها به ۱ میلیون تومان افزایش یافت

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *