فروش سیم افشان

فروش سیم افشان تک رشته

در بازار سیمهای افشان با جنسهای آلومینیومی و مسی یافت می شود که برخی از محصولات با هادی درونی آهنی تولید می شود.

لازم به ذکر است که در سیم افشان، هادیهای به کار رفته در تشخیص انواع متفاوت است، که این تفاوت بسیار بالایی دارد سیمهای هادی با وجود اینکه از قیمت پایینتری برخوردار است اما قابل اعتماد نیستند، در واقع برای خرید سیم و کابل باید کیفیت و دوام بالا آن اهمیت داد.

یکی دیگر از مشخصه های تعیین قیمت سیم افشان، جنس عایقی است که در آن بکار رفته و همچنین مواد اولیه استفاده شده در سیم افشان دستخوش به نوسانات می باشد.

فروش سیم افشان تک رشته

از سیم افشان علاوه اینکه برای لوزم برقی مورد استفاده قرار می گیرد، جالب است که بدانید برای تولید گیتار الکترونیکی از سیم افشان استفاده می کنند اگر مایلید تا با دیگر انواع سیم های افشان آشنا شوید می توانید به سایت مجموعه آراد برندینگ مراجعه نمایید.

بطور کل از سیم افشان و سیم مفتول جویبار برای استفاده در اتاق خشک، کلید، تابلو ولتاژ ۷۵۰ و تجهیزات الکترونیکی و موسیقی استفاده می شود.

این محصول دارای انواع مختلفی هستند که به نام هادی موجود در آن می شناسند، در واقع سیمهای افشان دارای استانداردها هستند که از جس آن از مس تشکیل شده است.

فروش سیم افشان

یکی از محصولاتی که در بیشتر وسایلهای برقی مورد استفاده قرار می گیرد، سیم مفتول و افشان است که در این سایت می توانید قیمت خرید و فروش این محصول را از طریق این سایت با مشاوران ارتباط و استعلام بگیرید.

ادامه مطلب  فروش پالت چوبی تهران  کرج

فروش سیم افشان

سیم افشان هادی مسی که دارای روکش است که از رشته های به هم تابیده متشکل است یکی از ویژگیهای این نوع سیم این است که کاملا منعطف پذیر است که در رنگهای متنوع و در سطح ۰.۵ میلی متر تولید می شود ضمن اینکه خوب است بدانید که در حال حاضر فروش سیم افشان روند بسیار مطلوبی را طی می نماید.

برای تولید سیمهای افشان از آلومینیوم هم استفاده می شود، اما در واقع کیفیت مسی را ندارد دلایلی که سیمهای افشان از جنس آلومینیوم از مسی کیفیت کمتری دارد در این است که خوردگی بیشتر، هدایت جریان خیلی کم، انسباط خطی بالاتر و مقاومت الکتریکی بیشتر است.

نام دیگر سیم افشان با نام سیمهای ساختمانی نیز می شناسند که بیشتر در سیم کشی ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد.

برای نامگذاری سیم افشان نشانه هایی دارد که حرف اول نشان دهنده جنس هادی از حروف N و حرف دوم آن نشان دهنده روکش سیم که با حروف Y نشان می دهند که AF نمایانگر سیم افشان است که به این صورت NYAF نشان داده می شود.

 

سیم افشان تک رشته

سیمهای افشان مثل سیم افشان همدان در برابر ضربه و فشار و نیز تغییرات ولتاژی بسیار مقاوم بوده و همچنین نوعی خاص از این سیمها وجود دارند که مناسب مناطق مرطوب بوده و در برابر آب و رطوبت از خود مقاومت نشان می دهد و مانع از ایجاد اتصالی در برق ساختمان می شوند.

سیم افشان تک رشته

متاسفانه سیمهای تقلبی در بازار فزونی یافته و از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند و در کوتاه مدت باعث از بین رفتن کامل سیستم برق کشی ساختمان می شوند، نکاتی وجود دارد که می توانید با رعایت آنها از خرید سیم افشان تک رشته تقلبی اجتناب نمایید، در ادامه به ذکر این نکات می پردازیم.

ادامه مطلب  این محصول بزرگ‌ ترین سکوی پرتاب من به سوی ثروت بود

اولین مسئله درج عبارت ISIRI روی بدنه ی سیم است که در صورت عدم وجود، از خرید آن اجتناب نمایید، مسئله ی دوم تعداد رشته های سیم است که هر چه تعداد و حجم آن بیشتر باشد به معنای با کیفیت تر بودن آن است، مسئله ی بعدی نور متصاعد شده از سیم مفتول مسی ضخیم است، برای اینکار ابتدا سیم را به اصطلاح لخت کرده و به نور منعکس شده از آن دقت کنید در صورت داشتن برق خیره کننده ی فلز آن اطمینان داشته باشید محصول از مس خالص ساخته شده و در غیر این صورت یعنی داشتن رنگ کدر و سیاه اطمینان به تقلبی بودن آن بی آورید، اما راه آخر که کمی دشوار است تعیین ضخامت پوشش دوم سیم است، برای این کار باید از یک میکرومتر استفاده نمایید و ضخامت این لایه را اندازه گیری کنید، هر چه این ضخامت بیشتر باشد مشخص است که از PVC با کیفیت تر در ساخت آن استفاده شده که این امر سبب دوام بیشتر سیم می شود.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *