فروش خرما کبکاب خشت

فروش خرما کبکاب خشت

یکی از معروفترین خواستگاههای خرمای کبکاب استان بوشهر و به صورت ویژه شهرستان دشتستان می باشد که  نه تنها در کشور عزیزمان ایران بلکه در اقصی نقاط جهان شناخته شده است. خرمای کبکاب دشتستان از نظر اندازه مقداری درشت تر از خرمای کبکاب مابقی اماکن مانند خرمای کبکاب بهبهان است و همین امر باعث مشتری پذیری بیشتر آن در داخل و خارج از مرزهای کشور شده است.

خرما کبکاب هم از نظر ارزش غذایی و هم از نظر اقتصادی یکی از سودمند ترین خرماهای شناخته شده است. هر چه رطوبت خرما کمتر باشد نگهداری و انبار نمودن آن آسان تر و میزان تلفات آن کمتر می باشد. خرمای کبکاب به علت میزان رطوبت متوسط در زمره خرماهای نیمه خشک دسته بندی می شود و همین امر باعث سهولت نگهداری و انبار نمودن این نوع خرما می شود ضمن اینکه شما می توانید با استفاده از آن بهترین و خوشمزه ترین کیک های عصرانه را با دستور تهیه های سایت آراد برندینگ تهیه نموده و آنها را میل نمایید.

فروش خرما کبکاب خشت

خرمای کبکاب یکی از بهترین و با ارزش ترین نوع خرما در کشور است و از نظر میزان تولید نیز یکی از خرماهای صدرنشین است. این نوع خرما در ابتدا زرد رنگ بوده و پس از طی کردن مراحل مختلف رشد خود در نهایت به رنگ قهوه ای تیره در می آید. این خرما به علت داشتن رطوبت متوسط در زمره خرماهای نیمه خشک به حساب می آید و به دلیل داشتن ظاهری بسیار زیبا و اندامی تقریبا درشت بویژه در مرحله رطب نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

ادامه مطلب  گوشی آیفون کارکرده اصفهان

خرما رطب و خرمای کبکاب به دلیل داشتن شیرینی تقریبا زیاد علی الرغم این که بسیار دلنشین و لذیذ می باشد اما مصرف آن برای بیماران دیابتی چندان توصیه نمی شود. رطب کبکاب جهت استفاده در فصول دیگر سال باید به طور متوسط در دمای 17- درجه سانتی گراد نگهداری شود تا آسیب نبیند و همچنان کیفیت خود را حفظ کند.

 

 خرما کبکاب خشت

از فراوان ترین خرما های جنوب کشور می توان خرما کبکاب خشت شیره دار را نام برد. دیرینه شناسان نامی از خرما در الواح باستانی پنجاه قرن قبل یافته اند که نشان از قدمت این گیاه و میوه آن دارد.

در منابع و مراجع چینی و ساسانی ایرانی نام نخل و خرما با الفاظ دیگری دیده می شود با این که خاستگاه خرما را به شمال آفریقا و عربستان نسبت می دهند اما در بررسی های علمی مشخص شده نوعی نخل خرما در هند می روید که احتمالا تاریخچه نخل و خرمای جهان به آن برسد.

خرما کبکاب خشت

همان طور که می دانید خرما کبکاب خشت به دلیل خواص فراوانی که برای بدن انسان دارد سفارش بسیار به مصرف آن شده است. خرما فشار خون را تنظیم می کند چون خون را رقیق می نماید.

تعیین قیمت خرما کبکاب خشت به چند عامل ربط دارد؛ از جمله این عوامل نوع بسته بندی آن است. در صادرات محصول خرما بسته بندی حرف اول را می زند.

این خرما را فشرده می کنند و داخل کارتن یا سطل و ظروف پلاستیکی به فروش می رسانند. اما موقع خرید دقت کنید له نشده باشد چرا که خرما تغییر رنگ می دهد و از کیفیت آن کم می شود.

ادامه مطلب  افزایش درآمد با راهکاری که حسابتان را پر می کند

 

 

فروش خرما کبکاب

تقریبا 25 هزار تن از خرمای کبکاب تولید شده در ایران در طول سال به خارج از کشور صادر می شود که این میزان حدودا 10 درصد کل تولید این نوع خرما در کشور در سال است و مابقی در داخل کشور به مصرف می رسد.

فروش خرما کبکاب

این اعداد و ارقام نشان دهنده این موضوع است که پتانسیل صادراتی فروش خرما کبکاب در ایران بسیار بیشتر از میزان فعلی است که باید مورد توجه قرار گرفته و با تقویت زیر ساخت ها و همچنین برداشتن قوانین دست و پا گیر از سر راه تجار زمینه را جهت رسیدن به جایگاه صادراتی مورد انتظار در جهان فراهم نمود.

بسیاری از کشورها که اصلا نامشان در زمره کشورهای تولید کننده خرما وجود ندارد مانند امارات و فرانسه با وارد کردن خرما از کشورهای خرماخیز با قیمت های ناچیز و فرآوری این محصول اقدام به صادرات آن به اقصی نقاط جهان با قیمت های بسیار بیشتر از قیمت خرید می کنند و از این طریق سهمی بزرگ از این بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند. بنابراین میتوان در مقوله صادرات خرما به جای این که این محصول را به کشورهای واسطه ای با قیمت پایین صادر کنیم با شناسایی بازار های هدف اصلی و همچنین تقویت مولفه های رقابتی مانند بسته بندی های شکیل سهم خود را از این بازار سود آور بسیار افزایش دهیم.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *