راهنمای خرید بهترین مدل صفحه گردان کیک

صفحه گردان کیک و شیرینی 30+ مدل پرفروش

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که همه به خوردن آن علاقه زیادی دارند کیک و شیرینی است. کیک و شیرینی در مراسم مختلف مانند تولد، عروسی و … استفاده می شود. همچنین می توان از این غذاهای خوشمزه به عنوان شام قبل استفاده کرد. از غذا هم استفاده می کند.

خرید صفحه گردان شیرینی پزی

می توانید کیک و شیرینی را از قنادی سفارش دهید یا خودتان در خانه درست کنید. برای پخت کیک و شیرینی در خانه به تمام ابزار نیاز دارید. بدون ابزار کیک، این عملی نخواهد بود، بنابراین ابتدا. برای پخت یک کیک یا شیرینی خوشمزه باید وسایل لازم را از بازار تهیه کنید.

شما به ابزارهای مختلفی مانند وردنه، قالب کیک، میز گردان و … نیاز خواهید داشت که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و بدون آنها. پخت کیک و شیرینی امکان پذیر نخواهد بود.

بهترین مدل صفحه گردان کیک

صفحه گردان کیک یکی از ابزارهای مهم در تهیه کیک است. این دستگاه به شما در تزیین کیک کمک می کند و می توانید با قرار دادن کیک روی این دستگاه بدنه کیک خود را خامه کرده و کیک خود را آسان کرده و به زیبایی تزیین کنید،

بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که در خانه کیک و شیرینی می پزند، حتما این دستگاه را برای بهبود عملکرد خود تهیه کنید.

صفحه گردان کیک و شیرینی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، یک صفحه گردان فلزی، چوبی، شیشه ای یا پلاستیکی با پایه ثابت است. کیک یا شیرینی را روی یک صفحه چرخان قرار می دهند و با حرکت دادن صفحه کیک را می چرخانند.

با کمک این دستگاه می توانید تمام قسمت های کیک و شیرینی ها را به طور یکنواخت خامه بزنید. البته این صفحه به شما کمک می کند تا طرح مورد نظر را با لوله ای روی کیک و شیرینی خود متوجه شوید. بازوی شما نیروی چرخش لازم را فراهم می کند و بلبرینگ به چرخش صفحه ادامه می دهد.

ادامه مطلب  آبچکان آشپزخانه (معرفی 30+ مدل جدید با قیمت)

صفحه گردان شیرینی پزی

انواع صفحه‌گردان کیک و شیرینی

صفحه گردان کیک پلاستیکی: این یکی از پرطرفدارترین مدل های میز گردان به دلیل استفاده از پلاستیک در ساخت آن، قیمت پایین تری نسبت به مدل های دیگر دارد.

از این دستگاه نباید انتظار چرخش روان و سریع داشته باشید. زیرا این وسیله تقریبا یکبار مصرف است و نباید انتظار استفاده مادام العمر از آن را داشته باشید. متاسفانه این نمونه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیست.

صفحه گردان کیک فلزی: این یکی از قوی ترین و با کیفیت ترین نمونه های صفحه گردان کیک می باشد. به لطف استفاده از فلز ضد زنگ و شستشوی آسان، طرفداران زیادی وجود دارد.

این دستگاه به راحتی و با سرعت بالا می چرخد. اگر به دنبال نمونه ای باکیفیت برای استفاده سالیان متمادی هستید، قطعاً این نمونه است. البته باید به قیمت آن هم توجه کنید چون نسبت به مدل های دیگر کمی گرانتر است.

صفحه گردان کیک شیشه ای: سطح این صفحه شیشه ای است اما پایه ثابت آن فلزی است. در واقع می توان آن را یکی از سیال ترین نمونه های صفحه گردان به حساب آورد. شستشوی آن بسیار آسان است،

بنابراین می توانید به راحتی آن را با حوله تمیز کنید. تنها مشکل این نمونه این است که به تغییرات ناگهانی دما و ضربه حساس هستند و می توانند بشکنند.

صفحه گردان کیک آلومینیومی: آلومینیوم فلزی سبک و ضد زنگ است. می توانید آن را به راحتی و بدون نگرانی بشویید. همچنین از نظر سلامتی یک فلز کاملاً ایمن است.

صفحه گردان شیرینی پزی

چرخش روان و سرعت بالا آن را به یک چرخ ریسندگی حرفه ای تبدیل کرده است، بنابراین می توانید بدون نگرانی این نمونه را سفارش دهید. قیمت این مدل نسبت به مدل های قبلی کمی گران تر است اما کیفیت بالایی دارد.

ادامه مطلب  راهنمای خرید یخچال کوچک

صفحه گردان کیک ام دی اف: در واقع سنگین ترین نمونه صفحه گردان کیک را می توان به مدل چوبی نسبت داد. وزن کار باعث می شود که چرخش بسیار نرمی داشته باشد و برای مدت طولانی به چرخش ادامه دهد.

به دلیل قیمت مناسب و کارایی بالا، طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. اگر به دنبال محصولی میان رده هستید که علاوه بر کارایی بالا و چرخش آسان، برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. بدون شک نمونه ام دی اف است چون مشکلی ندارد فقط نمی توانید آن را در ماشین ظرفشویی بشویید.

نکات مهم هنگام خرید صفحه گردان کیک و شیرینی

قیمت صفحه گردان کیک:

یکی از مهم ترین نکات در خرید صفحه نمایش چرخشی قیمت آن است. در واقع اولین چیزی که باید به آن توجه کنید قیمت محصول است. قبل از هر کاری، بودجه ای برای صفحه چرخان تعیین کنید. با این کار مدل هایی که در محدوده قیمت شما نیستند حذف می شود و انتخاب را برای شما آسان تر می کند.

جنس صفحه گردان کیک:

در واقع مدل های زیادی از این دستگاه وجود دارد که تفاوت اصلی همه آنها در جنسیت آنهاست. اگر ابزار بسیار خوبی می خواهید که بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید و به راحتی آن را بشویید، بدون شک نمونه های فلزی هستند.

اگر یک محصول میان رده رده بالا می خواهید، می توانید نمونه های ام دی اف و شیشه را انتخاب کنید و اگر به دنبال محصولی ارزان قیمت هستید که یک یا چند بار این کار را انجام دهد، نمونه پلاستیکی است.

امکان شستشو

در واقع این دستگاه به دو صورت قابل شستشو است. یکی با دست و دیگری قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است، اصولاً همه مدل ها با دست قابل شستشو هستند اما نمونه ام دی اف باید کمتر زیر آب قرار گیرد و سریعتر شسته شود.

ادامه مطلب  کباب پز آپارتمانی بدون دود [معرفی 30+ کباب پز مناسب آپارتمان]

اما نمونه های فلزی و شیشه ای را می توان به راحتی در ماشین ظرفشویی شست. توجه داشته باشید که نمونه پلاستیکی هرگز قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیست.

راهنمای خرید بهترین مدل صفحه گردان کیک با قیمت ارزان

چرخش آسان صفحه گردان

کاربرد اصلی این دستگاه در چرخش آن است. قبل از خرید محصول، اگر به راحتی می چرخد ​​آن را با دست بچرخانید، چه بهتر که به شدت بچرخد و خیلی سریع متوقف شود، بهتر است نمونه دیگری را انتخاب کنید.

بهترین مدل این دستگاه مدلی است که با یک چرخش ساده در چند دقیقه سریع و روان می چرخد. اگر صفحه مورد نظر شما به خوبی نمی چرخد، در محل کار شما را با مشکل مواجه می کند.

اندازه صفحه

اندازه این بشقاب ها با یکدیگر متفاوت است، شما باید اندازه بشقاب خود را با توجه به حداکثر اندازه کیکی که در آینده خواهید پخت، تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که صفحات کوچک چسبندگی کمتری دارند و هنگام چرخش راحت تر می چرخند

اما اگر اندازه کیک شما معمولا بزرگ است و پایه کوچک به کارتان نمی آید، باید نمونه ای را انتخاب کنید که پایه بزرگی هم داشته باشد و در هنگام چرخش متعادل باشد و لرزش کمتری داشته باشد.

برند محصول

همیشه به دنبال محصولاتی باشید که دارای برند و شناخته شده باشند، این محصولات معمولاً از قبل تست شده و کیفیت بالایی دارند. تجربه نشان می دهد در عین وجود کالای باکیفیت و شناخته شده، نباید به سراغ برندهای ناشناخته در بازار رفت،

زیرا کیفیت لازم را ندارند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را تلف می کنید. پس خرید مواد شناخته شده و با کیفیت را فراموش نکنید تا با مشکل مواجه نشوید.

حتما ببینید

سویا چند روز در یخچال میماند

سویا چند روز در یخچال میماند؟

سویا یکی از حبوباتی است که دانه های آن در آسیا بیشتر به صورت کامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *