قیمت سیمان سفید 3

قیمت سیمان سفید ارومیه

از محبوب ترین محصولات ساختمانی که قدمت زیادی در صنعت ساختمان دارد سیمان سفید می باشد که کارخانه ی تولیدی این محصول در ارومیه محصولات خود را با تنوع قیمت زیادی در بازار عرضه می نماید. سیمان وابسته به شکل کاربرد آن می توانند دارای ترکیبات مختلفی باشد، برای توضیح بیشتر باید گفت که در برخی بناها محکم بودن سیمان اهمیت بسیار زیاد دارد ولی در مقابل در برخی سازه ها و ساختمانها خاصیت هیدرولیکی سیمان اهمیت زیادی دارد، اما قابل توجه تان باشد که به طور کلی سیمان از مواد زیر ساخته شده است.مصالح آهکی که بیشترین میزان است و بین 60 تا 70 درصد را شامل شده، سیلیس که در رده دو بوده و 1۷ تا ۲۲ درصد را شامل می شود و اکسید های معدنی، البته خود این ماده شامل ۵ نوع است که عبارت اند از کسید آهن، اکسید سدیم، اکسید منیزیم، کسید پتاسیم و اکسید آلومینیوم.

قیمت سیمان سفید ارومیه

همچنین به دلیل تنوع گسترده ی محصولات قبل از ثبت خرید می توانید از کارشناس مربوطه درخواست مشاوره نمایید تا در انتخاب محصول با اطلاعات کافی اقدام نمایید، جهت خرید از آراد برندینگ در تمامی ایام هفته می توانید از شماره ی داخل سایت استفاده نموده و با ما ارتباط بر قرار نمایید، همچنین برای افرادی که امکان تماس تلفنی را ندارند امکان تماس غیر مستقیم را قرار داده ایم و این افراد می توانند با پر نمودن فرم داخل سایت، مشخصات خود را داخل آن ثبت نموده و از ارتباط کارشناسان مربوطه منتفع گردند. لازم به ذکر است که با درج مشخصات خود در سایت نام شما در لیست مربوطه وارد شده و در اولین فرصت مقتضی این ارتباط صورت خواهد گرفت.

ادامه مطلب  با قدرت انضباط شخصی در کار توانستم پولدار شوم

قیمت سیمان سفید

در دنیای صنعتی امروزی و با پیشرفت علم مهندسی و ساختمانی، سیمانها وابسته به اجزای تشکیل دهنده شان و نیز کاربرد شان دارای انواع مختلفی هستند و در گروه های مختلف دسته بندی می شوند، از انواع سیمان می توان به سیمان آبیک، سیمان پرتلند، سیمان پوزولان، سیمان آمیخته، سیمان زود مقاوم، سیمان با مقاومت بسیار بالا و سیمان با گیرش بالا اشاره نمود، در ادامه به طور اختصار نحوه ی تهیه چند سیمان معروف حال حاضر را بیان می کنیم.

قیمت سیمان سفید

جالب است بدانید  قیمت سیمان سفید با توجه به کارخانه ی سازنده و مواد اولیه ی آن تعیین شده و در بازار محصولات ساختمانی این قیمتها قابل استعلام و پیگیری می باشد. در دوران صنعتی غرب و توسط فردی به نام ژوزف اسپیدن نمونه ی اولیه ی سیمان ساخته شد، وی از پختن آهک و خاک رس آسیاب شده و در حرارت بالا محصول مورد نظر را که انواع مختلف سیمان بود ایجاد کرد، ایشان، یعنی جناب آقای ژوزف اسپیدن این فرآورده ی تشکیل شده را که خود به تنهایی ساخته بود سیمان پرتلند نام گذاری نمودند و دلیل آن رنگ این محصول ساخته شده و نیز شباهت زیاد آن به سنگهای جزیره ی پرتلند که در کشور انگلستان است بود.

 

قیمت سیمان سفید

توجه داشته باشید که قیمت محصول سیمان سفید با توجه به مواد اولیه ی آن و نیز کارخانه ی سازنده ی آن متغیر بوده و البته مسئله ی دیگر در باره ی قیمت این محصول آن است که این کالا در کشور به صورت تولید داخلی و خارجی در دسترس بوده و قطعا مدل خارجی آن با توجه به هزینه های گمرگی و وارداتی بیشتر خواهد بود.سیمان یک ماده پودری بوده که پس از ترکیب  سازی آن با آب و تبدیل به حالت خمیری شکل، به یکی از قوی‌ ترین و محکم ترین چسبهای حال حاضر تبدیل می‌ شود، این چسب در بسیاری از ‌ سازه ها و ساختمانها جزو مواد اصلی به حساب می‌ آید، از گذشته تا زمان حاضر‌ بسیاری از مردم در مناطق مختلف جهان ملاتهای مختلفی را برای بالا بردن استحکام ساختمانهای خود ساخته و به کار برده اند.

ادامه مطلب  خرید پیراهن ورزشی کلاسیک زنانه

قیمت سیمان سفید 3

یکی از پر فروش ترین محصولات ساختمان سیمان سفید ارومیه می باشد که بسیاری از فروشگاه های عرضه ی محصولات ساختمانی این محصول به سهولت قابل خرید می باشد. نکته ی حائز اهمیتی که جا دارد در این جا به آن اشاره کنیم آن است که به تازگی برخی تولید کنندگان غیر رسمی نسبت به تولید این محصول و دیگر محصولات مشابه نظیر کلینکر سیمان اقدام کرده اند که از مواد اولیه ی به شدت و بی کیفیت جهت ساخت آنها استفاده نموده اند، بنابر این هنگام خرید از معتبر بودن مرکزی که این محصول را خریداری می نمایید اطمینان کافی به دست آورید.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *